понедельник, 22 февраля 2016 г.

Вітання з міжнародним жіночим днем

«Улюблена дочка»
Улюблена дочка, моя дорога,
Тобі я, удачі, здоров'я бажаю.
Хай все в цьому житті тобі вдається,
Хай сонце успіху тобі усміхнеться.

Хочу, щоб везіння не покидало,
І щоб настрій не зав'яло.
Хочу, щоб завжди моїй доньці щастило,
Будь самою щасливою проблем зло!


«Коханій жінці»
Однієї лише коханій жінці
Завжди здатний довіряти,
Єдиною, неповторною –
Готовий завжди їй допомагати.

І в жіночий день я побажаю,
Тобі, кохана моя,
Щоб було в серці місце раю,
І щоб збулася твоя мрія!


«Кращій подрузі»
Хочу подрузі я коханої
Побільше щастя побажати,
Будь у жіночий день неповторною,
Завжди намагайся процвітати!

Адже краса – вона нетлінна,
Властива будь-якого віку,
Будь молодою і сучасною,
Нехай буде багато світла в будинку!


«Саме чарівність»
Коханої жінки прекрасніше не знайти,
Вона, повір, саме чарівність.
Мені в житті важко без тебе йти,
Ти – вагоме для щастя основанье.

Хочу тобі побажати удачі,
Щоб жіночий день порадував собою.
Тебе сьогодні буду вітати
В моїй душі з огромною любов'ю!


«Привітання для дочки»
Доньку з жіночим днем привітати
Я бажаю всією душею,
У минулому найгірше залишити,
Попереду – великий успіх.

Натхнення бажаю,
Миру, щастя, краси,
З днем всіх жінок вітаю!
Розквітай, як троянда, ти.


«Коханій дружині»
Дружину привітати кохану
Я в жіночий день душею бажаю,
І якості твої прославити –
Ти просто чудо, дорога!

Твоя чудова фігура,
Твої підтримка і любов,
Твоя широка натура
Мені досі хвилюють кров!


«Моя красуня»
Ах, жінка моя кохана,
Тебе не в силах втратити,
Твоя краса неповторна
Мене зуміла причарувати.

І в жіночий день, моя красуня,
Тобі бажаю всією душею –
Нехай в житті буде те, що подобається,
Ти йди за своєю мрією!


«Любій мамі»
Вітаю з жіночим днем
Маму любу,
В серці горить моє –
Так тебе люблю я!

Від душі хочу сказати –
Нехай цвіте удача,
Буду вітати маму,
Мама багато значить!


«Подруга, близька людина»
Подруга, близька людина,
Який часто виручає,
Хто поруч вже чимало років,
Хто про мене всю правду знає.

І в жіночий день бажаю я
Тобі, подруга, натхнення,
Щоб рукою була сім'я,
Щоб всі розвіялися сумніви!


«Улюбленої сестричці»
Сестрі улюбленої побажати
Я в жіночий день хочу здоров'я,
І кожна мить життя зустрічати
З надією, а ще – з любов'ю.

Нехай щастить тебе завжди,
Нехай мрія здійснитися,
Щоб не нудьгувала ніколи,
Бажаю щиро закохатися!


«Хто найважливіший людина?»
Хто найважливіший людина?
Звичайно, мама дорогая!
І в жіночий день на ціле століття
Здоров'я міцного бажаю.

Я буду вітати маму,
Вона подарунки заслужила,
Хочу добра тобі бажати,
Любов, терпіння і сили!


«Коханій дівчині»
Моїй коханій дівчині
Бажаю в жіночий день добра,
І радості в душі твоїй,
А в серці – ніжного тепла.

Щоб збувалися всі мрії,
Ти це заслужила, знай!
Твоєї безмежної краси
Нехай відкриється мені рай!


«Для коханої»
Коханій дівчині, такий, як ти,
Що в жіночий день я можу побажати?
Нехай у тебе збуваються мрії,
Нехай не доводиться тобі страждати.

А якщо хтось образить – поклич,
Завжди не допомога я до тебе прийду.
Хай бажання здійсняться твої,
Тебе щасливою зробити як – знайду!


«Улюбленої дочки»
З жіночим днем я дочку вітаю,
Що ж побажати тобі, не знаю.
Всі з тобою, що для щастя треба –
Будь завжди подарунків цим рада.

Краси твоєї зачарування –
Краще, ніж всесвітнє признанье.
Я хочу добра тобі бажати,
І щасливою самій в світі стати!


«Улюбленої тещі»
З жіночим святом вас вітаю,
Тещі від душі бажаю –
Хай щастить по життю вам,
І воздасться по справах.

Багато зробили добра,
Щастя вам бажаю я.
Нехай завжди у всьому щастить,
І тільки чекає удача!


«Улюблена вчителька»
Улюблена вчителька наша,
Вас з жіночим днем привітаємо всією душею,
Ви стаєте в життя тільки краше,
Нехай на душі завжди панує спокій.

Бажаємо вам залишатися такою ж,
І тільки строгість рідше виявляти,
Вас багато учнів бояться,
А ми вас будемо тільки поважати!


«Вітаю з 8 Березня!»
Вітаю з Жіночим днем,
Щоб все в житті йшло шляхом,
Щоб рідні не хворіли,
Щоб всі тебе хотіли!

Твоє життя, щоб була солодкою,
Щоб в справах все було гладко,
Щастя, радості і фарту,
Вітаю з 8 Березня!


«Старша сестра»
Старша сестра завжди допоможе,
І зуміє багато чого дізнатися,
Нехай тебе сумі не турбують,
У жіночий день хочу я побажати.

Кращого на світі заслужила,
Нехай тобі завжди у всьому щастить,
Щоб на душі було чудово,
Нехай Господь тебе береже!


«З тобою живемо ми разом»
З тобою живемо ми разом довго,
Моя улюблена дружина,
І пережили теж багато,
Ти мені завжди була вірна.

Тебе сьогодні поздоровляю,
Адже жіночий день стукає у двері,
І щастя я тобі бажаю,
Ти тільки мені, рідна, вір!


«Любій матусі»
Нехай жіночий день тебе добром
І сонця світлом зустріне,
Нехай, мамо, свято день за днем
Тебе, рідна, відвідує.

Нехай вантаж проблем піде навік,
Ти це, мама, заслужила,
Прекрасний, добрий чоловік!
Бажаю мудрості і сили!


«Подрузі»
Як важко в цьому житті, знайти
Надійного і відданого друга.
Недарма на моєму шляху зараз
Всього одна, але найкраща подруга!

Хочу я в жіночий день тобі сказати –
Нехай стороною обходять всі печалі,
Здоров'я і удачі побажати,
І щоб мрії тебе не покидали!


«Тете»
Жіночий день настав прекрасний,
Буду тітку вітати,
Мудрою бути і мислити ясно
Від душі хочу бажати.

Натхнення, успіху,
І лише приємних клопотів,
Море щирого сміху,
Нехай завжди тобі щастить!


«Коханій дружині»
Хочу сказати своїй дружині,
Що бути з тобою приємно мені.
Ти всім, рідна, хороша –
Прекрасно тіло і душа.

Хочу я в жіночий день сказати –
Тобі бажаю процвітати.
Адже ти прекрасна, спору немає –
Ти для мене, як яскраве світло!


«Привітання для тещі»
Улюбленої тещі в жіночий день бажаю,
Щоб жили ви, зневіри не знаючи,
Щоб всі справи на світі вдавалися,
Щоб найкращої тещею залишалися.

Хочу сказати – бажаю вам успіху,
І доброти і щирого сміху.
Нехай мрія завжди крокує поруч,
І у вашому житті буде все, як треба!


«Ніжне обличчя, усмішка...»
Ніжне обличчя прекрасне,
І твоя усмішка ясна,
Погляд твій – для мене подарунок,
Немов промінчик сонця, яскравий.

У жіночий день тобі бажаю,
Про мене не забуваючи,
Ти такий же залишайся,
Найкращою бути намагайся!


«Молодша сестричка»
Зовсім недавно,
Молодша сестричка,
Ти постійно
Бруднила пелюшки!

Ти виросла,
Тебе я вітаю,
І в жіночий день
Любові тобі бажаю!


«Привітання для мами»
Хочу улюбленої мамі побажати
Зневіри у долі не пізнавати,
Завжди щасливою і веселою бути,
Про кращому пам'ятати, про погане – забути.

Нехай жіночий день кохання тобі несе,
Спокій і відпочинок від будь-яких турбот.
Тобі, рідна, буду допомагати,
Ти для мене – найважливіше, мати!


«Ти Прекрасна, моя дружина!»
Прекрасна ти, моя дружина,
Така ніжна одна!
Я багато жінок зустрів,
Але в дружини лише тебе обрав.

У восьме березня, жіночий день,
Зізнатися мені тобі не лінь.
Як чари, прекрасна ти –
Ах, втілення мрій!


«Мадам, я вас вітаю!»
Мадам, я вас вітаю!
Ви так прекрасні -
Краще не знайти!
Я буду з вами 100% чесний,
Бажаю жити і розквітати!


«Моя улюблена подруга»
Моя улюблена подруга,
Ти поздоровлення від одного
Прийми сьогодні, в жіночий день,
Тебе привітати мені не лінь!

Хочу побажати удачі,
Завжди залишатися красивою,
І поразки не знати,
І лише в найдостойніших закохуватися!


«Улюбленої тітки»
Жіночий день – він вже біля порогу,
Буду тітку свою вітати,
Життя хай золота дорога
Раптом допоможе мрію відшукати.

З кожним роком завжди молодейте,
Жіночий день нехай подарує кохання,
На проблеми – ви просто забийте,
Нехай кипить лише від радості кров!


«Побажання вчитель»
Хочу вчитель милою побажати
У своїй роботі повышенье знати,
І впоратися завжди з учнями,
І, якщо треба, будьте строго з нами.

Нехай жіночий день вам щастя принесе,
Любов і красу, душі політ.
Хочу міцного здоров'я бажати
І вас з любов'ю буду вітати!
Українські листівки з 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий