воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання з Добрим Ранком у віршах

Доброго ранку радість моя
Губи твої я цілу люблячи,
Міцно обійняв би, підняв на руки
І нікуди б не відпускав...


Ранок завтрашнього дня непомітно настав.
Тануть тіні, ніч йде спати в таємні покої.
Сонечко забарилось, розбудити забуло.
За нього побуду поруч я з тобою.
Сни свої відправ відпочивати до ночі.
Адже з тобою побачитися я дуже бажаю!


Я люблю тебе просто тому, що ти є,
Я люблю тебе, навіть якщо ти не тут,
Я люблю тебе і сам дивуюся часом,
Я люблю тебе, раніше я був інший,
Я люблю тебе — та іншої такої немає!
Я люблю тебе, ти — улюблений мій чоловік!
Доброго ранку, кошенятко мій!


Прокидаюся я з ранку
Миттю посміхаюся ,
Є комп'ютер у мене,
А там всі мої друзі
Наташки і Маринки,Светик,
Іринки, Вікусі і Лидуси,
Оленки, Оленки і Христинки,
Шурочки і Зіньки,
Вірочки і Яночки, навіть Юлианочки,
Любочку, Катюшки,
Всі ви як іграшки, красиві і милі,
Найулюбленіші, ви мені шлете хороші
Вести, а я не можу всидіти на місці,
Хочеться думати, любити і дерзати,
Щось класне всім посилати.
З добрим ранком, мої хороші!


З Добрим ранком, моя рибка!
Одягай свою посмішку
І носи її скрізь -
Так йде вона тобі!


Ти ніжна і кохана,
Ти витончена і красива.
Ти прекрасна, коли спиш,
Вранці носиком сопишь!
З добрим ранком! Прокидайся.
Прокидайся, мерщій.
Та вставай швидше з ліжечка.
Попереду робочий день
Щоб темп тобі поставити.
Я вирішив тебе обійняти.


Як ласкавий сонячний зайчик,
Прокравшись до тебе крізь скло,
По шкірі твоїй бархатистою,
Пройдусь, розцілую її.
І ніжні-ніжні губи,
Подарують мій теплий світло,
Ти найкраща в світі.
Життя без тебе це-смерть...


Вже світанок, так рано встати?
Я не можу... м'яка ліжко....
Ти ще спиш, ну, спи, маля,
Пишу смс - почуй знайомий
Ранній звук з трубки
Ну, з добрим ранком! Цілю в губки!


Солодкий сон міняє фарби,
Ти пливеш і все як в казці.
Теплий літній вітерець облизав морський пісок,
Горизонт пронизав світанок
Проганяючи місячне світло.
Ось і все пора вставати
Свої очі відкривати
Сонечко блисне у вікні
Ти прокинешся в тиші
Промінчик ніжно заграє,
Пробіжиться по спині
Защекочет п'яти,
Вставай скоріше з ліжечка.
З добрим ранком Янголятко


Як вранці знову заспівають
Солов'ї, що під вікном, —
Знай, що скоро я прийду,
В твій світлий, теплий будинок.
Знай, що все ж розбуджу
Тебе я від сну.
Прошепочу, що я люблю
Тебе, і життя повне
Істоми і забуття,
Надією, любові, —
І часто жаль,
Що лише нещодавно ми.
Але головне, що зустрілися,
З тобою ми тоді...
Прокидайся, життя моє,
Твоя доля прийшла!


Дорога дружина, з Добрим ранком!
Будь сьогодні витонченою і милій,
Щоб тіні, помада і пудра
В косметичці залишилися понуро!


Доброго ранку мила!
Доброго ранку тобі!
Я лежу поруч з букетом!
Ні! Ти не в сні!
Просто я хотів приємним,
Зробити твоє ранок!
Щоб з букетом ти прокинулася,
І мені ніжно посміхнулася.
Адже усмішка твоя мені,
Підвищує настрій.
Від тривоги і туги,
Краще немає лікування.


Кохана, як можна спати?
Давай підемо з тобою гуляти.
Ну, хочеш в парк, в ліс,
Шлю запрошення тобі.
І ранку доброго бажаючи,
Прошу, прокинься ж, дорога.


Про нас з тобою сьогодні бачив сон
У ньому пристрасно цілувалися ми, як ніби
Як не хотів я, щоб він кінчався
Привіт, рідна та, з добрим ранком!


Моє Сонце прокинеться рано
Моє Сонце відкриє очі
Відразу стане весь світ світлішим
Відразу стане весь світ казкою
Моє Сонце потягнеться солодко
Моє Сонце скаже «Привіт! »
Відразу стане весь світ добрішим
Усміхнеться весь світ у відповідь
Моє Сонце розжене хмаринки
Та не дасть їм сльозою пролитися
Моє Сонце протягне промінчик —
Заспівають від радості птахи!
Нехай мої слова стануть музикою,
Нехай їх вітер підхопить швидше!
І тоді, може бути, сподіваюся
Моє Сонце мене зігріє...



Як шкода, що в той останній раз
Залишилося сонце між нами.
Бажаю я тобі зараз:
Нехай прилетить добра до нас зграя.
І ранку доброго бажати
Не забувай своїм коханим.
Щоб світ світлішим зміг би стати,
Добра бажай і віруй сильно.


Нас розлучила ніч з тобою,
Пішла додому, спати одна.
Ми вранці зустрінемося з тобою,
Скажу тобі, що закохана.
Ти вранці, згадуй мене,
І чекай мій подарунок.
Адже в цю ніч, повір ти мені,
Я не піду додому.


Прокидайся мила.
Вставай кохана.
Сніданок у постіль,
Тобі я приніс.
Посміхаючись трепетно,
І тримаючи в руках тацю.
Кава з молоком
Круасани з джемом.
Зробити так приємно,
Це не проблема.


З добрим ранком вітаю,
І з нетерпінням горю.
Нашої зустрічі чекаю,
Чекаю, сподіваюся і люблю!


Боюся тебе турбувати,
Ти так гарно спиш,
На вушко прошепочу я
Прокинься, вставай малюк!
Але в житті так буває,
Що поруч мене нема,
Подарує сонце ніжний,
Лише для тебе світанок,
І це не випадково,
Адже я знаю давно,
Без тебе жити не може...
Всі тільки від того,
Що я закохався,
І серце все твоє...


Дивиться сонечко в вікно,
Адже вставати пора давно.
З добрим ранком, з новим днем!
Краще ввечері вздремнем!
А зараз прийшла пора
Ковдра прибирати.
Ранок нове зустрічати,
І друзів не засмучувати!

Комментариев нет:

Отправить комментарий