понедельник, 3 октября 2016 г.

Короткі привітання з днем захисника України

Вітаю з День захисника України ,
І бажаю сили, мудрості, здоров'я
Б'є ключем нехай життя навколо тебе,
Нагороджуючи яскравим щастям і любов'ю!

***

Вітаю я тебе
Дуже ніжно і з любов'ю
З День захисника України !
Щастя, радості, здоров'я!

***

Сам Президент привітав з Кремля
Чоловіків всіх з День захисника України .
І я хочу привітати слідом за ним
Тебе з прекрасним святом чоловічим!

***

З День захисника України !
Капітаном корабля
Будь в долі своєї щасливою!
В житті більше позитиву!

***

Будь сильним, сміливим, захищай
Все те, чим дорожиш,
І день захисника зустрічай.
Люблю тебе, малюк!

***

Привітати дуже хочемо вас
Ми з День захисника України ,
З прекрасним святом чоловічим,
Здоров'я, щастя вам, друзі!

***

У день захисника ми з вами,
Ви для нас у віконці світло,
Почуття виразимо словами:
Без чоловіків нам життя немає!

***

Відзначаючи святкову дату,
Радіємо з вами усією душею,
З День захисника України , хлопці,
Нехай у вас все буде добре!

***

Є особлива причина для радості,
Настрій прекрасний з ранку.
Вітаємо вас, любі чоловіки,
З днем захисника Вітчизни! Ура!

***

З днем захисника, рідний,
Разом з усією країною
Вдячна тобі дуже,

Що зберігаєш ти наш спокій!
Листівка з написом - Вітаю з днем захисника УКРАЇНИ

Комментариев нет:

Отправить комментарий