воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження Олександра

Квіти та тости на честь твою!
У Олександри день народження.
Їй дифірамби я співаю,
Складаю я віршики.
І цілий світ у твоїх ніг
Я поклав би без сумніву.
Прошу прийняти і світ і вірш
В твій найкращий свято, в день народження.


Желанье приховано в імені твоєму
Ти рвешся в бій, не зволікаючи ні секунди
І розцвітаєш з кожним днем
Не підходить тобі душевна смута.
Олександра - войовниче ім'я
В давнину так називали Богів
І кажуть, що підходить для сина
Це все вигадки смертних кайданів!
Трохи історії, трохи і міфів
Твоє ім'я мені мило, як і сама людина
Залишайся такою ж, душевної і сильною
Друзі не забудуть тебе і довіку.


Олександра, ім'я твоє,
Про твердість характеру мовить!
І Олександра наша так сильна,
Сумувати адже ніколи не дозволяє!
Бажаю радості завжди великий,
І бадьорого настрою зранку!
Не знати печалі у житті ніколи,
Пізнати побільше щастя і добра!


Захисниця, улюблениця, Саша дорога,
У День народження тебе
Просто благаємо:
Дай нам привітати, люблячи:
Подарувати світло посмішок,
Багато років зустрічати світанок,
Нехай цвітуть сади завжди
Тільки для тебе.
І дзюрчить струмок веселий
Радує водою студеною.




Дзінь! Відчини-но, Сашко, двері,
Я буду електронно вітати
Найкрасивішу дівчину на світі!
І ось що я хочу побажати улюбленій:
Щоб ти завжди була як свіжий вітер,
Легка, як білий парус на вітрі.
Щоб шлях твій життєвий завжди був світлий,
Цілу в губки, я тебе люблю!


За вікном сумовитий пейзаж,
Осінь не здає свої володіння...
Але у дівчини одного, ну дуже милою
Сьогодні свято - День народження!
І нехай на вулиці лише дощ і сльота,
Для всіх друзів ти, Саша, замість сонця!
Тому бажаємо в житті менше плакати,
Посмішкою висвітлювати, як світло в віконце.


Олександра в День Народження
Побажаємо натхнення,
Бути здоровою і щасливою
І такою ж красивою!
Щоб ти не знала горя,
Відпочивала на морі,
І під спів романсів
Множила би фінанси.


Дорога Олександра!
Вітаємо ми всі Вас
Посміхайтесь, радійте,
Адже настав Ваш зоряний час.
Скажуть все, усмішка Ваша
Всіх посмішок красивіше.
Ми вітаємо Вас, Саша,
Чудо наше.

Комментариев нет:

Отправить комментарий