воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання Аврорі з Днем Народження в віршах

Аврора, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Аврора, ти - головне в моєму житті,
Улюблена дівчинка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь -
Проблеми вирішуються сміхом!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Аврори - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Ми на долю нарікати не будемо.
Привітаємо краще з цим днем!
Адже добре, коли є люди,
Яких близькими кличемо!
Бажаємо ми тобі, Аврора,
Хай краще йде саме.
Нехай злетить у небо зграя
З попелясто-гарних снів!




Я Аврорі бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!


На кілька років ти трохи старший за мене,
Але ти поміркованішими і мудрей.
У душі свої кращі властивості зберігаючи
Навколо збираєш все більше друзів.
Ми в твій день народження просто повинні
Побажати тобі залишатися такою.
Аврор, не давай ніколи слабини.
Будь зухвалою, але доброї, душею живою.
Енергії в стільки імені твоєму,
Аврора, сміливіше за життя іди.
За спуском завжди приходить піднесення,
Від життя поблажок не дуже-то чекай.
Тобі побажаємо завзятості в дорозі,
Щоб було здоров'я і багато друзів.
Покликання своє скоріше знайти
І радісних особистих закоханих пристрастей.


Аврора, бажаємо багато щастя,
Йди по життю гордо, сміливо!
Ми точно знаємо, що з будь-якою проблемою,
Завжди ти зможеш впоратися вміло!
У твій День народження ми тобі бажаємо,
Щоб у тебе все в житті виходило!
Щоб ти кохала і була коханою!
І ніколи, ні в чому не сумнівалася!


Аврора, мила подруго!
Радій та втішайся, квітни!
І не страшні заметіль і завірюха,
І неузгодженості на шляху!
У всьому успіху і везіння,
Здоров'я, яскравих світлих днів!
І хай не тільки в День Народження
Ти королевою для друзів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий