понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Деборі з Днем Народження в віршах

Мила Дебора у свій День Народження,
В цей веселий і святковий годину -
Сміливо відкине подалі сумніву,
Буде як сонечко радувати око!
Не розшукати нам прекрасніше Дебори!
Щастя, здоров'я, успіху, добра!
Яскравої, захопленої розвитку життя!
Не сумуй ні за що, ніколи!


Дебора, я вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Дебору ми вітаємо
І удачі бажаємо їй,
Щастя, радості, веселощів
І в хоромах новосілля!
Теплих днів, друзів хороших
Побажати хочемо ми теж!
Щоб як трояндочка цвіла!
Щоб достаток знайшла!
Щоб як сонечко світила!
Щоб любов не упустила!
Будь счастливою частіше!
Нехай живеться тобі солодше!


Дебора, не можемо ми навіть уявити,
Як краще за тебе нас з душею привітати.
Нехай в день народження дарують усмішки
А також подарунки, квіти та листівки.
Приємними будуть з будинку піклування.
Начальство доручить трохи роботи.
Щоб не було в житті майже подразнень,
А також хвороб, втрат, прикростей.
Тебе тільки краще нехай оточує.
Любов своїм жаром тебе зігріває.
І нехай всі рідні, друзі і подруги
Розвіють будь миті нудьги.




Не терпиш брехні і не вмієш брехати,
Чесна перед собою і людьми.
Ти знаєш, Дебора, хочу тобі сказати,
Якщо буде важко, я прийду, клич!
Тобі бажаю я сьогодні щастя
Адже потрібно всім воно врешті-решт,
Нехай минуть і біди, і негода
Гідна ти лише самих добрих слів!


З Днем Народження моє пташеня,
Дебора моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Дебора, бажаємо багато щастя,
Йди по життю гордо, сміливо!
Ми точно знаємо, що з будь-якою проблемою,
Завжди ти зможеш впоратися вміло!
У твій День народження ми тобі бажаємо,
Щоб у тебе все в житті виходило!
Щоб ти кохала і була коханою!
І ніколи, ні в чому не сумнівалася!


Дебора, бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий