понедельник, 22 февраля 2016 г.

Прикольні привітання з 8 березня для начальниці

«Моя начальниця»
Моя начальниця, я вам бажаю –
Нехай любов на серце розцвітає,
Нехай близькі люди оточують вас
І ніколи проблем не доставляють.

Буває, що на нас ви злитеся сильно,
Коли працюємо нестерпно.
Хочемо за все пробачення попросити,
Старанними вам обіцяємо бути!


«Начальниці прекрасною»
Начальниці прекрасною нашої
Ми жіночий день хочемо бажати,
Щоб ставали тільки краше
І щоб не думали страждати.

Залізниці самої дисципліни
Ви нас зуміли навчити.
Хай вас удача не покине,
Бажаємо вам чудово жити!


«Вітаю з 8 березня»
Вітаю з 8 березня,
Вас, моя начальниця!
Вам бажаю я азарту,
Щоб удача берегла!

Були, щоб прекрасніше літа,
Нереальної краси!
Назвуть, як Вас, планету,
І красиві квіти!


«Ви – колективу мати»
Ви – колективу мати,
Ну що ще сказати?
Бажаємо вам удачі,
Нехай очі не плачуть!

Прийшло 8ое березня,
Доля козирною картою
Вас буде нагороджувати,
З любов'ю вас зустрічати!


«Жіноче свято»
Жіночий свято дарує нам весна,
Хай вам щастя принесе вона.
Нехай у нас сувора начальниця –
Не підпустить до офісу ворога!

Ми хочемо побажати
Тонкощі праці не забувати.
Головний у чому секрет успішності?
Відпочивати хоч раз за багато років!


«Начальниці чудесней не знайти»
Начальниці чудесней не знайти –
Розповість нам завжди, куди йти,
Якщо що-небудь зовсім не вдається –
Вона, повірте, зовсім не здається.

Начальниці хочемо ми побажати
У восьме березня щастя відшукати,
Завжди такою ж сильною залишатися,
І не сумувати, і частіше посміхатися!


«Хочу побажати»
Хочу сьогодні побажати
Моїй начальниці прекрасної
Про відпустку не забувати,
Щоб він не проходив марно.

Здоров'я багато всією душею,
Хай щастя буде нескінченним,
Веде удача за собою,
А поруч – люблячі люди!


«Наша провідна зірка»
Хочу я вас привітати з жіночим днем,
Ви – наша провідна зірка,
Буває – вивергається вогнем,
Але все-таки не згасає ніколи.

Хочу я вам успіхів побажати,
І підпорядкованих строго не судити,
Давайте жіночий свято відзначати!
Бажаю вам завжди бути щасливою!


«Працюєте, рук не покладаючи»
Працюєте, не покладаючи рук -
За це поважають в колективі.
А що не так – почнете ви сваритися,
За це в колективі вас бояться!

У восьме березня щастя вам бажаємо,
Нехай життя йде, падінь вниз не знаючи.
Нехай у справах супроводжує успіх,
Щоб були ви завжди прекрасніше всіх!


«Я вітаю від душі!»
Начальниця, Вас з 8 березня
Я вітаю від душі!
Не буде жодної перешкоди,
Адже Ви шалено гарні!

Квіти весняні прийміть
В знак уваженья, теплоти!
Мене Ви строго не судіть,
Адже Вам бажаю я любові!


«Бажаю радості великий»
Начальниці в восьме березня
Бажаю радості великої,
У справах – щасливого старту,
Щоб в серці панував спокій.

Бажаю багато натхнення,
Щоб досягти будь-яких вершин,
І щоб у вашому окруженье
Всі – один за одного, як один!


«Керувати непросто»
Так, керувати непросто!
За своїм кар'єрним зростанням
Ви постійно стежте,
І невпинно трудитися

Вам доводиться завжди,
Нехай же не прийде біда,
У свято жіноче вам бажаю,
Щоб жили, процвітаючи!
Картинки з 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий