понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Броніславі

Брониславе побажаємо бути веселою, заводний,
Щоб про кохання твердили хлопці всі навперебій!
Щоб була ти як Богиня сліпуче мила,
Щоб краса не в'янула, а ще дужче цвіла,
Побажаємо життя в радість, без образ і без турбот,
Щоб щастя додавалося день за днем, з року в рік!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Броніслави - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Броніслава, бажаю удачі й щастя,
Нехай життя твоє буде як в казці прекрасна,
Нехай очі твої сяють чисто і ясно,
Хай дні пробігають зовсім не марно,
Будь тільки веселою, усміхненою, милою,
Тоді й біда буде проходити повз!
Нехай життя твоє стане світліше, ніж раніше,
Здоров'я, взаємної любові і надії.


Слава, ти прекрасніше за всіх на світі!
Тебе порівняти ні з ким, я не можу!
Ти наче теплий, південний, добрий вітер,
Пестити всіх встигаєш на бігу!
Для кожного завжди знайдеш слівце,
Підтримаєш і хороший даси пораду!
Так з Днем народження, мила!
І пам'ятай - тебе на цілому світі краще немає!




Броніслава, вітаємо від душі!
В твій День народження,
Лише добра бажаємо!
Тобі бажаємо довго - довго жити,
Тебе красивіше, краще - ми не знаємо!
Нехай твоє життя, як синій океан
Буде сповнена, безбрежна і прекрасна!
Нехай човен життя мчить по хвилях,
Від усієї душі бажаємо тобі щастя!


Добра, ніжна наша Броніслава,
Не зустрічав ні в кого я такого вдачі.
Ти така ніжна, дівчинка моя,
Що від насолоди я гину!
«Славна захисниця» ти моєї любові
І за це я тебе люблю ще дужче!
Будь же ти завжди такий, моя дорога,
Щастя нескінченного я тобі бажаю!


Броніслава, бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!


Як рідко зустрінеш ім'я: Броніслава!
Розрахунок - її броня, надійність - її слава!
Вона завжди рівна неймовірно.
Не модниця. Але приємна зовнішність.
(Одягнена скромно, але завжди охайно!)
У Броніслави - тонкий чіпкий розум:
Вона не скаже щось навмання.
Вона - практична. Дуже економна,
Але, тим не менш, живе досить скромно.
Тому і є у Броні капітал!
(Не раз я сам деньжонки обіймав!)
«А як там чоловік?!» - поставте мені питаннячко.
Відповім я: чоловік, як броненосець!

Комментариев нет:

Отправить комментарий