воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження Орисі

Ми Аріні побажаємо бути веселою, заводний,
Щоб про кохання твердили хлопці всі навперебій!
Щоб була ти як Богиня сліпуче мила,
Щоб краса не в'янула, а ще дужче цвіла,
Побажаємо життя в радість, без образ і без турбот,
Щоб щастя додавалося день за днем, з року в рік!


Тепло і любов береже твоє серце,
Аріна, ти як конвалії, красива,
Ти ніжна, славна, мила, вірна,
Як бджілка ти з дитинства працьовита!
Нехай чекає на тебе у житті успіх, достаток,
Здійсняться скоро бажання будь-які,
Хочу щоб зоряних вершин ти дістала,
Будь у свій День Народження найщасливішою!


Аріна, ти прекрасніше за всіх на світі!
Тебе порівняти ні з ким, я не можу!
Ти наче теплий, південний, добрий вітер,
Пестити всіх встигаєш на бігу!
Для кожного завжди знайдеш слівце,
Підтримаєш і хороший даси пораду!
Так з Днем народження, мила Орися!
І пам'ятай - тебе на цілому світі краще немає!


Нехай зірки мерехтять лише в очах твоїх,
А щастя шампанським по венах іскриться,
Нехай сльози минуть, забудь ти про них,
А в серці печаль ніколи не стукає.
Аріна, твоє свято, як пісня солов'я,
Тугу нехай розжене, прожене негоди.
І кожен твій день, немов в травні зоря,
Панує очікуванням бурхливого щастя.
Аріна, в душі щоб була молодою
Не тільки зараз, а звичайно ж вічно.
Тебе з днем народження дружною юрбою
Хочемо багато років вітати нескінченно.




Бажаю, Аріна, удачі й щастя,
Нехай життя твоє буде як в казці прекрасна,
Нехай очі твої сяють чисто і ясно,
Хай дні пробігають зовсім не марно,
Будь тільки веселою, усміхненою, милою,
Тоді й біда буде проходити повз!
Нехай життя твоє стане світліше, ніж раніше,
Здоров'я, взаємної любові і надії.


З Днем Народження моє пташеня,
Ариночка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


З ранку весь світ наповнений пеньем.
Кудись поділася тінь.
Аріну нашу з днем народження
Ми вітаємо в цей день!
Побажаємо їй бути суворої,
Веселою бути завжди у всьому.
Любові Аріні багато-багато!
І щастя буде повна хата!


Немає чудеснее картини,
Ніж пробудження природи
І ще - коли Орися
Відзначає день народження!
Ах, Аріна, ангел ніжний,
Нехай лише для тебе, прекрасну,
Безмежний Океан любові
Породить цунамі щастя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий