понедельник, 26 сентября 2016 г.

Старий Новий Рік - вірші, привітання

Зустрічайте Старий Новий рік!
Він стільки радості несе!
Вогнями ялинка світить,
І чекають подарунків діти,
А хто постарше - свічки палять,
Долю катують, дива чекають.
Ворожіння у розпалі:
Однією рік бути або в парі?
Черевик кидають за поріг,
У склянку з водою трясуть жовток,
Над воском завмирають,
Горошини вважають,
Папір джгут, на тінь дивляться,
А свічки в дзеркалі тремтять...
І радіє весь народ
Під Старий Новий рік.
Привітати зі святом хочемо,
Він усіма російськими любимо!
Сулім вам процвітання
Без всякого гадання!
Нехай щастить вам цілий рік!
Хай вам щастя в хату прийде!


Старий рік стукає в будинок,
Що ж його сьогодні чекаємо!
Зустрінемо, дружно, Новий рік,
Як зустрічав його народ!
Багато років тому,
І, напевно, теж радий,
Оновлення душі,
Помріяти швидше поспішай!
Про здоров'я і добро,
Про кар'єру і теплі!
Про багатство і любові,
Буде так нехай мрії,
Всі здійсняться раптом у раз,
Дід Морозу дай наказ
Щоб у наступному році,
Він приніс нам всім зірку!
Щоб горіла яскравіше всіх,
І чекав кожного успіх!


З Новим роком за старим стилем
Привітання коханій пошлю.
Нехай весь рік буде радісним штилем -
Без проблем, шторми нам ні до чого.
З роками Я люблю тебе міцніше
І боюся ненароком втратити.
Подаруй мені трохи надії,
Щоб було трохи легше мені чекати.


Приколи старий Новий рік
Ох, чудив, тоді народ,
Так він зустрічав Новий рік!
Позаздрили б ми,
Нам такий би гармидеру!
Вбиралися і пекли!
Ти емоції - відкинь,
А то буде криво і навскіс!
І серйозно підійди,
Як традиції дотримуватись!
Все це - старий стиль,
Час було там іншим!
Почуднее вдягнися
І пройдися по вулицях!
Гілкою бей чесної народ,
Так було в новий рік,
Триста років тому,
Веселіше пуститься в танок!
Ти вниманье притягнеш,
І друзів придбаєш!
Як почнеться цей рік,
Так його і проживеш!


Запроси собі удачу,
І вона до тебе прийде,
Щоб зустріти з тобою дружно
Добрий Старий Новий рік!


Лежу майже вбитий на ліжку.
Можливо я ненажера, п'янь і моп!
Боюся ні сил, ні коштів не вистачить
Гідно зустріти Старий Новий рік!!!





Відгадай загадку, мій друже!
Новий, але і старий, це що?
Вгадав? Ти геній! Добре!
Відповідай! Яке там пальто?!
Хочеш ти сказати, що якщо я
Перешью своє пальто - то ось відповідь?!
Ні, друже, не треба мені ля-ля!
Купуй мені шубу, старий дід!
А не купиш, вихід я знайду!
Йду зараз з дому, от!
Питаєш ти, куди йду?
Я зустрічаю Старий Новий Рік!


Хай удачу принесе,
Цей старий новий рік
Рік прожити без жалю,
Більше радісних клопотів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий