воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання Алісі з Днем Народження в віршах

З Днем Народження моє пташеня,
Алісочко моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Аліса, бажаємо багато щастя,
Йди по життю гордо, сміливо!
Ми точно знаємо, що з будь-якою проблемою,
Завжди ти зможеш впоратися вміло!
У твій День народження ми тобі бажаємо,
Щоб у тебе все в житті виходило!
Щоб ти кохала і була коханою!
І ніколи, ні в чому не сумнівалася!


Нехай дме в обличчя ніжний ласкавий вітер,
А ти залишайся як колись такий!
За життя іди вірячи снам і прикметами,
Успіх і везіння хай будуть з тобою!
Даруй нам променисті посмішки щедро -
Адже нам так потрібні і приємні вони,
Будь щаслива в житті, Аліса, без міри!
Мрії исполненья і світлої любові!


Коли з ранку прокинулося сонце
Воно прекрасно, як квіти
Як свіжий вітер, що в віконце
Летить зі швидкістю мрії.
Аліса, порівнювати не треба
Тебе ні з чим - ти ідеал.
А серце нескінченно радо,
Що я знайшов, про що мріяв.
Тебе уві сні я міг побачити
А зустрівши в житті, я боюся
Тебе хоч чим-небудь образити-
Адже я так більше не закохаюся.
У твій день народження Аліса
Нагадаю, як тебе люблю
Адже без мрії, тебе і ризику
Все моє життя дорівнює нулю.




Ми Алісі побажаємо бути веселою, заводний,
Щоб про кохання твердили хлопці всі навперебій!
Щоб була ти як Богиня сліпуче мила,
Щоб краса не в'янула, а ще дужче цвіла,
Побажаємо життя в радість, без образ і без турбот,
Щоб щастя додавалося день за днем, з року в рік!


Бажаю, Аліса, удачі й щастя,
Нехай життя твоє буде як в казці прекрасна,
Нехай очі твої сяють чисто і ясно,
Хай дні пробігають зовсім не марно,
Будь тільки веселою, усміхненою, милою,
Тоді й біда буде проходити повз!
Нехай життя твоє стане світліше, ніж раніше,
Здоров'я, взаємної любові і надії.


Запам'ятай, крутиться земля,
Аліса, тільки для тебе,
Лише для тебе квіти в росі,
Що так любиш ти.
Собою ти світло сонця затмишь,
Чоловікам голови кружишь,
І голоси чарівний звук
Перетворює всі навколо.


Аліса, ти прекрасніше за всіх на світі!
Тебе порівняти ні з ким, я не можу!
Ти наче теплий, південний, добрий вітер,
Пестити всіх встигаєш на бігу!
Для кожного завжди знайдеш слівце,
Підтримаєш і хороший даси пораду!
Так з Днем народження, люба Алісо!
І пам'ятай - тебе на цілому світі краще немає!

Комментариев нет:

Отправить комментарий