среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 33 роки у віршах

Привітання з 33 річчям"

З 33-летьем Вас я вітаю!
У житті багато щастя від душі бажаю,
Навіть у негоду нехай любов прорветься,
І нехай серця смуток більше не торкнеться!
Я бажаю багато щирих посмішок,
Щоб не робили ніколи помилок!
Нехай все йде так, як Ви того хочете,
І мрію свою мерщій знайдіть!


"Привітання на 33 роки чоловікові, жінці"

Тридцять три роки –
Вік Ісуса Христа,
Тридцять три минуло, –
Немов зірка пролетіла,
Немов раптово скотилася скупа сльоза,
Висохла швидко, і навіть блиснути не встигла.
Тридцять три роки
Промчали, як поїзд в степу,
Тридцять три минуло.
Скільки ще нам залишилося?
Вітер схиляє, і сонце сліпить очі мені,
Тридцять три роки – яка чудова дрібниця!
Ми на свою Голгофу
Не одного разу зійдемо,
Хрест свій важкий несемо до кінця, не роняем,
Вантаж свого життя на гору несемо і несемо –
Там перевал, ми себе без кінця підганяємо.
Тільки подумай:
А чи варто в гору поспішати?
Адже за підйомом
Коли-то нас чекає спуск!
Якщо проблеми свої нам вдасться сьогодні вирішити,
Що попереду? Хто підкаже, і хто це знає?
Тридцять три роки –
Тільки всього тридцять три!
І народила нас проста
І смертна жінка,
Тільки впевнені, чого чекає попереду:
З життям, як з нареченою, навіки повінчані!
Скільки пройти судилося,
Скільки залишити слідів –
Багато залежить від нас,
Було б тільки здоров'я!
І піднімаємося до зростання і вперто йдемо серед снігів –
Там попереду перевал, що зветься любов'ю!
Разом зійти на нього
Нам удвох судилося,
Тільки не знаємо,
Чи вдасться там затриматися?
І відкриваємо ми вранці світанку вікно,
Щоб росою молодильної з ранку вмиватися!


Тобі сьогодні – 33!
На світ навколо, ти подивися!
Нехай збуваються мрії,
Щоб став скоріше щасливим ти!
Хочу побажати удачі,
І неприємностей не знати,
Нехай усе хороше прийде,
Любов і щастя далі чекає!


"Вітання з днем народження 33 роки"

Яка принадність відзначає день народження
Гарний вік – пара трійок тут,
Хай буде в тебе сьогодні море привітань,
І стільки ж частувань, щоб гостям не з'їсти.
Ти так прекрасна, що заздрять подруги
І поглядами стріляються друзі,
Наш поздравок бажає, щоб твої руки
Так ніжно берегли назву «сім'я».


Промайнуло третину століття...
Дивись:
Ось сьогодні тобі тридцять три!
Але летиш, поспішаєш, немов тобі
Немає тринадцяти у юної долю.
Нехай стрункі будуть груди і боки,
А любов — широка, глибока!
Раз «розміняний» вік Христа
Жити в здоров'ї і щасті до ста!!!


"Привітання на 33 роки хлопцю, дівчині"

Я дбайливо зберігаю воспоминанья,
Всі ті, що були пов'язані з тобою.
Досить часто я горю мучиться жагою
До минулого доторкнутися рукою.
Але це неможливо, нажаль,
Хоч спалює душу зсередини.
Тобі лише поздравок мій, з Днем Народження!
З твоїми золотими тридцять три!


Тобі бажаю 33
Здоров'я, щастя і любові.
З грошима валізу знайти,
Не засмучуватися на шляху.
Ти, сонце, не вважай,
Живи, друзів не забувай.
Сімейним щастям дорожи
І на долю не ворожи!


"Гарні вірші на день народження 33 роки"

Сьогодні стіл накриєш ти,
Щоб відзначити 33.
З подарунками прийдуть друзі,
Привітає вся твоя родина.
А я бажаю щастя знову
І нескінченну любов,
І нехай зігріє в цю годину
Тебе тепло коханих очей!


Для коханої, для моєї
Найкращою казки
Я додав у поздравок
Багато яскравої фарби.
Будь счастливою, зірка,
Будь сама собою.
Сильною будь, коли біда
В життя увійде зимою.
З Днем Народження, моя
Жінка рідна!
У тридцять три бажаю я:
Щастя, золота!


"Вірші на день народження 33 роки"

Вітаю тебе з Днем Народження твоїм!
33 – це особливий вік!
Це вік, коли наш Христос був розіп'ятий
За гріхи за людські і злість.
Нехай злість тебе не торкнеться людей,
Лише добро і любов оточують!
І світліше буде світ від посмішки твоєї,
І помилки тобі хай вибачають!


Сьогодні чоловікові – 33!
Я бажаю тобі удачі,
Спокій душевний знайти,
Все в житті збудеться – я знаю!
Нехай збуваються мрії,
Не буде разочарованья,
Щоб був завжди щасливим ти,
Бажаю я не знати страждання!


З днем народження радісно я вітаю,
І хочу подарувати невеликий поздравок.
Багато днів безтурботних тобі я бажаю,
І дарую від душі сей розкішний квітка.
У тридцять три ти красива і душею молода,
І адже таких як ти на землі не знайти,
І з іншої планети краса неземна,
Потрібно пару всесвітів в космосі обійти.


Вас хочу привітати я
З 33-летьем!
Буде міцною нехай родина
І здорові діти!
Нехай гармонії в душі
Вік Вам додасть
І нехай сила духу Вас
В житті не залишить!


У тридцять три в розквіті сил,
Змужнів як, став на ноги,
Діток милих породив
Хоч від них скільки мороки.
Побажати від усіх хотіла,
Все чого не дав тобі Бог
Подарувати я тут хотіла
Довгоочікуваний поздравок.



Хороший вік – 33,
Завжди йди вперед
І тверезо ти дивись на життя,
Хай щастя тебе чекає!
Чоловік 33 – боєць,
Готовий перемагати,
Сильний чоловік, нарешті,
Щоб стати щасливим!


Бажаю, щоб удача була поруч,
Не покидала твій теплий вогнище.
Хай щастя удостоїть тебе поглядом,
Не принесе біди тебе твій ворог.
Я в поздравок тобі дам з посмішкою
Бажання: квітни і процвітай!
Ти в тридцять три всі минулі помилки
Забудь і ніколи не згадуй.


"Привітання з днем народження, з ювілеєм синові, дочці на 33 роки"

Тридцять три – особливий День народження,
І хочу я синові побажати
Радості, удачі і везіння,
Веселитися і не сумувати.
Нехай друзі з тобою будуть поруч,
З близькими завжди тобі везе,
І сім'я хороша, як треба,
Нехай тебе завжди з роботи чекає!


Кордон Христа вже позаду,
А в житті зроблено так багато,
І чимало справ попереду,
І нас чекає далека дорога.
Можливо, яхти парус білий
Промайне за далекою хвилею,
Наш іменинник, хлопець сміливий,
Візьме на яхту нас з собою!
Земля сибірська народжувала
Надійних міцних мужиків.
Героїв серед них чимало
І звичайно ж (ім'я чи прізвище)!


33 улюбленій доньці.
Я хочу їй побажати,
Щоб світлою була нічка,
Ніколи не сумувати,
Бути красивою і щасливою,
Не боятися нічого,
Бути завжди неповторною
Лише для свого чоловіка!


З Днем народження вітаю тебе!
У 33-річчя нехай доля подарує
Багато днів щасливих, багато світла, фарб
І людей хороших без фальшу і маски!
Щастя безмежного і любові бажаю,
Нехай успіх справи собою закриває,
І щоб не наздогнала біда ніколи,
Будь кохана і щаслива у житті ти завжди!

Комментариев нет:

Отправить комментарий