воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання Алевтині з Днем Народження, з Днем Ангела у віршах

Знову свічки свята запалилися,
Ти гостинна і ніжна.
Почуття хоч твої прагнуть вгору.
Добра господиня ти, дружина.
Ти розкішна, земна,
У холоднечу серце зігріваєш.
Краще просто не буває,
Ти сама про це знаєш.
Ти прикрасиш будь-яке суспільство.
Палкість почуттів сусідить у тобі
З благородною тонкої душею.
Тільки радість хай панує в долі.
Твій день народження, Алевтина!
Як усіма нами ти кохана!


Аля - славна дівчина!
В День народження хочу я побажати
Свої сили ти на дрібниці не трать.
Прояви прагнення у навчанні,
У відносинах мудрість вияви,
Розум твій буде хай завжди в пошані,
Справедливою ти завжди слыви.


Нехай ім'я в цей день звучить,
Як аромати пахощів.
У Алевтини щастя вид,
Бажаємо їй в душі гармоній.
Сьогодні свято іменин,
І вітання ми даруємо.
Небагато у світі Алевтин.
І сьогодні ми їх привітаємо!




Алевтина, ви прекрасні,
Милі, щасливі, потрясны.
Усмішки вашої кращого немає,
Я б об'їздив цілий світ,
Шукаючи подарунок вас гідний.
Але, на жаль, мимовольный,
З серця вирвався куплет.
Прийміть мій скромний букет.


Уявіть таку картину
Ну, скажімо, Брюллова: на ній
Витончено сидить Алевтина
Верхи на буланому коні.
Обличчя ледь прикрите вуаллю,
Але видно сяйво очей...
Я поруч стою. Але як раз
Я - в ролі випадкової деталі.
Зате я дивлюся на неї
З нескрытым таким восхищеньем,
- І це дає картині
Захоплене настрій!


Алевтина, вітаю,
Від душі тобі бажаю,
Щоб здійснилися мрії,
Все красивішим ставала ти,
Щоб від долі подарунків
Було радісно і солодко!

Комментариев нет:

Отправить комментарий