воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження Аліси

Ми на долю нарікати не будемо.
Привітаємо краще з цим днем!
Адже добре, коли є люди,
Яких близькими кличемо!
Бажаємо ми тобі, Аліса,
Хай краще йде саме.
Нехай злетить у небо зграя
З попелясто-гарних снів!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Аліса, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Аліса, ти - головне в моєму житті,
Улюблена дівчинка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь -
Проблеми вирішуються сміхом!


У свій День Народження, Аліса,
Прошу мій скромний вірш прийми!
Бажаю я в кар'єрі зростання,
В душі лише полум'яної любові!
Хай сонце в будинку світить частіше,
Щоб місця не було для хмар,
Щоб навіть у складних ситуаціях
Тобі світил надії промінь!
Нехай дружба буде тільки міцною,
І муза поряд живе,
І нехай від щастя, наче птах,
Твоя душа завжди співає!




Алісу привітати з днем народження
Від душі сьогодні ми хочемо.
Вам бажаємо вічного везіння,
Щиро сьогодні говоримо:
Ви прекрасні, так нехай з роками
Розквітає ваша краса,
І за всіма добрими справами
Нехай любов ховається завжди!


Аліса з Країни чудес
Сьогодні відпочиває,
І в самому казковому з місць
Таких, як ти, не знають.
Ти не лукава і мила,
Строга, але не сувора,
І перед тобою відступить імла
І втілиться слово!
Бажаємо, мила, і надалі
Тобі бути нашою казкою.
І златом обернеться мідь,
Адже стількох ти змогла зігріти
Посмішкою, словом, ласкою.


Аліса, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Аліси - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!

Комментариев нет:

Отправить комментарий