среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 30 років

"Вітання з днем народження 30 років у віршах"

Подруг вже справжніх у світі рідко зустрінеш,
І навіть якщо дуже постаратися — можна не знайти.
Буває, просто не помітиш.
І тут доводиться піти.
Сталося в житті так,
Що мені з тобою пощастило.
Тебе мені життя тут подарувала просто так,
І я дружити з тобою буду всім на зло.
Ну, а сьогодні в твій чудовий ювілей,
Я побажання вручу і поздравок.
І нехай квітів лише для тебе алею,
Швидше викладе твій ангелок.


Дружина моя, з тридцатилетьем!
Розумниця-красуня моя,
Самої будь щасливою на всім світі,
І живи посмішку не тая.
Нехай порадує доля подарунками,
І обновками, і добрими словами.
І добрими подіями та яскравими,
І добрими, надійними друзями!


"Привітання з днем народження, з ювілеєм хлопцеві 30 років"

Коли-то ти в машинки лише грався,
А іноді з хлопцями у дворі ти бився.
Тепер ти виріс, став зовсім дорослим,
Красивим, темно-русий, дуже високим.
Тепер давно ти не хлопчисько,
І не читаєш ночами ти книжки.
З тридцятиріччям тебе привітаю,
Своє напутнє слово все ж таки вставлю.
За життя ти йди завжди гідно,
І голову тримай, звичайно, гордо.
Ти, дорогий, тримай мій поздравок,
І посміхнись, рідний ти мій синку.


Ось уже тридцять тобі років.
За кмітливості рівних немає.
Можеш ти красиво жити,
Жити заможно не тужити.
Ти зараз у розквіті сил.
Все для життя отримав:
Є в твоїй родині приріст.
Ось і скажемо далі тост.
Ох, який же ти дядько,
Ох, який же молодчина:
Всім ворогам відсіч даєш,
Жебраком теж подаєш.
Ось за це, дорогий,
Тебе любимо всією сім'єю.
Будь здоровий, дітей зростати
І до онуків доживи!


"Привітання на 30 років"

Пам'ятаєш, як ми зустрілися на вулиці,
Наші обличчя відразу ж розтяглися в усмішці.
Такий чудовий був той вечір,
Позначив дату зустрічі я в блокнот.
Той день став дуже для мене важливим.
Сьогодні, сподіваюся, стане і домашнім.
Тебе з тридцятиріччям привітаю,
Свій щирий до тебе мій поздравок направлю.
Люблю тебе я дуже — дуже,
Цілу дні проведені з тобою. і ночі.


Як швидко рік тече за роком,
І ось вже 30! Ювілей!
І ми келихів дружним дзвоном
Вас вшановуємо в колі гостей!
Бажаємо щастя багато-багато,
Звершень яскравих перемог,
Була щоб легкою дорога,
Успіхів, щастя, довгих років!


"Привітання з днем народження, з ювілеєм дівчині 30 років"

Єдину, свою ніжну,
Гарну і милу, рідну.
Я з ювілеєм ось зараз привітаю,
І від душі тобі, моя, я побажаю.
Щоб 30 років здавалися вже не страшними,
А привітання щоб були не марними.
Я подарую тобі букет квітів,
Ще тобі скажу потім.
Люблю тебе, мій ніжний ангелок.
Бери мій поздравок.


Знаємо, 30 – не так вже й мало,
Але з іншого боку подивитися -
Життя тебе ще не втомлювала,
І ще немає планів старіти.
Так нехай же твої начинанья
Лише успіх і прибуток принесуть.
Нехай здійсняться всі пожеланья,
В будинку будуть нехай мир і затишок!


Донька наша мила,
Ти така ж красива.
І в 30 років ти виглядаєш чудово.
І свято ми відзначимо точно класно.
Я побажаю і великої вже везіння,
Вітаю з днем народження.
Нехай чоловік завжди радує,
І не сумуй ти ніколи.
Нехай тобі твій ангелок,
Віддасть вже мій поздравок.


Давно ль, брательник, почав голитися?
Нещодавно начебто Відслужив...
А ось, піди ж, сьогодні - тридцять,
Хоч ніби ти ще не жив!
Забув ти біль батьківських порок,
І батогом руки не висять...
То добре поки - не сорок,
Відмінно, що не п'ятдесят!
Брате мій! Бажаю тобі, милий,
Як час дуже б не текло,
Берегти любов, здоров'я, сили,
Дарувати світло, радість і тепло!


Сьогодні вітаю брата,
Йому я побажати вже рада,
Щоб завжди дружина і діти,
Залишилися у тебе лише в «мережі».
Тобі зараз виповнилося 30 років,
І приготую для тебе я піцу.
Ще я побажаю тут удачі,
Тепер будеш щасливим, значить.
Тобі дарую, мій нежненький браток,
І цей скромний поздравок.


Адже вже тридцять років минуло,
Синку, нам з тобою пощастило!
Ти такий добрий, чуйний, милий,
Дбайливий і справедливий!
Ми вітаємо з ювілеєм,
Бажаємо щастя в повній мірі,
Побільше радісних моментів,
Успіхів і оплесків!


Сестричку я зараз привітаю,
І їй сьогодні побажаю.
Щоб у 30 років ти виглядала лише щасливо,
Була чудовою і красивою.
Кохання великого, міцного здоров'я.
І сміливого чоловіка, зовсім не боязкого.
Щоб дітьми завжди пишалася,
І в танці білому лише крутилася.
Одягла на голову дивний ти вінок,
І прочитала нарешті поздравок.


Вам 30 років сьогодні виповнюється,
І я хочу побажати здоров'я,
Нехай бажання здійснюються,
Не втомлюйтеся цілей досягати,
Хай буде в житті саме чудове,
Про що мріяти не втомлюєтеся ви,
Нехай кожна мить цікаве
Приносить багато радощів кохання!



Сестричка мила, рідна,
Тебе сьогодні поздоровляю.
Я з ювілеєм у тридцять років,
І подарую тобі букет.
Я самих троянд тобі шикарних,
І запросимо людей кумедних.
Влаштуємо свято дорогий,
І будемо там великий феєрверк.
Прийми ти, мила сестричка,
Мій поздравок, і будь красивіше янголятка.


Що значить тридцять років? Все попереду!
Ще року - не тягар, і пенсія не сниться!
І час є для втілення мрії,
І розум придбаний, щоб цього досягти!
Дружина і дочка - хороша підмога,
Щоб не дрімати, а справа в гору йшло.
Нехай, Юра, у тебе не буде міжсезоння!
З кожним роком все більше щастило!
Піднімемо тост за вік твій прекрасний
І за вміння, падаючи, вставати,
Твоє прагнення домагатися мети,
І тільки найкраще від життя брати!


Ми ніжну, рідну доньку,
Привітаємо. Потрапимо ми в точку.
І ми вгадаємо з подарунком,
Яким ти будеш дуже рада.
Напишемо ми тобі тут між рядків,
Що в тридцять років ми даруємо поздравок.
В якому побажаємо ми тобі здоров'я,
Щоб ти завжди усміхалася — і це головне условье.
Щоб завжди у твоєму лише домі,
Були квіти, і пили всі боржоме.


Подружка, ось і 30 років!
Тебе, повір, прекрасніше немає!
Струнка, гарна і свіжа –
Ну просто диво гарна!
Бажаю щастя я тобі,
Побільше радості у долі,
Любові, здоров'я, довгих років,
У кар'єрі злетів і перемог!


Сестричка, тебе привітати я хочу,
І побажати тобі поспішаю,
Щоб ти, сестро, не сумувала,
А роки ці молодили.
Адже тобі сьогодні тридцять,
І це привід веселитися.
Порадуємо тебе подарунками,
Такими пустотливими, солодкими.
І нехай ось цей поздравок,
Принесе ж золота мішок.


Давно бігала, сестрице,
Натовпом хлопців оточена?..
А ось тобі вже й тридцять -
Ти мати вже, вже - дружина.
Вже змінила три роботи,
Струнка, Гарна й мила:..
Мрії Про майбутнє, турботи -
Справи, справи, справи, справи!
В кінці ж вітання-тости
Одна хай думка блисне, проста:
Живи в любові ясно і просто,
Сестра моя, рочків до ста!

Комментариев нет:

Отправить комментарий