понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Дарині з Днем Народження в віршах

Дарина, ти - головне в моєму житті,
Улюблена дівчинка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь -
Проблеми вирішуються сміхом!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Дарина, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Дарина, не можемо ми навіть уявити,
Як краще за тебе нас з душею привітати.
Нехай в день народження дарують усмішки
А також подарунки, квіти та листівки.
Приємними будуть з будинку піклування.
Начальство доручить трохи роботи.
Щоб не було в житті майже подразнень,
А також хвороб, втрат, прикростей.
Тебе тільки краще нехай оточує.
Любов своїм жаром тебе зігріває.
І нехай всі рідні, друзі і подруги
Розвіють будь миті нудьги.


У свій День Народження, Дарина,
Прошу мій скромний вірш прийми!
Бажаю я в кар'єрі зростання,
В душі лише полум'яної любові!
Хай сонце в будинку світить частіше,
Щоб місця не було для хмар,
Щоб навіть у складних ситуаціях
Тобі світил надії промінь!
Нехай дружба буде тільки міцною,
І муза поряд живе,
І нехай від щастя, наче птах,
Твоя душа завжди співає!




Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Дарини - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


З ранку весь світ наповнений пеньем.
Кудись поділася тінь.
Дарину нашу з днем народження
Ми вітаємо в цей день!
Побажаємо їй бути суворої,
Веселою бути завжди у всьому.
Любові Дарині багато-багато!
І щастя буде повна хата!


Дарина, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


На кілька років ти трохи старший за мене,
Але ти поміркованішими і мудрей.
У душі свої кращі властивості зберігаючи
Навколо збираєш все більше друзів.
Ми в твій день народження просто повинні
Побажати тобі залишатися такою.
Дарін, не давай ніколи слабини.
Будь зухвалою, але доброї, душею живою.
Енергії в стільки імені твоєму,
Дарина, сміливіше за життя іди.
За спуском завжди приходить піднесення,
Від життя поблажок не дуже-то чекай.
Тобі побажаємо завзятості в дорозі,
Щоб було здоров'я і багато друзів.
Покликання своє скоріше знайти
І радісних особистих закоханих пристрастей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий