воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання Аллі

Багато хочеться в цей день сказати,
Алле - красуні нам побажати,
Щоб принц неодмінно на коні білої,
В казку захопив тебе першим ділом,
І троянд пелюстки тобі сипало під ноги,
Підуть геть з дому хай горе, тривоги,
Кораблик мрії щоб був на плаву,
І щоб не потрапив ні в яку біду,
Очі щоб щастям світилися довіку,
І всіх багатств світу, найдорожча людина!


З Днем іменин Вас, Аллочка, мила!
Хай посміхається вічно душа,
Злістю ніхто щоб несправедливою,
Не ображав Вас довіку ніколи!
Щоб бажання відразу сповнилися,
І щоб не було фальші і брехні!
Від краси щоб вороги не схаменулися,
Від краси Вашої ніжної душі!


Знову душа затремтіла -
День Вашого народження, Алла.
Я бачу ангельські крила -
Вони за Вашою спиною -
І відчуваю себе всесильним.
Коли Ви поруч, Ви зі мною.
Від Вас виходить обаянье
Потік сонячних променів,
І з'являється бажання
Сказати Вам про любов...
Хоч ніжних слів на душі чимало,
Але потрібних немає, коли закоханий.
Не смійтеся наді мною, Алла, -
Як сонцем, Вами засліплений!


Аллочка, лічилки,
Любить все рахувати
Гроші, вишні, спіднички,
Щоб не втратити.
Ми тобі, хороша,
Можемо побажати
Кинути справа пропаща
І піти гуляти!
Будь завжди ти добра,
Смійся і жартуй,
Молодість проходить адже,
Старість попереду!




З Днем Народження тебе
Вітаю сердечно,
Будь завжди весела і безтурботна,
Щоб як зірочка яскраво сяяла
Я бажаю тобі, моя Алла!
Нехай всі бурі пройдуть стороною,
А все хороше буде з тобою,
Хай сонце тобі світить яскраво,
Буде багато приємних подарунків!


Імен прекрасних є чимало,
Але я шепочу, шепочу одне.
Ах, Боже мій, ти чуєш, Алла,
Я вітаю, і вино
У твій день народження відкриваючи,
Бажаю щастя і любові.
Живи ти, роки не рахуючи,
Які роки там твої.


Алла, з Днем ангела тебе!
Зі святом сьогодні вітаю,
Адже про іменини забувати не можна,
Я ж від себе бажаю тобі:
Чистого неба і сонячних днів,
Добрих і вірних подруг і друзів,
У будинку - достатку, затишку завжди,
Нехай у двері його не стукає біда.
Здоров'я, успіху, усмішки в очах,
Віри, надії, удачі в справах,
У сім'ї - розуміння, тепла і любові.
Нехай юності полум'я не гасне в крові.

Комментариев нет:

Отправить комментарий