понедельник, 22 февраля 2016 г.

Прикольні привітання з 8 березня для тітки

«Тітка, з 8 березня!»
Бажаю оптимізму,
Любові і магнетизму,
Успіху і багатства,
З мрією не розлучатися,

Бути ангелом збереженої,
Веселою і щасливою,
Здоров'я і азарту,
Тітка, з 8 березня!


«Тьоті від племінника»
Моя тітонька рідна,
Нехай все краще трапиться!
Від душі бажаю зараз
Всіх твоїх бажань збутися!

І нехай до 8 березня
Розцвітаєш яскраво ти!
Щастя, радості, азарту!
Виконання мрії!


«Тьотя люба»
Тітка люба моя,
З 8 березня вітаю!
Нехай до тебе летить мрія,
Щастям душу висвітлюючи!

Нехай подарунок принесе
Найдорожчий чоловік!
І на острів відвезе
У палац до нього машина!


«Хочу я тітці побажати»
Хочу я побажати тете
Про жіночий день не забувати,
Нафарбуватися та нарядитися,
І в танок, звичайно ж, пуститися.

Танцюй і співай, веселою будь,
Про неприємності забудь.
Восьме березня за вікном,
А, значить, щастить у всьому!


«Восьме березня за вікном»
Восьме березня за вікном,
Я буду тітку вітати,
Все буду говорити потім,
Адже головне – любові бажати,

Такий, щоб дах вам знесло,
Щоб принц з казки вашим став,
Щоб вам в усіх справах щастило,
І були вище всіх похвал!


«Собою гарна і весела!»
Тебе привітати, тітка, з 8 березня
Повір, мені дуже радісно, приємно!
І побажати, щоб ти завжди була
Собою гарна і весела!

Щоб доля і чоловік завжди намагалися
Твої передбачити мрії,
Щоб подруги відверто захоплювалися,
Коли особливо ошатна ти!


«Тьотя люба, я Вас вітаю!»
Тітка люба, я Вас вітаю
З днем 8-е Березня, святом весни!
Я бажаю, щоб танули замети
Тому, що щасливі і Ви смієтеся!

Нехай сьогодні свято подарує Вам радість,
І квіти нагадають, що весна йде.
Підніму келих за Ваше здоров'я:
Зі святом, рідна! Щастя цілий рік!


«Улюблена тітка»
Гідна ти кращого – вір ти й знай,
І не погоджуйся на менше!
Улюблена тітка, не забувай –
Ти в першу чергу жінка!

Хочу я тобі від душі побажати –
Здоров'я, любові, довголіття,
І в жіночий день, як завжди, розквітати,
Бажаю бути краще на світі я!


«Хочу сказати улюбленої тітки»
Хочу сказати улюбленої тітки –
Дорогою йдете правильною!
Завжди доглянута, красива –
Не жінка, а просто диво!

Нехай всі чоловіки облизнутся,
Дарувати подарунки зберуться!
Хочу я побажати тете
Не сумувати, не сумувати!


«З восьмим березня я вітаю»
Сьогодні тітку дорогу
З восьмим березня я вітаю,
Оберемок щастя ось таку
Я тобі бажаю отримати.

Нехай кавалерів буде багато,
І всі гідні уваги,
Йди завжди прямою дорогою,
Щоб жилося тобі спокійно!


«Моя тьотя люба»
Моя тітка люба,
У жіночий день тобі бажаю
Багато грошей заробити,
І при цьому не працювати.

Мачо голови втрачають,
Від тебе – і так буває.
Ти такий же залишайся,
Ніколи не облажайся!


«Ну що ж, тітка, ось той день настав»
Ну що ж, тітка, ось той день настав,
Восьме березня – кажуть у народі,
Що кожен, хто сьогодні рано встав –
Той буде щасливий за будь-якої погоди!

Так от, сьогодні встань раненько ти –
І всі твої здійсняться мрії!
Ти для когось- жінка мрії,
Не стань же, тітка, разочарованьем!


«Тьоті від племінниці »
Приходять сонячні дні,
Вони сповнені тепла, азарту!
Хочу я побажати любові
В чудовий день 8 березня!

Улюбленої тітки дорогою
Нехай щастить неодмінно!
Я побажаю всією душею –
Хай щастя буде незмінним!
Українські листівки з 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий