понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Джульєтті з Днем Народження в віршах

Джульєтта, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Джульєтта, ти - головне в моєму житті,
Улюблена дівчинка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь -
Проблеми вирішуються сміхом!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Джульєтти - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Твоїх бездонних очей краса
Манить до себе, і ти прекрасна!
Квітне, на радість небес,
Завжди горда, вільна, пристрасна.
Джульєтта, славний мій дружок,
Бажаю тобі тільки щастя!
І, немов казковий квітка,
Чи не схильна негод!




Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Джульєтта, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Ми Джульєтті побажаємо бути веселою, заводний,
Щоб про кохання твердили хлопці всі навперебій!
Щоб була ти як Богиня сліпуче мила,
Щоб краса не в'янула, а ще дужче цвіла,
Побажаємо життя в радість, без образ і без турбот,
Щоб щастя додавалося день за днем, з року в рік!


З Днем Народження моє пташеня,
Джульеточка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Бажаю, Джульєта, удачі й щастя,
Нехай життя твоє буде як в казці прекрасна,
Нехай очі твої сяють чисто і ясно,
Хай дні пробігають зовсім не марно,
Будь тільки веселою, усміхненою, милою,
Тоді й біда буде проходити повз!
Нехай життя твоє стане світліше, ніж раніше,
Здоров'я, взаємної любові і надії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий