вторник, 18 октября 2016 г.

Вітання з Міжнародним Днем Музики у віршах

З днем музики привітаємо піснею
Всіх, хто не уявляє життя
Без до-ре-мі і фа-дієза,
Хто з музикою звик дружити!
І музикантів, і солістів,
І диригентів, і актрис -
Знаком хто з музыкою близько,
І хто звик грати на біс!
Всіх, хто встає під звуки пісні,
Хто "на зарядку ставай!"
Ти, музика, голосніше лийся,
Наповни змістом наше життя!


Що з музикою зрівняється за звучанням?
Шум лісу? Спів солов'я?
Гуркіт грози? Дзюрчання струмочка?
Порівняння знайти не в силах я.
Але всякий раз, коли в душі сум'яття, -
Любов іль смуток, радість або печаль.
У будь-якому природою даному настрої
Раптом починає звучати музика
В душі; звучить на струнах підсвідомості,
Гримить в литаври і в цимбали б'є, -
Передаючи радість чи страждання –
Сама душа, здавалося б, співає!
Всім свята потрібні нам, поза сумнівом!
І ось день – Музики, і в свято побажати
Хочу вам, музиканти, Натхнення!
І знову, знову, знову — грати Музику!


Цей день наповнений музикою,
Креативом і творенням,
Особливим піднесеним почуттям,
Душевністю, чарівністю...
Це свято наповнене звуками
Креативними і позитивними,
Натхненними, яскравими, стильними...
Торжеством цим править адже Музика!


Музика нас вчить жити,
І сміятися, і любити,
Всіх прощати, не озлоблюватись,
Молодими залишатися!
Всіх любити і всіх жаліти,
Серце добре мати!
Вітаємо музикантів,
Превосходнейших талантів!





Для тебе весь світ - це звук
Для тебе все не так, інакше.
Тільки щастя хочуть всі, подруга,
Тільки всі хочуть удачі.
Я тебе вітаю зараз
З Днем народження, музикант
Я бажаю, щоб кожен годину
Був затребуваний твій талант.


Нам музика сумувати завжди допоможе,
Граючи ніжно, серцю вторячи смуток!
І наче клоун може посміхнутися,
Звучить музика скрізь сьогодні нехай!
І нехай не тільки у цей день проллються
У всіх забутих куточках Землі,
Мелодії, що музикою звуться,
І нехай від музики багатшими станемо ми!


Музикант? Граєш в шинку? -
Що поробиш - твій нелегкий хліб!..
Як гітара, бути в твоїй руці
Іноді, нехай нечасто, мені б!!!
Гладив і перебирав щоб ти
Струни ніжною, трепетної душі,
Цілував, як деку, ясне чоло-
Музикант, ти зі справою поспіши:
Набридло мені бродити одній,
Молоді поки обличчя і стати,
Я можу єдиною рідною
Для тебе, маестро милий, стати!
Грай, музика, і швидше клич
Мене в обійми неземної любові!


Вона звучить через століття,
Вона нам душі звуком лікує.
Закрутить вальсом нас злегка,
Спокій, блаженство забезпечить.
Сім нот в мелодію сплелися,
Живуть, і гріють, і рятують.
На небі зірку засвітили,
Горять у віках не згасаючи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий