вторник, 18 октября 2016 г.

Вітання з Міжнародним Днем Музики

Шкода, це розуміють лише деякі:
Навіщо слова, якщо музика грає?
Вона сильніше будь-якої ідеології
І глибше, ніж морози, пробирає!
В будь-якій з нот - від пісні до симфонії –
Порядку більше, ніж у розлогій промові:
Німіють натовпу багатомільйонні,
Прагнучи душею мелодії назустріч!
Давайте будемо брати від життя найкраще!
Гармонію давайте вічно славити,
І насаджувати мажорні тризвуки!..
Дозвольте Вас з Днем музики привітати!


Тут фуги Баха трепетно звучать,
Тут сонцем життя, запахами моря
Сонати Моцарта зі мною говорять.
Я радію, що у школі є вчитель,
Якого я найбільше люблю.
За мою музику, народжену роялем,
Я від душі його дякую.
Спасибі Вам за доброту і ласку,
За світлий мить удач
І плач фальшивих нот,
За конкурсів хвилюючу казку.
Хай вічно триває урок Музики!


Нехай тобі воздасться по вірі твоїй.
Серед прекрасних, щасливих і радісних днів.
Нехай в житті удача з тобою йде,
Нехай закоханість тебе неодмінно знайде!
Нехай великий і взаємною буде любов,
Нехай світліє душа і хвилюється кров!


Лише обраний наділений талантом
Мелодію чудову створити.
Він тонко музично обдарований,
І звуком може передати почуття.
І нехай душа в пориві неземному
Зуміє пізнати одкровення
Як легкий звук, чудовий, невагомий,
Як душу окрилює благодать.





Наповнять світ прекрасним дзвоном
Її чарівні руки,
І клавіша тріпоче знову,
Сповнена бажання, пристрасті, муки.
Лише вона - творець всесвіту цієї,
В якій все - в його лише влади!
Бути музикантом - бути поетом,
Який пише житті щастя!


Твоє життя - це музика, друг,
Твоє життя - ефемерний світ,
Як же бути, адже повно навколо
Грубих жінок, напоїв та ігор?
Дорогий мій, хоч ти музикант,
І мрієш жити в гармонії
Але на то ти великий талант,
Щоб у всьому її знаходити!
Я хочу привітати тебе,
З цим святом люблячи.
Тільки я краще помовчу,
Скаже музика краще мене!


З Днем музики хочемо привітати вас,
І побажати успіху в професії!
Ми вітаємо від душі і говоримо –
Здоров'я вам, удачі, щастя, сміху!
Ви даруєте нам насолоду завжди,
Тому ми вас, рідна любимо!
Бажаємо, ніколи не сумуйте.
А ми вас нескінченно слухати будемо!


З днем музики сьогодні вітаючи,
Хочу вас попросити зіграти на біс!
Ви творите чудеса, граючи музику,
Ви присвятили музиці все життя!
І неживі ноти на папері,
Злітають вправно в повітрі брязкаючи,
Даруючи нам спокій і натхнення,
І незмінно знову нас маня.
Грайте частіше, лийте нам відраду,
Щоб в душах наших музика цвіла,
Гру маестро ми почути ради,
І вашій пісні не потрібні слова!

Комментариев нет:

Отправить комментарий