пятница, 2 сентября 2016 г.

вітання до дня вчителя

Спасибі вам, учителю мій,
Що ви за клас завжди горою,
Що вчіть нас роздумувати,
І ніколи не відступати,
Що поруч з нами ви завжди,
Буває, - зліться іноді,
Але ж без цього ніяк –
Адже ви несете знань прапор!
Автор: Солдатова Марія



Осінь не підводить, слава Богу,
І природа дотепер жива;
Що ж, радійте нині, педагоги –
В цей день у вас є всі права.
Так, учитель, славний мій учитель,
На тобі лише тримається Земля:
Ти – творець!
Ти – геній і вершитель!
Ти – великий суспільства будівельник!
Ти – верховний доль вседержитель!
Слава вам, мої вчителі!
Автор: Олексій Резніков



Спасибі вам, мій учитель,
За роки праці і общенья,
За те, що ви, мудрий охоронець,
Терпіли шалені миті.
Нехай життя ваше буде в достатку,
І в житті хай буде вам щастя,
Даруйте себе без залишку,
Адже дітям так важливо участь.
Автор: Наталія Сухомлин



Любити дітей, вчити,
Роботою тільки жити,
Як інакше може бути,
Не вмієте ви по-іншому жити.
У день вчителя вас вітаємо,
Довгого життя вам бажаємо,
Завжди щоб пам'ятали вас учні,
Щоб оточували вас завжди квіти.
Автор: Тетяна Жмурко



Я вас люблю, любов, бути може,
В моїй душі засіла назовсім,
Вона вас знаньями сьогодні потривожить,
А я бажаю щастя вам всім - всім!
Вчителі мої, нехай цей свято,
Як символ знань, мудрості, праці,
Дарує вам красу, здоров'я, сили,
Любов, добро і щастя назавжди!
Автор: Вікторія Цуканова



Сьогодні у класі тихо:
Ніхто не розіб'є вікно,
Ногою двері не виб'є хвацько -
Цього бути не судилося.

Сьогодні ми дружно привітаємо
Вчителі з професійним днем!
Для цього нам дуже потрібно
Вести на «п'ять» себе при ньому.

Бажаємо творчих успіхів,
Великих перемог і послушанья.
Щоб на уроках менше сміху,
А більше щоб тільки знанья!
Автор: Наталія Ляшенко



Осінь, День вчителя,
Школярі з квітами...
Скільки ж навчальних днів
Ви були поруч з нами!
Коханий мій учитель,
В душі моїй завжди
Живуть уроки Ваші,
Тепло і доброта.
Автор: Тетяна Бєляєва



З Днем вчителя, мій друг.
Заходь в щасливий коло.
Тут вчи, твори, дерзай,
В шкуру школяра влізай.
У шкільному світі ти – король.,
По тобі така роль.
Запас терпіння набирай,
Стати директором мрій.

Комментариев нет:

Отправить комментарий