понедельник, 22 февраля 2016 г.

Прикольні привітання з 8 березня для подруги

«Моя подруга люба»
Моя подруга люба,
З міжнародним жіночим днем!
Живи, малюк, турбот не знаючи:
Мужик — завжди під каблуком,

Під дахом гаража — Феррарі,
Під сукнею — класне білизна,
Щоб всі любили, поважали
Завжди гідність твою!



«Подружка, з 8 березня!»
Бажаю оптимізму,
Любові і магнетизму,
Успіху і багатства,
З мрією не розлучатися,

Бути ангелом збереженої,
Веселою і щасливою,
Здоров'я і азарту,
Подружка, з 8 березня!


«Моя подруга люба!»
Моя подруга люба!
В День жіночий я тобі бажаю,
Щоб не ламала ти нігтів,
Щоб щастя не забула,
І щоб в своїй сумочці
Помаду відразу знаходила!


«Бажаю, подруга, тобі в жіночий день»
Бажаю, подруга, тобі в жіночий день,
Щоб за тобою, хлопці, як тінь,
Ходили-бродили, дарували букети.
Щоб ти була всіх щасливіший на світі!

І щоб жила ти, як королева!
Смітила грошима направо, наліво!
Змінювала вбрання! Не відала стресу!
Літала на власному «Мерседесі»!

Духам і помад втрачала б рахунок!
Мала в розпорядженні літак!
Літала до Парижа, засмагала в Маямі...
Не забувала дзвонити мені і мамі!

І головне – був у твоєму житті чоловік,
Катав тебе містом на лімузині!
Серйозний, красивий, багатий, звичайно!
На пальчик одягнув золоте колечко!


«Удачі і здоров'я»
Бажаю я подрузі дорогою
Удачі і здоров'я всією душею.
Будь стервом – це люблять мужики,
За приз вони б'ються, як бики.

У восьме березня про погане забудь,
Нехай удача прикрасить твій шлях.
Нехай щастя буде стільки, що часом
Ти цим щастям ділишся зі мною!


«Кращій подрузі»
Ну що ж, кращу подругу
Пора настала вітати,
Бажаю вірного чоловіка,
Щоб усе прагнув купувати.

Ти виконуй свої бажання,
І королевою життя будь,
Терпіння, і завжди – уваги,
І ти про сумне позабудь!


«Тебе, подруга, вітаю»
Тебе, подруга, вітаю,
У восьме березня я бажаю,
Щоб ти вертіла мужиками,
Як і вони, часом, нами.

Щоб їх міняла, як хотіла,
Була загадковою і сміливої,
Щоб в житті багато чого добилася
І щиро хоч раз закохалася!


«Побажаю від душі»
Нас сьогодні все навкруги
Вітають з Жіночим днем,
Ну, а я тобі, подруга,
Побажаю від душі:

Нехай не буде в житті туго,
Хай квітнуть в душі квіти,
І доб'ється нехай тебе
Самий класний з хлопців!


«Бажаю не букет пролісків»
Бажаю не букет пролісків,
Не принца в житті відшукати –
Бажаю залишатися ніжною,
І ніколи не сумувати.

Восьме березня, моя мила
Подруга, до нас вже поспішає,
Так будь такою ж красивою –
І життя з подарунком поспішить!


«Що побажати тобі, подруга?»
Що побажати тобі, подруга,
У міжнародний жіночий день?
Завжди приємного дозвілля,
Щоб було святкувати не лінь.

Чоловіків красивих і багатих,
А чоловіка – тільки одного,
А більше, загалом-то, не треба
Для щастя бабі нічого!



«Ти будеш їздити тільки на Порше»
У восьме березня я тобі бажаю,
Хорошу машину в гаражі,
Тебе, подруга, дуже поважаю –
Ти будеш їздити тільки на Порше.

Щоб в гаманці зелені купюри
Приємно шелестіли кожна мить,
Щоб Сергійка, Саші, Коли, Юри
Закохувалися відразу в твій прекрасний лик!


«Дорогий подрузі»
З 8-м Березня я вітаю
Тебе, подруга люба,
І побажати тобі хочу
Не звертатися щоб до лікаря,

Щоб всі чоловіки поклонялися,
Щоб всі бажання виконувалися,
Очі щоб іскрилися радістю
І щоб проблеми випарувалися!


«Частіше посміхайся!»
Подружка, частіше посміхайся!
Восьме березня настало!
Щасливою самій бути старайся,
Дай Бог тобі на це сили!

Будь хороша, незамінна,
Розумна, без преувеличенья,
Завжди доглянута, красива -
Будь найкращою, без сумніву.


«Привіт, подруго! Як живеться?»
Привіт, подруго! Як живеться?
А свято-то крадеться...
Вже він тут, біля самих дверей.
Вже в душі і в тілі!

Нехай йдуть сумні думки,
Удачі тобі в житті,
І не забудь свого друга.
З восьмим тебе, подруга!


«Нехай збудуться мрії»
Хочу тобі я побажати
Проблем взагалі не знати!
Ще великого щастя,
Підуть нехай всі негоди!

Здоров'я міцного, кохання,
Нехай збудуться мрії твої.
Удачі, радості і фарту,
Подружка, з 8 березня!


«Бажаю в жіночий день подрузі»
Бажаю в жіночий день подрузі
Все, що серце тільки хоче,
Чудового дозвілля,
Щоб були супер дні і ночі.

Щоб у твоїй сумочці лежав
Абонемент на всі салони,
Щоб кожен зустрічний ідеал
В глибокому завмирав поклоні!


«Нехай облизнутся мужики»
Хочу побажати подрузі
У восьме березня не страждати.
Нехай облизнутся мужики,
Без стрілок будуть нехай панчохи,

Зморшки зовсім не прийдуть,
І попереду чекають удачі.
Таку дівчину, як ти!
Нехай збуваються всі мрії!


«Удача чекає попереду!»
Хочу подрузі я сказати,
У восьме березня побажати
Жіночі секрети дізнатися
І з кожним голом розквітати.

Щоб ніжною ти завжди була,
І чоловіка класного знайшла.
Нехай завжди тобі везе,
І попереду удача чекає!
Українські листівки з 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий