пятница, 2 сентября 2016 г.

привітання на день вчителя

Ви найкращий, справжній учитель!
Вам від душі сьогодні говоримо,
Ви нас сьогодні вибачте,
Ми хочемо попросити Пробачення,
Буваємо на уроках неслухняні,
І невлад іноді говоримо,
Але знайте – ви для нас – вчитель кращий!
Ми вам здоров'я побажати хочемо!
Автор: Солдатова Марія



Мені невідомий апломб навмисний –
Я, як ви, також скромно працюю;
Я, як всі ви, звичайний вчитель,
Але вчителі званьем пишаюся!
Нехай гордість і у вас зародиться,
І тут же примножиться стократ,
Щоб було приємно працювати
І щоб радісним був результат,
І не потрібно ні злата, ні млості,
Щоб відчувати від цього користь!
А тепер – вітаю, колеги!
Вибачте за зайвий урок.
Автор: Олексій Резніков



Будь підріс учень
Вам цю фразу повторить:
Людини краще педагога Немає,
І місця краще шкільного порогу.
Бути молодими вам бажаємо багато років,
Не знати хвороб, смутку і біди!
І в знак признанья за терпіння,
Прийміть наше уваженье!
Автор: Наталія Сухомлин



Ви присвятили життя,
Про дітей, школярів турботі,
Щоб знанья отримав,
В науці щоб досяг вершин.
Вітаємо Вас сьогодні, вчитель,
Добрий наш керівник,
Здорові будьте завжди ви,
Вас будемо пам'ятати завжди.
Автор: Тетяна Жмурко



З днем учителя Вас вітаю,
Невтомний мудрий педагог,
Талановитих учнів бажаю,
І щоб завжди зберігав вас Бог.
Бажаю Вам добра і щастя,
Швидше роздати знань пиріг,
Щоб кава допомагав в негоду,
А в школі учень допоміг!
Автор: Вікторія Цуканова



Як нині важко педагогам
Працювати з нашими дітьми,
І хоч приходимо на підмогу,
Щоб виростити дітей людьми.

Їм все ж більше дістається
Від норовистих малюків,
Але впорається їм вдається -
Специ своєї професії.

Спасибі вам, вчителі,
За доброту і пониманье,
За ваші строгі слова,
Вони доходять до сознанья.
Автор: Ляшенко Наталія



Хліб нелегкий учительський,
Впору в ноги поклонитися...
Спасибі Сказати хочу я Вам,
Адже Я Ваша учениця.
Хай буде побільше радості
Не тільки День вчителів!
Щоб були ви завжди задоволені
І щасливі в долі своєї!
Автор: Тетяна Бєляєва



З Днем вчителя вітаю,
Педагога талант вихваляю.
Не покликання – все життя в навчанні,
Нехай тебе не наздоженуть хвилювання.
В наші дні бути вчителем складно,
Але по силам все тобі, можливо.
Безмежної любові і терпіння,
Тільки радісні будуть заворушення.
Автор: Тетяна Чечекина



Мій дорогий учитель, я хотів би сказати
Я дуже вдячна за кожен день,
Для всіх речей, і правила ніколи не вчив,
За кожну фразу і кожну думку.
Бажаю вам щастя у всій твоєму житті,
І завжди вигравати у кожній сварки,
Ваші уроки були найкращими я коли-небудь мав,
Так що спасибі, що знань в моїй голові!
Вітальна відкритка з Днем Вчителя першому вчителю

Комментариев нет:

Отправить комментарий