пятница, 16 сентября 2016 г.

Привітання на Аметистову Весілля (48 років) у віршах

"Вірші на Аметистову Весілля 48 років"


48 прекрасних років
Ваш вогнище родинне
Дарує всім тепло і світло
Кожну мить!
Нехай горить вогнище сильніше,
І не згасає!
У весілля вашої ювілей
Я вас вітаю!


Сорок вісім ти років з дружиною
Щасливий, друже мій дорогий,
Я добра тобі бажаю,
Всією душею вітаю,
А ще хочу сказати,
Що не варто сумувати!
Молодість прийде друга,
Буде життя легке, я знаю!


Ви разом вже 48 років
А це термін чималий, це багато!
Ми раді, що у вас все добре.
Ми щасливі, що разом ви так довго.
Ми вітаємо з ювілеєм весілля.
Бажаємо так тримати і далі.


Подаровані один одному ви долею,
Та це ж для вас таке щастя -
Жити з щирою і відданою душею.
Ви разом в житті бачили чимало,
Але головною залишається та любов,
Яка роками зігрівала,
Оберігала щастя ваше знов!


Вас з ювілеєм весілля вітаю!
48 років ви в світі і в любові,
Сумніви крижинки нехай зараз розтануть,
Ви один для одного були народжені!
Нехай усі негаразди назавжди покинуть,
У любові, турботі жили, щоб сто років!
Нехай почуття з новою силою знову ринуть,
Бажаю незвіданих перемог!


Вам від правнуків привіт,
Ви випромінюєте світло,
На сім'ю велику нашу,
Пари немає на світі гарніше!
Ми вас сильно вітаємо,
І здоров'я вам бажаєм,
І удачі, і тепла,
Щоб ваша любов цвіла!
Хай любов вам, і рада,
Щоб об'їздили весь світ!
Нехай триватиме ваше життя,
Дід за бабусю тримайся!


Ви пам'ятаєте час, коли
Взаємно сказали, що так,
Готові бути чоловіком, дружиною -
Щасливою і дружною родиною?!
Живучи за законами любові,
Слова ви стримали свої!
Тепер вас привітати пора
З Аметистовой весіллям, ура!


Вітаю з аметистовым ювілеєм!
І хочу Вам побажати,
Щоб підлість і обман
В дорозі не зустрічалися!
Щоб щастя і любов
Навіки не скінчились!


Бабуся і дідусь рідні,
Ми хочемо знову привітати вас!
Ви у нас хороші такі,
Ми переконуємося щогодини!
Сорок вісім років ви разом живете,
Поспішаємо Вас нині вітати!
Знаємо – ви від життя щастя чекаєте,
І поспішає здоров'я до вас знову!


Вітаємо вас з Аметистовой річницею!
Живіть весело і дружно,
Майте в житті все, що потрібно,
Зберігайте святий вогонь любові
До самого весілля платинової!


Кожен рік - взвод.
Кожне десятиліття -
Велике підрозділ.
Кожна річниця - огляду причина.
Так командуйте ж цим парадом
Як можна довше і неодмінно удвох!
З Аметистовой весіллям!


Майже півстоліття, а точніше 48
Промчало років з тієї незабутньої дати,
Коли ви одружилися! І знову
Всі раді вас привітати, як колись!
У вас аметистовий сьогодні ювілей!
І ми пишаємося вашим відданим союзом!
Хай любов рідних, онуків, дітей
На плечі ляже вам безцінним вантажем!


Дружина моя кохана,
Одна неповторна!
Ми сорок вісім років з тобою,
І вірю – нас щасливіший немає!
Люблю тебе я всією душею,
Ти знай – я до кінця з тобою.
Нехай все хороше нас чекає,
Любові і радості політ!


Дорогі наші дружини!
48 років — ще не дата,
Але все ж це ювілей.
Ви були молоді,
Але летять роки все швидше.
Трохи ви прожили разом,
І в той день кричали ми нареченій:
Свари поменше чоловіка і дітей.
А ти все очі опускала,
І ніжно нареченого пестила...




Сорок вісім, повірте нам, небагато,
Але тільки якщо мова не про сім'ю,
Адже разом двом людям прожити так довго
Не так легко, так думається мені.
Живіть ще в два рази довше
І знайте, ваш приклад для нас безцінний,
Ми через рік вас вітати продовжимо,
Все тому, що вас любимо і цінуємо!


Спільного життя нашої 48,
І від душі хочу тобі сказати –
Мій чоловік, жодного разу я не пошкодувала,
Що вийти заміж за тебе зуміла.
З тобою ми дуже щасливі удвох,
І сповнений радості наш світлий дім,
Тобі хочу побажати здоров'я,
І бути таким же сміливим продовжувати!


Сім'ю ми вітаємо вашу-
Сорок вісім років як народилася вона.
Нехай Ваш будинок буде повною чашею,
І в ньому завжди панує весна.
Щоб складаний життя було, як пісня,
І смуток удвох була легка,
Щоб по життю йшли ви разом
Очі - в очі, в руці – рука!


48 років тому ви одружилися!
Я вітаю з ювілеєм вас!
Серця все так же щастям, щоб іскрилися,
Щоб тільки сльози радості з очей!
Перша сталь сьогодні у відносинах,
Аметистовий ювілей у вас зараз!
Любов сильніше нехай міцніє без сумнівів,
В красивий перетворюється алмаз!


Ви 48 років були разом,
І будете разом.
І ви про кохання не забули.
І життя як і раніше тече.
Бажаємо ми вам залишатися
З собою в согласье завжди.
І вам ні до чого розлучатися,
Ви разом — і то на роки!


Довгі роки радісно жити,
Вірно любити і бути коханими,
В житті нещастя і горя не знати -
Ось, що я хочу вам побажати.
З Аметистовым ювілеєм весілля!


Я бажаю вам добра,
Частки схожою з повною чашею,
Щоб було у вашому житті,
Завтра краще, ніж учора!
З Аметистовой весіллям!

Комментариев нет:

Отправить комментарий