воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Доброго Ранку у віршах

Доброго ранку. Скільки ми говорили це
Напевно сотні разів
На різних кінцях світу
Граючи свій життєвий джаз.
І тепер от, не мало не статут,
Сон, як собаку женучи,
Я вітаю тебе
З початком нового дня.


Ранок рум'яне у вікна стукає.
Світло спалахує, пахне весною.
Там, за пагорком ховається зорька.
Вітер шумить, обіймаючи рукою.
Доброго ранку краплі весняної.
Доброго ранку планеті земля.
Крутиться вертиться зайчик весняний.
До нас прилетіла співунка весна.


Я знаю, ти не любиш прокидатися
Так рано — і готувати сніданок сам.
Я знаю, для тебе приємніше
Трохи повалятися вранці.
В такі дні ти про мене мрієш.
А я в цей час мрію про тебе.
В такі моменти ти літаєш.
І вся природа посміхається тобі.
Нехай цей ранок стане днем прекрасним.
І жодне бажання не буде марним.
Нехай сьогодні у всьому пощастить.
Мій милий, йди вперед.


Яке диво-вранці встати
Включити комп'ютер на світанку...
І день вдалий побажати,
Друзям, розкиданим по світу!!!


Я приходжу до тебе з ранку,
А ти все спиш... А не пора
Тобі прокинутися? Сонця промінь
Вже вийшов з непогожих хмар,
Пролився густим дощем.
Тебе з друзями всі ми чекаємо,
Щоб сміх твій задзвенів серед нас...
А ми заспіваємо тобі зараз!


Відкрий очі,прокинься і співай!
Прийшов з ранку я за тобою.
Щоб розділити з тобою це ранок,
В такий чудовий день нехай все буде круто!


Перші промені сонця тихо ковзнули по обличчю.
Воно точно знає, що тебе я люблю.
А ти тільки встаєш з ліжка — і ніжно посміхаєшся.
Адже точно знаєш ти, чому зі мною зустрічаєшся.
Ми створені з тобою один для одного.
І знову Земля обертається по колу.
Ти найкраща моя подруга.
Ми дві половинки нескінченного кола.


Гарного настрою.
Вдалого дня!
І час проводження!
Тобі бажаю я!
Побільше посмішок,
І ласкавих слів.
Ти самий улюблений,
В душі, ти мій Бог!
Доброго, доброго, світлого дня,
Щоб день пройшов вдалим,
Сьогодні для тебе!


Пора вставати — справи вже чекають!
Ти відкривай швидше оченята.
Я скоро теж буду тут,
Щоб подарувати тобі три ласки!
Одна хай буде про любов,
Інша хай щастя буде,
А третя нехай розжене кров,
І мене вдень нехай не забуде!


Може, ти ще спиш
Може, встала вже
Може, у ванній лежиш
Так сказати – в нигляже
І вже подумки спідницю
Покрасивей яка
Приміряєш з посмішкою
З добрим ранком, кохана!


Доброго ранку, зірочка!
Вже настає світанок,
Пора перетворюватися в хмарина
Або у сонечка світло!
Щоб летіти по часу
Прямо в обійми до мене,
І стати моїм милим тягарем...
Ранок уже на Землі!


Я так хочу увірватися в будинок!
Сказати "Привіт", і цмокнути в щічку....
І навіть нетерпіння моє
По проводах до тебе увірветься!
Ти усміхнися мені (в порожнечу)
І я побачу милу посмішку...
Лише "з ДОБРИМ РАНКОМ" тихо прошепочу...
І знову расстаю у сріблястій імлі!!!!


Доброго ранку, коханий!
Які прості слова
Але хто може сказати їх,
Кому така тема потрібна.
Любов вбивають будні
Вона йде, перетворюючись на пшик.
Я сподіваюся ти ще до мене
Не дуже сильно звик?


Немає нічого прекраснішого ранку,
Коли на землю перші промені
Послало сонце, кажучи, пора
Прокинутися всім. Ти більше не мовчи,
Буди всіх завзятою піснею дзвінкою,
Весна прийшла до нас конопатою дівчиськом.


З новим днем тебе, мій ведмедик!
Ти вставай давай мерщій,
Адже вже твоя дівчинка
Шле привіт любові своєї.
Я цілую, обіймаю
І хочу тобі сказати:
«Чекаю нашої зустрічі
В парку ввечері знову».



Щоб ранок зробити добрим,
Ти почни його з зарядки:
Треба трішки побігати,
Випити кави крадькома,
Душ прийняти, заправити ліжко,
Прес качати,Штани погладити,
На обличчя надіти посмішку,
Груди підняти, втягнути живіт
І з собою взяти на дорогу
Превеличезний бутерброд!


Новий день вже настав,
З добрим ранком, дорога.
Вітаю! Я всю зарплату пропив,
Тому поцілунок висилаю.


З добрим ранком дорогий!
Немає часу на сон простий!
Швидше прибеги до мене,
Хочу тебе, я вся у вогні!


Сьогодні нарешті поспав,
Сьогодні я пізніше встав,
Сподіваюся ранок моє,
Переграє лише твоє!


Ранок добрий! Ранок ясне!
Ранок ніжне й прекрасне!
Прокидайся соня,
І вставай з ліжка!
На годиннику адже сім!
Може спати, вже досить!
Солодко потягнутися,
Час є трохи.
Щоб відкрила оченята,
Я не буду суворим.
Доброго ранку малюк!
Я тобі бажаю.
Якщо ти не поспішиш,
На роботу запізнишся!


Прокидаючись вранці рано,
Знай, готовий признаньем
Тебе новим обдарувати:
«Я готовий тебе любити
І спросоння, без накраски,
Без любовної нової ласки —
Просто, я з тобою чесний,
Давай ранок зустрінемо разом!».

Комментариев нет:

Отправить комментарий