понедельник, 19 сентября 2016 г.

Привітання на Опаловую весілля (21 рік) у віршах

Двадцять один рік тому кричали «Гірко!»
Ми молодим, наївним і щасливим
І здається вчора ще, ось тільки,
Був веселий тамада балакучим...
І ось вже на весіллі опалової
Ви щасливі, і щастя нехай триватиме!
Воно ще й вам, і вашим дітям
У справах сімейних точно знадобиться!


Поспішаю привітати з ювілеєм вас!
21 рік як ви одружилися!
Так само сильна хай буде ваша пристрасть,
Любити, щоб ніколи не розучилися!
Бажаю, щоб ваш будинок наповнився
Таким приємним, чистим дитячим сміхом!
Нехай стороною обходить душі грім,
Доля супроводжувала, щоб успіхом!


Я сердечно вітаю вас
І свій заздоровний келих п'ю
За вірність, за любов, за ласку,
За вашу дружну сім'ю!
Прожити бажаю вам без нудьги,
В согласье, радості, любові.
Бажаю, щоб ваші онуки
Вам багато щастя принесли!


21 рік! З такою датою
Поспішають друзі привітати вас.
Ми всі за вас звісно ради
І побажаємо вам зараз:
Погожих днів, добра і світла.
І в це свято вам двом
Ми даруємо яскравих букети троянд
В знак восхищенья і любові!


Темний опал весілля до вас прийшла,
Благословить на добрі справи
Нехай вона, і щастя принесе,
Щоб разом відпочили від турбот!
Впевненості у завтрашньому вам дні,
А щастя – вистачить на двох цілком,
Хочу великої удачі побажати,
Один одного вам любити і поважати!
З двадцять першою річницею вітаю,
Щастя, радості і удачі бажаю,
Ніколи щоб ваші діти не хворіли,
Ну а ви з роками тільки молодели.
Щоб чоловік твій, (ім'я дружини), дорогий
Зігрівав тебе і тілом і душею.
Роки летять і летять, наче сновидіння,
Але чи варто про прожитий тужити?
Десятиліття разом – лише мить.


Бачив(а) я, як ця пара створювала свій союз,
І, звичайно, як народився перший карапуз,
Як: серця їх берегли кожен день і кожну годину.
Мої вітання в цю мить для вас.
Я бажаю вам тепла, щастя і любові,
Щоб вранці лише для вас співали солов'ї.
Щоб ви могли собі частіше дозволяти
Шубки, дачки і машинки нові купувати.


Опаловое час прийшов до вас,
Вас з ювілеєм весілля вітаю!
Вас щастя 21 рік тому знайшло
І ніколи тепер не залишає!
Нехай так і триває далі ваше життя,
Щоб за руки трималися так само ніжно!
Щоб душі з новою силою знову сплелися,
Щоб у серцях завжди жила надія!


Вітаємо вас сердечно,
Нехай ваше щастя триває вічно.
Любов міцніше міцної сталі,
Щоб проблеми вас не знали.
Опаловую весілля відзначаємо з вами,
Щоб не змінювалися ви з роками.
Любові, здоров'я і терпіння,
Щоб в щасті не було сумніву.


21 - повнолітній ювілей.
Ти опалів не шкодуй:
Встав опал в кільце коханої,
Чарку міцну налий.
На опалових сережках
Нехай сяють вогники,
І місяць дивиться в віконце,
Як у далекі дні,
Ні про що не турбуючись
І даруючи колишній світ,
Нехай любов диктує повість
Ваших нових вірних років.


Ви вже прожили разом 21 рік.
Гарна, кругленька дата.
І ми бажаємо, щастя багато років,
Щоб років через тридцять
Ви знову були поруч.


Ми будемо 21-й відзначати,
Хочу подругу вітати –
Ви разом з чоловіком багато років!
І вас чудесней в світі немає!
Хочу я щастя побажати,
Хочу я багато чого сказати,
Нехай завжди у всьому щастить,
Нехай удача чекає попереду!


Дружині коханої я сьогодні
Хочу багато про що розповісти,
Бажаю милостей Господніх,
І про кохання хочу сказати.
Ми 21 рік з тобою, рідна,
Гідно, щасливо живемо!
Тобі здоров'я я бажаю,
І нехай Господь береже наш дім!


З свадьбою опалової,
З чудовим ювілеєм
Поспішаю вас, мої милі,
Привітати я швидше!
Бажаю багато радості,
І щастя, і здоров'я!
Нехай ваш дім повниться
І світлом, і любов'ю!


Хай час летить,
Тільки ви не старійте,
Живіть надією,
Один одного шкодуйте,
Зберігайте любов,
Обходьте біду
І будьте щасливі
В ювілейному році!



Я вітаю вас сьогодні,
Ви 21 рік удвох завжди!
Нехай вас береже господня рука,
Щоб жили довгі роки!
Здоров'я міцного бажаю,
Завжди допомагати один одному,
Прекрасно жити, не сумуючи,
І зовсім смутку не знати!


Роки пролетіли так швидко,
І в опаловий ваш ювілей
Я бажаю любові вам променистої,
Ваш союз дуже міцний тепер.
Нехай в родині буде мир, повазі,
Сварки всі обійдуть стороною.
Ви майте один до одного терпіння,
І зберігайте настрій бойовий.


Привітаємо вас, улюблені,
З свадьбою опалової!
І побажаємо від душі
Успіхів життєвих великих!
Удачі, міцного здоров'я,
І днів, наповнених любов'ю,
Добра, душевної теплоти,
І відносин чистоти!


Темний опал весілля – дуже цінна,
Подібно до цього дорогоцінному каменю.
Ви стільки років вже прожили,
Любов не розгубили, - зберегли!
Так нехай же ваше щастя триває,
За пеленою років нехай не втрачається.
І нехай затишок і щастя день за днем
Лише наповнює щиро ваш дім!


З Опалової весіллям!
Прожили разом не один рік ви.
Все було в житті радості, тривоги.
Віскі вже побіліли від турбот,
Але дружно ви крокували по дорозі.
Бажаємо у вірності такої
Дожити до весілля платинової!


Кожен рік - взвод.
Кожне десятиліття -
Велике підрозділ.
Кожна річниця -
Смотру причина.
Так командуйте ж цим парадом
Як можна довше
І неодмінно удвох!
З Опалової весіллям!


Ви разом ось уже 21 рік.
А це термін чималий, це багато!
Ми раді, що у вас все добре.
Ми щасливі, що разом ви так довго.
Ми вітаємо з ювілеєм весілля.
Бажаємо так тримати і далі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий