воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з днем батька

Спасибі за життя і за весь білий світ,
За дитячу казку і потрібний рада!
Дякуємо за сміх і тепло добрих слів,
За вірну дружбу, за їжу та дах!

Нехай час іде не поспішаючи нікуди,
Нехай радість прикрасить і дні і роки!
Хай щастя і сонце зігріють в дорозі,
Любов нехай допоможе крізь грози пройти!

Таточку, прийми від нас, дітей,
Привітання в славний ювілей.
Сімдесят для всіх - чималий термін,
Але хочемо, щоб ти й далі міг
Радувати своєю присутністю.
Знаєш, як дорогий нам, любимо.
Як нам потрібен ласкавий твій погляд,
Гумор твій - ти їм завжди багатий,
Мудрі, від серця, наставленья.
У ювілейний, славний день народження
Радості і добра бажаємо,
Щоб життя ненудна була,
Щоб хвороба не мучила тебе.
Не боліла б за нас душа.
Був у відмінному, бадьорому настрій,
Як сьогодні, в славний день народження!

Виріс твій батьківський стаж
Цим світлим днем:
З днем народження, тато наш! ...
Про колишню заспіваємо!

Побажаємо ми тобі -
Лише успіхів, перемог,
Щастя і добра в долі,
Довгих років без бід!!!

Батька привітати в день народження
Поспішаю открыткою простий,
Хоч ти живеш на отдаленье,
Але образ твій завжди зі мною.

Коли справи йдуть "не дуже",
Я Представлю собі воочью
Твої знайомі риси:
"А як би, тато, ти зробив?"

І все виходить так, як треба,
І негайно руйнуються перешкоди,
Як ніби мудрий тато мій
Поговорив зі мною зараз!

Тобі бажаю долголетья!
Нехай міцніє запас бадьорості!
Нехай довго-довго людям світить
Світло цих добрих розумних очей!

Тато, ти найкращий на світі,
Найкращий батько на величезній планеті!
Як я пишаюся тобою захоплююся,
Міцно за дружбу і руку тримаюся!

Нехай іноді ти буваєш суворий.
Значить, так треба! Завжди будь здорова!
Нехай твоє життя буде світлим, красивим,
Сонячній, яскравою і дуже щасливою!

З ювілеєм вітаючи папу,
Юності і щастя я бажаю!
Буде життя, як сонечко сяє!
Іскри радісні розсипати!
Краще татка на світі немає!
Є шампанське, любов і світло!
Ще більше радісних клопотів
Місяць твій подарунок принесе!

Як вірш дзвенить на день народження,
Так я від радості горю.
Для щастя, любові цветенья
сонет тобі я подарую!
Для радості знайди причини -
Адже це святкова ніч!
Нехай заздрять чоловіки,
Що у тебе така дочка!
Для щастя потрібно небагато:
Моя летюча рядок,
Доля, удача і дорога -
І життя легке, як хмари!
Мій тато - всім на диво
У свій найкращий свято - день народження!

Сьогодні тата з днем народження,
Прийшла привітати вся сім'я,
Бажають щастя, без сумніву,
Йому колеги і друзі.
Живе наш тато без оглядки,
І не приносить людям зла,
Завжди у тата все в порядку,
І добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм.
За життя їм прокладений шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм,
Ну а вино зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не новий,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато, міцним і здоровим,
Будь з нами разом до ста років!

Сьогодні тата з днем народження
Прийшла привітати вся сім'я,
Бажають щастя без сумніву
Йому рідні та друзі.
Живе наш тато без оглядки
І не приносить людям зла,
Завжди у тата все в порядку
І добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм
За життя їм прокладений шлях
Наш тато любить грінки з чаєм
Ну а вино, зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не новий
Але всеж виконай наша порада:
Будь, тато, міцним і здоровим
Будь з нами разом до ста років!!!

Спасибі, тату, що ти є у нас,
Що бачу і чую тебе щогодини,
За добру душу і тепле слово,
За те, що не бачила в житті поганого,
Спасибі тобі, мій рідний чоловік!
Бажаю здоров'я на довгий твій вік!

Батько, хочу сказати спасибі
За допомогу словом чи ділом!
Благодарю тебе всім серцем
За те, що став моїм прикладом!

Хай буде щастя і здоров'я,
Добро і радість у твоєму житті!
Успіх в справах, успіх, відпочинок
Знову заряджають оптимізмом!

Дуже важко висловити словами
Те, що у мене зараз в душі...
Ніякими піснями, віршами
Мені не здивувати тебе вже
Як люблю, як ти мені дорогий,
Хіба підбереш про те слова?!
Як молю я Бога, як хочу
Зробити б без тягот життя твоє.
Щоб хвороба не мучила тебе,
Не боліла б душа за дітей
Щоб черговий свій ювілей
Зустрів Ти в колі рідних, друзів!!!

Справжньому чоловікові
По плечу будь-яку справу!
Аби щастя було в хаті
І здорові дух і тіло!
Нехай твої успіхи, тато,
Перебувають вище норми!
Відпочинок дасть тобі можливість
Бути завжди у відмінній формі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий