понедельник, 22 февраля 2016 г.

Смс до 8 березня у віршах

«День жіночої казкової природи!»
8 березня. День весни.
День жіночої казкової природи!
Нехай тільки райдужні сни
Тебе проводять через роки.

Такою ж доброю будь завжди,
Такою ж милою залишайся!
Нехай розквітає краса.
І частіше в житті посміхайся!



«Що найголовніше в жіночій природі?»
Що найголовніше в жіночій природі?
Бажання любити і бути любимою,
Бажання завжди одягатися по моді,
Коханого в житті ні з ким не ділити.

Так нехай всі бажання твої, дорога,
Завжди виконуються в житті твоєї.
Тобі в жіночий день тільки щастя бажаю,
І багато щасливих, усміхнених днів.



«Бажаємо сонячного березня»
Бажаю сонячного березня
І незрівнянного квітня,
Щоб чарівними ночами
Весь травень звучали пташині трелі!

Бажаю радості і щастя,
Любові, надії і удачі!
Всього того, що в особистому житті
Для жінок дуже багато значить!



«Сьогодні день щасливих жіночих очей»
Сьогодні день щасливих жіночих очей,
Для кожної дами торжеством він дихає.
Нехай прозвучить сьогодні багато разів
Все те, що тільки ти бажаєш чути!

Восьмого березня від самої весни
Ти приймай вірші та привітання,
Щоб збулися всі твої кольорові сни
Наповнивши щастям кожну мить!


«Умій прощати, умій любити»
Нехай у жіночий день 8 березня
Тобі особливо щастить,
Нехай життя обіцяє великі старти,
Робота радість принесе.

Нехай грошей буде дуже багато,
Щоб всі змогла собі купити.
Йдучи по життєвій дорозі
Вмій прощати, умій любити.


«Нехай іскриться на сонці крапель»
Нехай іскриться на сонці крапель,
Розквітають всюди квіти.
Нехай навесні цієї збудеться все,
Що сьогодні задумаешь ти.


«З днем жіночим вітаю!»
Бажаю вам сьогодні я,
Щоб рукою була сім'я,
Щоб близькі любили
І вами дорожили.

Життя буде бездоганною,
А радість – нескінченною.
Удачі вам бажаю,
З днем жіночим вітаю!


«Я поздравленье відправлю вам»
У міжнародний день прекрасних дам
Я поздравленье відправлю вам.
Бажаю щастя, радості, любові,
Щоб вирувало молодість в крові,

Щоб кожен день змушував сміятися,
Щоб завжди улюблений розумів.
Щоб ви проблем не знали і турбот,
Не тільки у свято, але і цілий рік!


«У жіночий день вас вітаю»
У жіночий день вас вітаю,
Нехай збуваються мрії!
І від усієї душі бажаю
Щастя, світла, краси!

Ви частіше посміхайтесь
В будь-яких обставин!
Найкращою залишайтеся!
Я дарую вам цей вірш!


«Ти найкрасивіша»
Ти найкрасивіша,
Чудова й мила,
Тебе я вітаю,
І в жіночий день бажаю

Завжди такий же бути,
Завжди себе любити,
Прекрасних світлих днів
І відданих друзів.


«Сьогодні свято — жіночий день»
Сьогодні свято — жіночий день,
Я з ним тебе і вітаю,
Скоро зацвіте бузок,
І тобі цвісти бажаю!

Нехай цей день, 8 березня
Несе тільки радість тобі,
Життя, сповнене подій і азарту,
І щастя багато-багато років!


«Нехай тобі удача посміхнеться»
З-за хмар завжди проб'ється сонце,
І весна того лише підтвердження.
Нехай тобі удача посміхнеться,
Нехай добрим буде настрій.


«Твоя усмішка і очі»
Твоя усмішка і очі
Турбують багато серця,
Адже ти завжди прекрасніше всіх –
Скрізь супроводжує успіх.

Хочу тобі я побажати
Своїх друзів не забувати,
Такою ж яскравою залишатися,
І зовсім в житті не здаватися!


«Дорогій сестрі»
Тебе, сестра, поспішаю привітати
З Міжнародним жіночим днем!
Я щиро бажаю щастя,
І щоб будинок був повною чашею!

Щоб удача очікувала,
І все хороше збулося!
Нехай буде чимало радощів,
Адже щастя тільки почалося!


«Руде сонце світить у вікно»
Руде сонце світить у вікно,
Руде щастя в двері стукає.
Нехай сьогодні збувається все -
Все, що доброго може трапиться.


«Дорогий подрузі»
Дружба наша мені важлива,
Немає подруги краще!
Побажаю я сповна
Лише благополуччя,

І, звичайно ж, любові,
Трішки азарту!
Щоб збулися твої мрії
У день 8 березня!


«Найкращій дівчині на світі»
Найкращій дівчині на світі
Це привітання шлю,
Увірвалася ти, немов вітер,
В життя спокійне мою.

Поцілунку подарувала солодкість,
І можливість обіймати,
Мені тебе сьогодні в радість
З 8 березня вітати!

Я бажаю, щоб усе було
У твоєму житті добре,
Всі печалі проходили повз,
І міцного здоров'я!


«Я бажаю тобі кохання»
Восьмого березня, жіночий свято
Є багато тостів милих різних.
А я бажаю тобі кохання,
Мрії збуваються, я знаю!

Нехай удача не йде,
Нехай успіх до тебе приходить,
І нехай твою хвилює кров
Звичайно, чиста любов!


«Феєрверк з зізнань і слів»
З букетом красивих весняних квітів,
З душею, наповненою щирим почуттям
Несу феєрверк з зізнань і слів
І юної весни нескінченне розмаїття.

Є в березні день краси – свято,
Коли жіночим чарам все в світі підвладне.
Нехай буде удачі твоїм чари,
І збудеться в житті величезне щастя!


«Нехай все змінюється!»
Нехай жіночий день, як сонечко,
Висвітлить всі навколо!
Нехай дасть удачі зернятко
І кращих лише подруг.

Нехай все змінюється!
А ваша краса
Нехай примножується,
А з нею – доброта!


«Бажаю, щоб тобі щастило»
Восьме березня. Нехай тепло
Моїй душі тебе зігріє.
Бажаю, щоб тобі щастило,
Нехай весняний вітерець віє,

Нехай він принесе удачу
Своїм нечутним дуновеньем,
Нехай порадує ось-ось
Тебе любові дотиком!


«Улюбленої дочки»
Доню, хочу зараз
Від душі тобі бажати,
Щоб кожен день і годину
Ти прагнула процвітати!

Щоб була усміхненою,
І збувалися всі мрії,
Вдавалися всі справи
У красуні, як ти!


«Кожна жінка неповторна»
Кожна жінка неповторна,
Ви ж, мабуть, прекрасніше всіх.
Що ж, ви любите і будьте коханими,
Нехай же для щастя не буде перешкод!

Ваше обличчя первозданно чудово,
Ваша посмішка будь-яка полонить.
Тільки, прошу, не сумуйте марно,
Радість нехай у вас завжди говорить!


«Я вам бажаю бути красивою»
Я вам бажаю бути красивою,
Адже так прекрасні ви зараз!
З друзями – доброю і милою,
Не кривдили щоб вас,

І щоб справжній захисник
Вас від турбот уберегал,
Була удача щоб привабливою,
І щоб успіх не залишав!


«Немає нікого тебе дорожче!»
Шлю тобі я, люба,
До 8 березня привітання,
В душі бажаю тільки раю,
Не покидало щоб везіння!

Здоровою будь і не хворій,
Успішною і красивою теж,
Хочу обійняти тебе скоріше,
Немає нікого тебе дорожче!


«Я вас поспішаю привітати»
Я поспішаю привітати вас
У день жінок всієї країни,
І цей вірш скласти!
Бажаю, щоб вірні

Собі ви залишалися,
І вірили і в себе,
З посмішкою прокидалися
Для нового дня!


«Спасибі за ласку і ніжність»
Дорога ти моя!
Спасибі за ласку і ніжність,
І життя, що ти даруєш, люблячи,
Твоєї краси безтурботність!

Хай день цей світлий восьмий
Запахне весною і мімозою,
І в хату принесе за собою
Красиві ніжні троянди.


«Будь спокійною, і гордою, і сміливою»
Я тобі в жіночий день побажаю,
Щоб зустрівся принц на шляху,
Від душі я тебе вітаю!
Щоб любов ти змогла знайти,

Будь спокійною, і гордої, сміливої,
Ніколи не втрачай голови,
Загалом, дій за життя вміло –
Зерна від плевел відокремлюй!


«Наймилішою і коханій жінці»
Нехай лежать ще снігові замети,
Але весна вже давно помічена.
Я дарую тобі мімозу ніжну -
Наймилішою і коханій жінці!

Побажати хочу я щастя нескінченного,
Адже його ніхто гідна ти!
З 8 березня, дорогі! І сьогодні ввечері
Нехай здійсняться всі твої мрії!


«Я хочу лише одного»
Ви – втіленням всього
Тільки прекрасного в світі!
Я лише хочу одного –
Щоб ви були щасливі!

Нехай жіночий день принесе
Кращі лише зміни!
Серце любов знайде,
Будуть удачі безцінні!


«Ми знову разом»
Якщо «восьми» ляже на бік,
Вийде знак нескінченність,
Кожна мить з тобою солодкий,
А мить без тебе — просто вічність.

В твоє свято ми знову не разом,
Мені погано, я сумую без тебе,
І побажаю, як співається в пісні,
Улюбленою бути і жити люблячи!


«Коханій дівчині»
Прийшла весна, така прекрасна,
Але їй з тобою не сперечатися в красі!
Тобі, моя красуня, бажаю,
Щасливою бути завжди, у всьому, скрізь!

Моя любов тебе нехай зігріває,
І в житті неодмінно пощастить!
Величезних радощів! Нехай успіх зустрічає!
І життя тобі сюрпризи принесе!


«Під куполом неба»
Під куполом неба, під променями сонця,
Під звуки крапель і птахів тріскотню
До тебе з поздравленьем поспішаю і квітами,
До тебе, що так сильно, так ніжно люблю.


«Бажаю щастя і здоров'я»
Бажаю щастя і здоров'я,
Всіх благ і чудових років!
Нехай день 8-го БЕРЕЗНЯ дарує
Тепло і сонячний привіт!


«Восьмого березня - світле свято»
Восьмого березня — світле свято
Нехай тільки радість принесе,
І вражень багато різних,
Для серця і душі політ!

Нехай краса не в'яне,
Хай щастя світиться в очах,
Нехай вас завжди, скрізь зустрічають
Друзі з посмішкою на вустах!



«У жіночий день чого бажають?»
У жіночий день чого бажають?
Доброти і краси,
Щоб чоловіки поважали,
Щоб збувалися всі мрії.

Ну а я хочу, безперечно,
Просто щастя побажати!
Життям мудро і швидко,
Як машиною, управляти!



«Вам я смску шлю»
У цей день 8 березня
Вам я смску шлю!
Від душі вас вітаю,
Побажання пишу:

Хай успіхів буде море,
Ну а щастя — океан!
Нехай міцним буде здоров'я,
Сповнений буде ваш кишеню!


«У жіночий день 8 березня»
У жіночий день 8 березня
Я хочу вам побажати
Справжнього азарту,
Молодіти і не сумувати!

І завжди такою красивою
Залишатися для всіх нас!
Ну а головне – щасливою,
Бути щасливою кожну годину!


«Хочу тобі я побажати»
Хочу тобі я побажати
Подібно розі розквітати,
І особисте щастя знайти,
Спокій душевний обвести.

Щоб завжди тобі щастило
Твоїм заздрісникам на зло.
Щоб ти щасливою була,
Щоб все на світі ти змогла!


«Коханій мамі»
Їй просто хочеться сказати
Те, що не висловити словами.
Обійняти і руки цілувати,
Що колисочку колыхали.

Вона в моїй душі навік,
Як мій попутник, мій охоронець.
Вона - найрідніша мені людина,
Мій головний друг і мій учитель.

Нехай мама так само, як і березень,
Посмішкою сонячної іскриться,
І цей день - парад весни
Як можна частіше повториться!


«Моя мила, добра, ніжна»
Моя мила, добра, ніжна,
В цей ласкавий березневий день
І зима розтанула сніжна
Від посмішки завзятою твоєї.

Ти – моє ясноглазое щастя,
В моїх думках, мріях – тільки ти.
Посміхайся, рідна, мені частіше,
І квітни, як весною квіти.


«Восьме березня – радість для душі»
Восьме березня – радість для душі,
Вітаю з 8 Березня!

Комментариев нет:

Отправить комментарий