воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання Алевтині з Днем Народження і Іменинами

Ти отражаешь, Алевтина,
Суть краси своєї завжди,
Душа твоя з моєї єдина,
Як з неба перша зірка.
Благослови Господь тебе,
Любов безцінна моя!


Алевтина, чужа лихого,
Восхищаешь душу ти мою
Красою любові і ласкою слова,
Радістю, яку ціную.
Всією своєю суттю ти зуміла
Опромінити шляху моєї долі,
Поєднуючи помисли і справа,
Обдаровуючи почуттям молодим.


Дорога Алевтина
Ти прекрасна як картина,
Відзначай ж іменини,
Приймай кошик квітів,
Привітань цілий віз,
І улибочок піднос,
Побажань два вагони,
І подарунків тобі тонна.


Алевтина! Імені аромат
Виганяє злих духів і біду.
Ти гідна щастя, долі нагород
І посмішок на кожен із днів у році.
Нехай тебе не торкнуться печаль і зло!
Ми з тобою знайомі - нам пощастило!




Немов метелик, лети на
Краси і щастя світло!..
Славімо в тостах, Алевтина,
Вже не знаємо, скільки років!
Совершеннолетье довгим
Обіцяє бути тобі.
Ти кохана і хранима
Богом сонячної долі.
Так парі ж і взвивайся,
Будь щедра, добра, легка
І прекрасної залишайся,
Нам на радість, на віки!!!


Вона завжди в усьому права,
Не дарма дана їй голова.
На речі погляд практичний, тверезий,
Небезпеки обходить жваво.
Має гроші, любить владу,
Надійно з нею, не дасть пропасти.
Допоможе вибратися з тіни.
Святе ім'я - Алевтина!


Тебе я бачу, Алевтина,
І серце радісно співає.
Твої сьогодні іменини.
Яке життя ще чекає на нас!
Я так поспішав на нашу зустріч,
Щоб щиро побажати
Не жити в полоні протиріч,
Друзям більше довіряти.
Цінувати все те, що ти маєш,
І радіти за інших.
Тоді ти багато зумієш,
Днів буде більше золотих!

Комментариев нет:

Отправить комментарий