воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання Аріні з Днем Народження в віршах

Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Аріна, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Аріна, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


У свій День Народження, Аріна,
Прошу мій скромний вірш прийми!
Бажаю я в кар'єрі зростання,
В душі лише полум'яної любові!
Хай сонце в будинку світить частіше,
Щоб місця не було для хмар,
Щоб навіть у складних ситуаціях
Тобі світил надії промінь!
Нехай дружба буде тільки міцною,
І муза поряд живе,
І нехай від щастя, наче птах,
Твоя душа завжди співає!


У віршах ти оспівана Пушкіним,
Аріна - російська душа,
Ти була музою поета,
І я сьогодні, ледве дихаючи,
Схилю коліно і привітаю
З днем народження - він тільки твій.
Квіти і серце я залишу.
Твій новоявлений герой.




Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Аріни - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Аріна, не можемо ми навіть уявити,
Як краще за тебе нас з душею привітати.
Нехай в день народження дарують усмішки
А також подарунки, квіти та листівки.
Приємними будуть з будинку піклування.
Начальство доручить трохи роботи.
Щоб не було в житті майже подразнень,
А також хвороб, втрат, прикростей.
Тебе тільки краще нехай оточує.
Любов своїм жаром тебе зігріває.
І нехай всі рідні, друзі і подруги
Розвіють будь миті нудьги.


Аріна, вітаємо від душі!
В твій День народження, лише добра бажаємо!
Тобі бажаємо довго - довго жити,
Тебе красивіше, краще - ми не знаємо!
Нехай твоє життя, як синій океан
Буде сповнена, безбрежна і прекрасна!
Нехай човен життя мчить по хвилях,
Від усієї душі бажаємо тобі щастя!


Аріна, бажаємо багато щастя,
Йди по життю гордо, сміливо!
Ми точно знаємо, що з будь-якою проблемою,
Завжди ти зможеш впоратися вміло!
У твій День народження ми тобі бажаємо,
Щоб у тебе все в житті виходило!
Щоб ти кохала і була коханою!
І ніколи, ні в чому не сумнівалася!

Комментариев нет:

Отправить комментарий