среда, 14 сентября 2016 г.

Вірші з Ювілеєм на 35 років

"Гарні вірші на 35-річний ювілей"

Тридцять п'ятий день народження
Зустрінемо з одним з насолодою!
Вік твій передбачає,
А друзі вже точно знають,
Що близькі долі свершенья,
І успіх, і достиженья!
І сім'ї затишний коло
Важливий, дорогий наш друже!
Але залишитися без друзів,
Неможливо, ти не смій!
Вір, що будемо з тобою поруч,
По-любому, коли треба!


Любимо ми тебе безмірно,
І сьогодні 35
Ми хочемо тобі приблизно
Ось таке побажати:
Ти квітни, як райський сад,
І ні в чому не знай перешкод,
І нехай твій щороку
Тільки краще буде, ось!


Ти дуже гарна і мила,
І тобі дуже йде твоє прізвище.
З 35-річчям хочу тебе привітати,
Подарунок оригінальний тобі відправити.
Щоб ти завжди була щаслива,
І чоловіком своїм шалено вже кохана.
Тебе всі поважають на твоїй роботі,
Колеги вітають і в будні, і в суботу.
Я висилаю оригінальний поздравочек,
Сестричка, візьми мерщій кульочок цукерок.


Якщо ти скажеш кому,
Що сьогодні тобі 35,
То соромитися вже ні до чого,
Адже всі будуть тебе вітати.
Ось і я в цей святковий день
Хочу побажати щасливого життя,
Щоб блиск був у очах, а втоми тінь
Не ховалася в грайливій посмішці.


"Привітання з днем народження подрузі на 35 років"

Подруга, моя ти нерозлучна,
Ти найкраща.
У тебе сьогодні ювілей,
Давай же відзначати його скоріше.
Тобі сьогодні виповнилося 35,
І всі друзі вже поспішають вітати.
Щоб ти жила завжди в достатку,
У всьому була ти в «шоколадку».
Чоловік, щоб тебе завжди любив,
І ніколи не нагрубив.
Я висилаю поздравок,
Подруга, веселись в цей день.


35 — ще не вік!
(За сравненью з Баб Ягою)
35 ще не пізно
Стрункою хизуватися ногою!
Повісті крутим стегном,
(Чур не як з подвір'я качка)
І шанувальники валом
Підуть співати під вашу дудку!


Ми знайомі з тобою з дитинства,
І знаємо всі наші кошти.
Сьогодні прийшла твоя пора,
Біситися до ранку як дітвора.
Адже у тебе сьогодні ювілей,
Давай дуріти і кликати друзів скоріше.
35 років це круто,
Будемо святкувати його до ранку.
Подарунок я тобі подарувала,
І трішечки тебе підбадьорила.
Я висилаю цінний поздравочек,
Щоб було щастя повного грудочку.


Радість, щастя, планів море -
Зрілий вік – 35!
Ми бажаємо тобі незабаром
Свій успіх завоювати!


Дорогий мій милий брат,
Вітати тебе я дуже радий.
Ти мені другом був і братом,
В деяких питаннях майже адвокатом.
У свої 35 дуже ти розумний,
І своїми ідеями сильно натхненний.
У цей ювілейний вечір
Не затягну свої я мовлення,
Щоб часу залишилося для веселощів,
І для твого душевного удовлетворенья.
Ну, а ювілейний поздравок,
Ти затисни зараз у свій кулачок.


"Сучасні привітання з днем народження 35 років"

Вам сьогодні тридцять п'ять,
Що ж це означає?
Ми хочемо вам побажати
Щиро удачі!
Вам сьогодні 35,
Це значить – зрілість!
Бажаємо Вам досягати
Все, чого хотілося!


"Привітання з днем народження чоловікові на 35 років"

У чоловіка ювілей —
Накриваю стіл скоріше!
Будемо запрошувати ми всіх
І фіксувати успіх!
Та у справах кар'єрне зростання,
На тебе скрізь є попит.
А як потрібен ти родині!
Більше за всіх ти потрібен мені!
Написала поздравок,
Прочитаю в вечорок!


Вам 35, а це ювілей!
І я поспішаю привітати Вас швидше!
Нехай всі бажання збудуться швидше,
Щоб недруги їм перешкодити не сміли!
Нехай в очах оселиться любов,
Нехай двері потрібні завжди для Вас відкриті!
Щоб щастя приходила знову й знову,
А біди й печалі – забуті!


Святкуємо ми ювілей
Серед співробітників-друзів!
Хочемо сказати, як ради,
Що працюємо всі поруч!
Успішність — твій коник, і ось
Ти за собою ведеш народ!
Пожеланье — будь з удачею,
Нехай з твоєю коником поскачете!
Написали поздравок,
П'ємо тепер на ціпок!


Не стій біля дзеркала сумно,
На життя дивись-но веселіше!
Красива ти надзвичайно
І в світі немає тебе милею!
Так, тридцять п'ять тобі, і що ж?
Бажаємо сильної бути завжди,
З року в рік ти будь молодше,
Нехай роки – не біда!



Ювілейних тридцять п'ять
Станемо братові відзначати.
Ти задумайся про життя,
Щоб потім без сумління
Зустріти зрілість і спокій,
Вибери собі настрій!
Нехай родина тебе зустрічає,
Любить, твій характер знає,
І нехай робота кипить,
Життя вирує активна!
Написаний цей поздравок,
Візьму солодкий пиріжок!


Вік славний – тридцять п'ять!
Час жити і процвітати,
Час втілювати мрії,
Час щастя, краси!
Ти вже зовсім не юний,
Цінуєш ти спокій, затишок,
І стабільність, і сім'ю
Дуже дружну свою!
Цінуєш речі класу «люкс»,
Гроші цінуєш – це плюс,
Цінуєш щирих друзів,
Цінуєш цей ювілей!
Все, що дороге тобі,
Нехай у долі твоїй!
І хай збудуться мрії,
Щоб був цілком щасливий ти!


Правильно ти підійди
До цих тридцяти п'яти:
Дуже багато попереду
Потрібно ще знайти,
До ювілею можна теж
Щось в житті підсумувати.
І бажати, мріяти, вірити,
І зірку своєї довірити,
Нехай до удачі доторкнешся,
Раптом счастливою прокинешся!
Написала поздравок,
Нехай збувається він про запас!


Прийміть сьогодні моє привітання
З нагоди вашого дня народження.
Адже вам виповнюється 35 років,
А значить, є привід готувати обід.
Нехай всі друзі вітають люблячи,
І я побажаю вам щастя, добра,
Нехай у вашій роботі успіх щодня
Вас супроводжує завжди, немов тінь!


Тридцять п'ять тобі, рідна, —
Значить, дуже молода.
Побажаю бути красивою,
Як завжди, і дуже милою.
Докладу до того зусиль —
Щоб любила мене сильно!
Виконаю будь-який каприз,
Навіть з радістю на біс!
Будь же щаслива зі мною,
Я навіки твій герой!
Написав я поздравок,
Візьми його собі в заставу!


Ти в 35-й день народження свій
Прийми скоріш сердечне признанье-
Як ти блистаешь літньою красою,
Навколо тебе панує зачарування.
Візьми ці прекрасні квіти,
Вони зараз бажають тобі теж
Що б з кожним роком ставала ти
Красивіше, ніжніше і молодше!

Комментариев нет:

Отправить комментарий