воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Доброго Ранку

Яскраве сонце тебе розбудив.
Вставай — знайди в собі сили.
І з радістю в новий день ступни —
І життя з чистого аркуша почни.
Нехай буде це ранок початком змін.
Більше не буде зрад і зрад.
Все стане прекрасним і радісним раптом.
З добрим ранком, мій милий друже.


Радість яка настала:
Сонечко наше вже встало!
Очі відкрила так ніжно,
Покривало, недбало скинувши,
Босоніж побігла вже далечінь, —
Готуй скоріше стіл накривати!
Нехай наше щастя наїсться,
Нехай наша радість на світі
Поїсть, зустріне світанок,
Адже краще його в цьому Світі вже немає!


Будильник вже майже півгодини
Сходить на тумбочці з розуму.
А ти продовжуєш безтурботно спати.
Напевно, вирішив запізнитися на роботу.
Щоб не слухати претензії знову,
Мій милий, пора вставати.
Поспішаю тобі доброго ранку побажати
І ніжно поцілувати в щічку.


Вранці СОНЕЧКО встає,
Всіх до комп'ютера кличе!
Заходжу в комп'ютер Я,
Доброго ранку мої ДРУЗІ!!!


Сонце сьогодні рано встало.
Де, де ж твоя охорона?!
Тебе всі повинні оберігати.
А сонячні промені повинні допомагати.
На всьому білому світі такої не знайти.
Я так радий, що наші шляхи зійшлися.
Доброго ранку! Мила, прокинься.
Нехай буде дивовижною твоє життя.


З Добрим ранком, мій бурштиновий!
Проведи свій день шикарно!


Сонечка вже розповзається світло,
Яскраво сяє роса на листочках,
На небі вже сріблиться світанок,
А ти ще спиш, моя мила крихта!
Відкривай швидше свої сонні очі,
Вершинки нові пора підкорювати,
А поки я дарую тобі ніжність і ласку
Вистачить, кохана моя, спасти!


З добрим ранком мила!
З добрим ранком кохана!
З добрим ранком норовлива!
З добрим ранком красива!
З добрим ранком добра!
З добрим ранком сувора!
З добрим ранком різна!
З добрим ранком пристрасна!
З добрим ранком бажаю тобі!
Завжди ці рядки писати мені приємно!


Доброго ранку, хлопець.
Доброго ранку улюблений
Як спалося в цю ніч?
Як ти прокинувся, мій милий?
Ну ка очі відкрив,
Зустрів сонце ясне,
«Піди все марна
Все буде тільки прекрасне».


З добрим ранком, прекрасна німфа!
Відкривай свої дивні очі!
Ти – богиня з давнього міфу
Або навіть принцеса з казки!


Нехай ранок несе тільки радість
І щастя від нових перемог!
Нехай кожна дрібниця як важливість
Буде звездою блищати!
З ранком бадьорим і важливим!
Нехай день пройде на «ура!»
Хай буде все ненапряжным,
З добрим ранком, тебе!


Спостерігаючи час побудки,
Бурмотіння уві сні,
З нетерпінням чекаю, що вранці
Ти з посмішкою скажеш мені,
Те, що я неповторна -
Тільки для мене одного...
Як приємно бути коханою,
Як почесно бути дружиною!


Торкаючись пелюсткою витончених губ,
Відповідь чекаю, томного потягу...
Ти прокидайся, мила, ось тут...
Не поруч я — пишу лише повідомлення!
Бажаю сонячних променів у вікно,
Бажаю тихого безхмарного неба,
І ранку, немов легке скло,
І обдуває тепленького вітру!


Ніч полетіла. Весна, сонце ясне,
Ранок нехай добрим буде завжди!
І не журися з ранку даремно,
Смуток не торкнеться тебе ніколи.
Я вітаю тебе з добрим ранком,
Радості багато бажаю, тепла.
Щоб доля була доброю і мудрою,
Життя щоб рікою щасливою текла.


Вже прокинувся? Здрастуй, милий!
Зустрічай — тут ранку до тебе в гості
Воно подарує радість, сили
Адже воно в майбутнє місток!
Вставай швидше — кава холоне!
«Вас чекають великі справи!»
Так буде і з тобою відтепер
Тебе уві сні побачила!



Добрий ранок!!!
Скибочка на блюдечко,
Гарячу каву або чай,
Веселого дня тобі,
Не нудьгуй!!!


Цей світ, занурений в дрімоту,
Зруйную простим повідомленням...
Подарую тобі світ як основу
Нашого з тобою пригоди!
Прокидайся, мій милий засоня!
Пора збиратися на зустріч,
Не можу без тебе! Як тихоня
Йду, опустивши плечі...


Сонце моє ясне, пора вставати.
Я вже готовий тебе зустрічати.
Мила моя, годі спати.
Пора на роботу вже виїжджати.
Швидко одягатися і каву пити.
Тобі ще потрібно стільки здійснити.
А поки летить мій лист до тебе.
Ти ще встигнеш побачити мене у сні.


Не чекай поки тобі не пощекочут п'яти,
Вставай скоріше сама з свого ліжечка!
Нут ось - прокинулася й відкрила очі,
Нехай пробудження буде немов у казці!


Мій славний хлопчик, я тебе
Запитала на кінець дня:
Скажи: ти любиш мене?
Люблю, сказав ти. Для мене
Немає щастя більше, ніж літати
З тобою ранком у сад квітів...
Так з добрим ранком, милий мій.
Я рада політати з тобою.


Я люблю тебе і все!
Мені інший, зовсім не треба.
Ти можеш не вірити, але,
Переконувати тебе не стану.
Я тобі лише побажаю,
Пару рядків для настрою.
Без тебе я так сумую,
Не можу знайти порівняння.
З добрим ранком мій малюк!
Прокидайся і не спи!
Сообщенье прочитаєш!
І швидше подзвони!

Комментариев нет:

Отправить комментарий