понедельник, 22 февраля 2016 г.

Жартівливі привітання з 8 Березня

осьмое березня дивиться у вікно.
Восьме березня – так ось воно!
Хай в небі світиться бірюза,
Нехай радість стрибає в твоїх очах!

***
Весна — розпусниця прийшла.
Восьме березня жінок славить.
Кого полюбить іль ославит,
Чи подарує два крила?
Вирішить всі жінка сама,
Зведе з дороги і з розуму!

Жартівливі привітання з 8 Березня подрузі:

У восьме березня я тобі бажаю,
Хорошу машину в гаражі,
Тебе, подруга, дуже поважаю –
Ти будеш їздити тільки на Порше.

***
Щоб в гаманці зелені купюри
Приємно шелестіли кожна мить,
Щоб Сергійка, Саші, Коли, Юри
Закохувалися відразу в твій прекрасний лик!

***
Моя подруга люба!
В День жіночий я тобі бажаю,
Щоб не ламала ти нігтів,
Щоб щастя не забула,
І щоб в своїй сумочці
Помаду відразу знаходила!

***

Будь щаслива, подруженька моя,
І завжди радують нехай чоловіки!
Ошатна до всіх прийшла весна,
8 Березня цьому причина!
Нехай квіти всі падають до ніг,
Та й взагалі, нехай буде все, що хочеш!
Летять листівки нехай з далеких країн,
Усмішкою в серці ляжуть з них рядки!

***
Що побажати подрузі дорогий,
8 Березня, жіночий свято наш?
Бажаю житті я тобі такий,
Щоб не нагадувала «Єралаш»
Бажаю бути серйозною іноді,
І не боятися вірити й любити,
Бажаю щастя я тобі завжди –
Щоб не сумувати і не сумувати! З жіночим святом, рідна сестра,
Будь олігархом кохана!
Щоб кричав Абрамович: «Ура!
Поглядом мене обдарувала!»
Щоб чоловіки від сильної любові
Часто подарунки дарували,
Щоб всі твої плани збувалися,
Щоб завжди гроші були!

***
З восьмим березня я вітаю,
Тебе, кохана сестро!
Здоров'я, сил тобі бажаю,
І щаслива ти будь завжди!
Нехай голосно святкові звуки
Сьогодні для тебе звучать!
І нехай туга, нудьга і нудьга
Сидять і мовчать в тряпочку!

Жартівливі привітання з 8 Березня дружині:

В твої очі дивлюся, рідна,
І від хвилювання в горлі ком.
Сьогодні радий бути, дорога,
Під твоїм гострим каблучком.
Сьогодні я – твій вірний лицар,
Твій залицяльник, твій поет.
А що я зразковий сім'янин –
Ти не сумнівайся, ні!
Пройдуть роки, десятилетья,
Ми будемо разом — ти і я,
І купу дат ще відзначимо,
І будемо щасливі завжди!

***
І хоч поки я «на мілині»,
Зізнатися Вам хочу в любові.
Ви — як красуня зі сну,
Моя Ви жінка — весна!
І хоч не чекаю я нічого,
Ви — дама серця мого.
***
Як символ весни ця гілка мімози.
Красуні жінки в березні завжди!
Капежом йдуть всі зимові сльози,
Що сльози для жінки?.. Просто вода.

***

Я, кохана, весною
Весь посуд перемою.
Я зварю обід і вечерю,
Знаю, що я тобі потрібен.
Слава Богу, день такий
Раз буває лише навесні!

***
Щоб кохана дружина
8 Березня відпочивала,
Я вип'ю за неї до дна,
Скажу «люблю» їй для початку!

Де чоловіка ти собі знайдеш,
Який навіть прибирає?
Чудове свято! Тим хороший,
Що тільки раз на рік буває.

Жартівливі привітання з 8 Березня доньці:

Нехай буде у доньки моєї
В житті особистому все ОК!
І нехай завжди щастить,
Нехай великий успіх прийде!

Жартівливі привітання з 8 Березня:

За жінок я сьогодні п'ю,
А за улюблену – окремо
Я стопку повну наллю...
І буду щасливий безмежно!
***
Я краще справи не знайду,
Ніж за улюблених випити жінок...
Ой, за тебе лише за одну!
(Я хочу уникнути ляпасів).

***
Потайки я, щоб ніхто не знав,
Тобі подарунок вибирав.
Довелося дружині, звичайно, теж.
Зате тобі ж — подорожче!

***
Що побажати тобі, кохана,
У прекрасний день 8 Березня?
Щоб ти була невтомна,
Щоб вміла грати в карти,
І щоб пиво за компанію,
І щоб у футболі розбиралася.
І щоб всі твої старання
Великим успіхом увінчалися!
***
Бажаю оптимізму,
Здоров'я в організмі,
Успіху і багатства,
З мрією не розлучатися,
Будь ангелом збереженої,
Веселою і щасливою,
Везіння і азарту,
Мамуля, з 8 березня!
Вірші до 8 Березня

***
Чимало дівчат хороших,
Але поцілую лише одну
Я в жіночий день, що всіх дорожче,
Тебе я, дівчину — весну!
***
Я Вас, теща, поважаю
І з любов'ю вітаю
З Днем 8 Березня Вас,
Хоч боюся я Вас часом!
Хай Вам радість життя подарує,
Нехай мій Тесть не бешкетує,
Нехай очі сяють від щастя
І обходять Вас негоди!

***
Всесвітній жіночий день 8 Березня!
З ранку купив подарунок для тебе,
Адже ти одна – моєї душі відрада,
І в цей день тобі бажаю я
Примхами не псувати настрій,
Не розоряти на дрібниці бюджет,
Сльозами не терзати моє терпіння, –
З тобою в любові хочу прожити сто років!

***

На 8 Березня я бажаю
Частіше мамі відпочивати,
Нехай молоко не тікає,
Нехай буде смачний борщ знову,
Нехай готування вдається,
І завжди йдуть справи,
Нехай удача посміхнеться,
Щоб ти щасливою бути могла!
***
Чудове свято жіночим днем зветься,
Тебе, кохана, хочу привітати я,
Я подарувати тобі не в силах сонце –
І довести, як я люблю тебе.
Бути може, ти гідна кращого,
Але знай – я нікому не поступлюся
Тебе. Ти можеш бути зі мною спокійна,
Адже щиро, душею тебе люблю!
***
Ми вітаємо доньку в жіноче свято,
Розумною будь, кохана, завжди,
І багато слів сказати хочемо ми різних,
Щоб не сумувала, дочко, ніколи,
Щоб лінь свою ти зуміла побороти,
Готувати навчилася, прибирати,
Такий же залишайся в житті сміливої –
А сміливості тобі не позичати!
***
Що для чоловіків 8 Березня?
Для нас — щось типу інфаркту!
Подарунки треба всім купити,
Всіх дам привітати не забути!
А для жінок просто насолода -
Відпочивай, приймай вітання!
Ось тобі конкретно і ще одне,
Я тобі бажаю, щоб завжди щастило,
Щоб ти любила і тебе любили,
Щоб всі нещастя повз проходили,
І нехай збуваються всі твої мрії,
Щастя хто вартий? Ну, звичайно, ти!
***
День сьогодні радісний,
Капає крапель.
Настав довгоочікуваний
Сьогодні мамин день!
Вітаємо, матуся,
Тебе ми всією сім'єю!
Будь завжди ти радісною
І блещи красою!
***
Ти – сестра мені не проста,
А двоюрідна ти!
З 8-м Березня вітаю,
І нехай здійсняться мрії!
Обожнюють нехай чоловіки,
Зникають геть зморшки,
Грошей нехай на все вистачає
І успіх не покидає!
***
День сьогодні особливий,
Краще він, ніж Новий Рік!
Це – день 8 Березня,
Головний жіноче свято, ось!
Вітаємо тебе, доню!
Багато щастя і любові!
Ми тебе безмірно любимо,
Адже ми – батьки твої!
***
Сьогодні з Днем 8 Березня
Хочу привітати, дочка, тебе!
Бажаю, щоб мрія будь-яка
Була виконана твоя!
Нехай сяє посмішка щастя
На милому личку твоєму,
А я, твій тато, буду поруч,
І буду допомагати у всьому!
***
8 Березня ти прийми
Мої зізнання в коханні,
Як ті квіти, що я дарую –
Адже я тебе обожнюю!
Ти в світі краше всіх кольорів,
Прийшла до мене з солодких снів...
Нехай збудуться всі мрії!
Кохана, всіх краще ти!
***
Сьогодні ми всім колективом,
Вірніше, чоловіча його частина,
Поспішаємо привітати з Днем Весни Вас
І багато щастя побажати!
Нехай у жіночий день 8 Березня
Вас оточує лише любов!
Квіти, посмішки та подарунки
Несуть нехай радість знов і знов!

***
Коли б не цей День Весни,
То все б чоловіки занудьгували –
Не стало б приводу у них
За милих Дам підняти келихи...
Але, слава Богу, свято є!
І з радістю усім колективом
Піднімемо келих на Вашу честь!
З 8-м Вас Березня, Днем щасливим!
***
Тітка люба, я Вас вітаю
З днем 8 Березня, святом весни!
Я бажаю, щоб танули замети
Тому, що щасливі і Ви смієтеся!
Нехай сьогодні свято подарує Вам радість,
І квіти нагадають, що весна йде.
Підніму келих за Ваше здоров'я:
Зі святом, рідна! Щастя цілий рік!

***
Я вітаю, мамо, тебе!
Сьогодні День весни – 8 Березня!
Всі жінки красиві і милі,
Але ти прекрасніше всіх і це правда!
І падають нехай шовковим дощем,
В твій дім подарунки! Папа нехай готує,
Любов і щастя поселила в ньому,
Нехай же ніколи з тобою не сперечається!
***
Дівчина кохана моя,
З 8 Березня, зі святом весни!
Щаслива з тобою моя душа,
З королевою вічної краси!
Якщо б міг, то подарував тобі,
Всі блага земні, всі квіти!
І сказав би сторінці-долі,
Що навесні відтепер будеш ти!
Привітальні листівки з 8 березня

1 комментарий:

  1. Щоб до скрипочки смичок,
    Щоб вечеря до свічок,
    Щоб до Березня, подружко,
    З подарунком мужичок!

    ОтветитьУдалить