понедельник, 22 февраля 2016 г.

Прикольні привітання з 8 березня для тещі

«Теща, з 8 березня!»
Бажаю оптимізму,
Любові і магнетизму,
Успіху і багатства,
З мрією не розлучатися,

Бути ангелом збереженої,
Веселою і щасливою,
Здоров'я і азарту,
Теща, з 8 березня!


«Для мене – друга мати!»
Дісталася теща мені така,
Що нікому не описати –
За справу іноді лає,
Але для мене – друга мати!

У восьме березня я бажаю
Улюбленої тещі всією душею,
Жити посміхаючись, процвітаючи!
Нехай все буде добре!


«Ви іноді не подарунок»
У восьме березня тещі я бажаю
На зятя зуб особливий не мати,
Щоб, близьких і рідних не ображаючи,
Прагнули ви лише хотіти кращого.

Ви іноді, мабуть, не подарунок,
Але я хочу сьогодні побажати,
Щоб кожен міг був у вашому житті ярок,
І ніколи не думати сумувати!


«Таких, як теща, більше не знайти»
Таких, як теща, більше не знайти –
Будь недруга зіб'є зі шляху,
Скажу, що ця жінка – вогонь,
Коли лається – її не чіпай!

Хочу в восьме березня я сказати,
Що вічно тещу буду поважати!
Вона хороша, добра людина!
Здоров'я вам і радості навіки!


«Хтось каже, що теща – як змія»
Хтось каже, що теща – як змія,
Хтось каже, що теща – як гієна!
Тільки вам хочу сказати сьогодні я,
Від душі поспішаю визнати відверто:

Теща для мене – прекрасна і розумна
І достойна найкращих компліментів,
Хай 8 березня буде не до сну!
І бажаю вам найкращих моментів!


«З 8 березня вітаю Вас!»
Теща Ви моя кохана,
З 8 березня вітаю Вас!
Мудра, трохи нетерпляча,
Вам подарунок я везу зараз!

Він такий, як Ви, чарівний, радісний,
Вам, сподіваюся, в цьому догоджу!
У серце хай принесе тільки солодощі,
І виконає давню мрію!


«Теща в житті не даремна!»
Моя теща дорога!
Восхищенье висловлюючи,
З 8 березня вітаючи,
Відверто оголошую:

Ви прекрасно готуєте,
З Вами поруч не небезпечно,
І з роками стало ясно,
Теща в житті не даремна!


«Вас дуже любить зять!»
Привітати тещу в день восьмого березня –
Святе діло, що ще сказати!
Вам, мамо, я побажаю азарту,
Щоб ніколи не сміли сумувати!

Щоб норов свій іноді ви приборкували,
Адже не завжди ж зятя вам гризти!
Щоб в житті ви своєю проблем не знали,
І пам'ятали – вас дуже любить зять!


«Чого вам, тещенька, бажати?»
Ну що може бути в житті простіше?
Пора настала свою тещу
8 березня вітати,
Чого вам, тещенька, бажати?

Щоб зубки міцними залишилися,
Ви їх на зятя не точите,
І щоб частіше посміхалися,
І отримали, що хочете!


«Восьме березня настало»
Восьме березня настало –
Бажаю тещі багато сили,
Вона вам дуже знадобиться,
Адже ви так любите працювати!

На дрібниці не варто злитися,
На радості – не розмінюватися на дрібниці,
Не засмучуватись через дрібниці,
Нехай щастить по життю вам!


«Здавна воюють теща з зятем»
Здавна воюють теща з зятем,
А у нас – чудова сім'я.
Не знайти на нашому сонці плям,
Адже дружу з улюбленою тещею я!

Вам восьме березня я бажаю,
Щоб в житті не було клопоту,
Вас сьогодні, теща, вітаю,
В житті нехай вам точно пощастить!


«Улюбленої тещі від зятя»
Ай да теща у мене!
Від душі бажаю
Вам 8 березня я
Радощів – без краю!

Бережіть нерви ви,
Зятя не лайте!
І купайтеся ви в любові,
Тільки процвітайте!
Українські листівки з 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий