понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Євлампії з Днем Народження в віршах

Євлампія, як ніжно звучить
Твоє романтичне ім'я.
І серце спокійно стукає,
В обіймах духовної святині.
З днем Ангела, тихо скажу.
З днем Божого благословення!
Тобі я хочу побажати,
Удачі, любові і терпіння!


Євлампія, Ти аленький квіточка!
Ніжна, чарівна, жіночна, мила,
Ти немов фея, немов янголятко,
Душею чиста і вічно весела!
Друзі тебе всі люблять безтямно,
Адже ти їм даруєш радість від душі!
Бажаємо, щоб пішла печаль безслідно,
І твої дні всі були хороші!


Чесна, красива,
Чудова часом,
Ти йдеш щаслива,
Життєвою стежкою.
Євлампія, з днем Ангела!
Роби все, люблячи.
І нехай це правило
Береже тебе!


Євлампія, ми вітаємо від душі!
В твій День народження, лише добра бажаємо!
Тобі бажаємо довго - довго жити,
Тебе красивіше, краще - ми не знаємо!
Нехай твоє життя, як синій океан
Буде сповнена, безбрежна і прекрасна!
Нехай човен життя мчить по хвилях,
Від усієї душі бажаємо тобі щастя!




Євлампія, сьогодні вітаємо,
В день ангела бажаємо ми чудес,
Ще ми як завжди добра бажаємо,
Бажаємо, щоб дух радості воскрес.
Бажаємо, щоб було чистим небо,
Бажаємо, щоб радість розквітла,
Та нехай сюди шляху забудуть біди,
Нехай любов розпустить два крила!


Євлампія, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Євлампія, не можемо ми навіть уявити,
Як краще за тебе нас з душею привітати.
Нехай в день народження дарують усмішки
А також подарунки, квіти та листівки.
Приємними будуть з будинку піклування.
Начальство доручить трохи роботи.
Щоб не було в житті майже подразнень,
А також хвороб, втрат, прикростей.
Тебе тільки краще нехай оточує.
Любов своїм жаром тебе зігріває.
І нехай всі рідні, друзі і подруги
Розвіють будь миті нудьги.


Струнка, витончена,
Богиня справжня,
Тендітна і ніжна,
Зовні спокійна.
Євлампія, красуня,
І всім чоловікам подобається,
Завжди, як лебідь ніжна,
Свіжа, як ранок вешнее.

Комментариев нет:

Отправить комментарий