понедельник, 22 февраля 2016 г.

Прикольні привітання з 8 березня для співробітниці

«У нас непроста робота»
Моєї співробітниці прекрасної
Хочу побажати здоров'я,
Вдачі, радості і щастя
З рук не випускати.

У нас непроста робота,
Часом складніше не знайти.
Я щиро тобі бажаю
Вперед впевнено йти.


«Нехай ростуть твої амбіції!»
Співробітниці бажаю дорогою –
Успіх прибуде хай завжди з тобою,
І те, про що всі жінки мріють –
Красивою бути, лише тільки процвітаючи.

У восьме березня ти не забувають –
До твоїх ніг чоловіка кинуть рай.
Міцного здоров'я, великої любові,
Нехай лише ростуть твої амбіції!


«Хочу співробітниці нагадати»
Хочу співробітниці нагадати –
Восьме березня настало,
І ось настала пора згадати
Все те, що нас об'єднало.

Так, колектив у нас чудовий,
Але без тебе б не склався,
Ти уникай проблем небезпечних,
І щоб успіх в тебе закохався!


«Я знаю – багато чого досягнеш»
Співробітниці бажаю щастя,
Нехай йдуть геть напасті,
Будь-які біди – стороною,
Не жартує нехай ніхто з тобою

Я знаю – багато чого доб'єшся,
З шляху ти точно не зіб'єшся.
Ніс високо не зачіпай,
Частіше просто відпочивай!


«В честь восьмого березня»
Для співробітниці будь-які
Мені вірші не шкода!
Такі поздоровлення
В честь восьмого березня:

Дуже скоро щоб стала
Казкової зарплата,
Щоб зарплати вистачало тієї
На будь-які витрати!


«З тобою працювати – це диво»
З тобою працювати – це диво,
Але, все ж, не будемо про роботу!
Бажати кохання тобі я буду
І в начальства бути в пошані!

Залишайся завжди красивою,
Чоловікам потрібне усміхайся.
Умій запалити і погасити –
До 8 березня не сумувати!


«Моєї співробітниці прекрасною»
Моєї співробітниці прекрасної
Бажаю далі я трудиться,
Твоїй кар'єрі не марно
Чудесним чином скластися.

Нехай життя твоє буде прекрасною,
Бажаю жити і процвітати,
Щоб тільки щирі люди
Тебе прагнули оточувати.


«Побільше світлих днів»
Бажаю я співробітниці моєї
Побільше світлих і гарних днів.
Закоханої бути в саму себе завжди –
Щоб повз пролітали всі роки.

Хай восьме березня несе тобі
Отдохновенье від будь-яких турбот.
Ти заслужила найкращою бути,
Сподіватися і вірити, й кохати.


«Співробітниця чудова моя»
Співробітниця чудова моя,
Пора настала вітати тебе.
Хочу про що в цей день сказати,
Тобі в 8ое березня побажати –

Своїх рідних, друзів не забувати,
Як можна частіше людям допомагати.
І зовсім трішки стервозною бути –
Таких приємно мужикам любити!


«Здоров'я і величезного успіху»
Співробітниці я бажаю удачі,
Все, що в жіночій життя багато значить –
Здоров'я і величезного успіху,
Чоловіка, що не викликає сміху.

І жіночої крихкості, і доброти,
Щоб у тебе збувалися всі мрії.
Восьме березня нехай любов несе,
І інтуїція не підведе!
Українські листівки з 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий