понедельник, 22 февраля 2016 г.

Прикольні привітання з 8 березня для сестри

«Хочу тобі я побажати»
Хочу тобі я побажати
Проблем взагалі не знати!
Ще великого щастя,
Підуть нехай всі негоди!

Здоров'я міцного, кохання,
Нехай збудуться мрії твої.
Удачі, радості, азарту,
Сестричка, з 8 березня!


«Не можна один одного забувати!»
Сестра, з тобою ми з дитинства поруч,
Один одного знаємо, як ніхто.
І розуміємо з пів-погляду,
Що треба і не треба.

Я з жіночим днем рідну сестру
Хочу привітати і сказати –
Тебе сьогодні я цілу,
Не можна один одного забувати!


«Від брата»
Пам'ятаєш, як ми з тобою
Побилися давно весною.
Я тебе тягав за косу
І пішов з розбитим носом.

А тепер не огорчаю,
З 8 березня вітаю!
Хай здійсняться мрії,
Адже того гідна ти!


«Образи дитячі забули!»
Сестру мою улюблену
У восьме березня вітаю,
Тобі про головне кажу –
Тобі я радості бажаю.

Забудь про сварки, як часом
Один одного навіть били!
Ми стали дорослими з тобою,
Образи дитячі забули!


«Двоюрідній сестрі»
Моя сестричка люба,
Хоч і двоюрідні ми,
Але для мене ти, як рідна,
Бажаю щастя і любові.

Нехай все хороше станеться,
Ти щастя жіноче лови –
Твоя мрія здійсниться
Про самої казкової любові!


«Мила двоюрідна сестричка»
Двоюрідна, мила сестричка,
З 8-м тебе я березня вітаю!
Почнеться нова сторінка життя,
Нехай мрією яскравою засяє!

Усмішками, весняними квітами
Сьогодні будуть радувати тебе!
І самими красивими віршами
Шанувальники нехай балують завжди!


«Улюбленої сестри від брата»
Моя улюблена сестричка,
Бажаю тобі бути такою –
Веселою, яскравою, привабливою,
Усміхненою і пустотливий!

8 березня нехай збуватися
Мрії заповітні поспішають!
Бажаю тільки посміхатися,
І нехай радіє душа!


«Моя прекрасна подруга»
Сестра, хороша людина,
Моя прекрасна подруга,
Секретів знаєш більше за всіх,
Адже ми розуміємо один одного.

Хочу тобі я побажати
Такою ж яскравою залишатися,
І наречених – не злічити,
І ніколи не помилятися.


«Побажання від брата»
З восьмим березня дуже радий
Вітати тебе, як брат –
Найкращого бажаю,
Щоб жила ти, процвітаючи.

Щоб кавалери вилися –
Тільки їх слова на віру
Не завжди ти приймай,
Про себе не забувай!


«Моя дорога сестричка»
Моя сестричка люба,
Привітати я поспішаю швидше!
У восьме березня я бажаю,
Щоб не було відбою від хлопців,

Щоб не ламала ти нігтів,
Щоб щастя не забула,
І щоб в своїй сумочці
Помаду відразу знаходила!


«Сестричка, з 8 березня!»
Бажаю оптимізму,
Любові і магнетизму,
Успіху і багатства,
З мрією не розлучатися,

Бути ангелом збереженої,
Веселою і щасливою,
Здоров'я і азарту,
Сестричка, з 8 березня!



«Улюблена сестра!»
Нехай у тебе фінанси
Не заспівають романси,
Нехай джип тобі подарують,
Діамантами обдарують.

Улюблена сестра!
Будь мовами остра –
Непотрібних отшивай,
А близьких привечай!


«З жіночим святом!»
З жіночим святом, рідна сестра,
Будь олігархом кохана!
Щоб кричав Абрамович: «Ура!
Поглядом мене обдарувала!»

Щоб чоловіки від сильної любові
Часто подарунки дарували,
Щоб всі твої плани збувалися,
Щоб завжди гроші були!


«З ким ми сварилися часом?»
З ким ми сварилися часом?
Ну, звичайно ж, з сестрою!
З ким косметику ділили,
Трохи один одного не повбивали?

А тепер – повиростали,
Дорослі з тобою стали.
З жіночим святом, рідна,
Щастя я тобі бажаю!


«Старша сестра - авторитет»
Старша сестра - авторитет,
Нікого серйозніше в світі немає,
Якщо терміново потрібно дати пораду,
Варто одягати сукню, чи ні.

І восьме березня всією душею
Я хочу, щоб чекав великий успіх,
Щоб сестра залишалася красивою,
На мене зовсім не ображалася!


«Моя сестричка»
Моя молодша сестричка,
Мислиш ти розумно і тонко,
З кожним днем ти розцвітаєш,
Всіх хлопчаків залучаєш!

Немов сонечко, сяй,
І восьме березня знай:
Наші жіночі секрети
Вертять цілу планету!


Календарик я відкрив»
Календарик я відкрив,
Написати віршик вирішив.
Адже вже восьме березня,
Жіночий день по всім стандартам!

Сміливо по світу йди,
Не соромся, не сумуй,
Будь вільна, як пташка.
З святом тебе, сестричко!


«Улюбленої сестри від сестри»
Ми з тобою сестри –
Нам деколи непросто.
Можемо посваритися,
Можемо ображатися.

Все одно ми знаємо –
Любимо, поважаємо!
З святом тебе,
Мила моя!


«Помий лише посуд, дорога сестро!»
На Восьме число я тобі подарую
Безтурботну радість, золоту зорю,
Первоцвіти дістану з-під снігу з ранку...
Ти помий лише посуд, дорога сестро!


«8 березня в будинок стукає»
8 березня в будинок стукає,
І будить сплячих всіх чоловіків!
Ось і мене, моя сестрице,
Сьогодні свято розбудив!

Тобі подарунок я готую,
Для найкращої і рідний!
І рядки ці шлю з любов'ю,
Прийми від брата дар з мрією!
Електронна відкритка на 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий