четверг, 17 ноября 2016 г.

Еротичні Привітання з Днем Святого Валентина у віршах

Обійми мене, обійми міцніше,
Чуєш, я дихаю тобою мені легше,
Зніми своє пальто і візьми за руку,
Знову торкнися губами припини цю муку.
Я тебе чекала і хотіла тебе,
І душа кликала, і знову серце співало.
Рада, що зі мною ти в день Валентина,
Ти любиш мене – це дуже мило.


День Валентина, ми як пара,
Кинемося в ліжко від любові удару,
Одяг з себе зірвемо,
Не забудь замкнути наш будинок.
Ми будемо перекидатися до ранку,
Влаштуємо випробування один одному,
І не дивлячись, що мені вже пора,
Все повторимо з тобою по колу.


Я хочу завжди лише поруч,
Були ми завжди з тобою,
Щоб зустрічав мене ти поглядом,
І махав рукою завжди.
Поцілуй мене при зустрічі,
Обійми та приголубь,
Ти ж знаєш наша зустріч,
Це як гра долі
Ми з тобою знову відзначаємо,
Святий свято Валентина,
Будеш ти завжди зі мною?
Буду я завжди коханою?
Адже запам'ятай. Що сьогодні,
І тепер і назавжди,
Ми навіки лише удвох,
Тільки ти і тільки я.


Я до тебе доторкнуся рукою,
Обійму твою струнку талію,
Я хочу бути лише з тобою,
Мої почуття як аномалія.
Наче мене трясе від любові,
Ураган в моєму серці вирує,
На мене так впливає любов,
І ніщо мене не зупинить.


Від наших почуттів я знову зійшла з розуму,
І кожен раз з тобою, як перший,
Тобі я всією душею віддана,
Лягай до мене, приступимо до справи.
Знімай швидше свій одяг,
І допоможи мені роздягнутися.
Я так люблю з тобою бути,
В такий момент наодинці.
Ми в цей день, день всіх закоханих,
Забудемо про все навколо,
Я буду завжди з тобою,
Я твоя жінка, твій друг.


День святого Валентина,
Для нас з тобою особливе свято,
Я знаю, що ми будемо робити,
Ми будемо займатися сексом.
Ну не подумай що я вульгарний,
Я просто таю від любові,
Ну, доторкнися до мене кисуня,
Відчую пристрасть моєї душі.


Про твою любов рідненький,
Я мріяла дуже-дуже,
Тепер ти лише мій коханий,
І проводиш зі мною ночі,
День святого Валентина,
Перший раз з тобою зустрічаємо,
Але ти знай, що не останній,
Раз його тепер зустрічаємо.
Приготувала подарунок,
Вгадай, кажи який,
Твій подарунок – це я,
Поцілуй мене рідний.


Наллю тобі вина в келих,
І подарувати улюблені квіти,
Я радий, що ми удвох,
Наодинці, лише я і ти.
Я доторкнусь до твоєї руці,
І твої губи поцілую,
З днем Валентина мила,
Ти знаєш. Як тебе люблю я.


Запалю я по квартирі свічки,
І приготую вечерю для двох,
Сподіваюся цей вечір,
Нам увінчає пристрасний мить.
Я підготувала подарунок,
Сьогодні свято дорогий,
День Валентина відзначаємо,
Ну, обійми мене рідний.
Тебе я в губки поцілую,
І ти втратиш знову спокій,
Візьми мене я вся твоя,
Дай мені насолодитися тобою.


В день святого Валентина,
Я підготую сюрприз,
Заходь швидше в спальню,
Подарую тебе я Kiss.
Знову зірвемо з тобою одяг,
І зіллємо з тобою тіла,
Пристрасть з тобою нас накрила,
І раптом в сторону пішла.
Я готовий хоч кожен день,
Повторювати вся знову і знову.
Щоб ти точно розуміла,
Де ховається любов.


День святого Валентина
До нас з тобою приніс лютий,
Шкода, що він лише один день триває,
Шкода, ну дуже-дуже шкода.
Ми з тобою вдвох залишилися,
Знаєш, як тебе люблю,
Ну, ходімо швидше в спальню
Дуже я тебе хочу.
Я зірву з тебе одяг,
І на спину покладу,
Зроблю все, то захочеш,
А відмовиш - покараю.


Обійму тебе і скажу на вушко,
Купив сьогодні пристрасні іграшки.
Будемо ми пустувати до самого ранку,
Поки день Валентина не піде з двору.
Ти для мене подарунок,
Ти для мене любов,
Відчуваю як в серці,
На мить застигла кров.


Сьогодні тебе зроблю сюрприз,
І натягну твої улюблений панчішки,
Виконаю твій будь-який каприз,
І покусаю мочки вуха.
День Валентина, що вже говорити,
Ми будемо в пристрасті речі різні творити,
Ну, все давай роздягайся,
Іди до мене, і не соромся.


Сьогодні свято дорога,
І значить, будемо ми удвох,
Свої серця ми знову відкриємо,
І впустимо до них свою любов.
Один іншому будемо насолоджуватися,
І не заснемо ми до ранку,
З тобою готовий навік залишитися,
Адже знаю ти моя доля.





Так добре, що ти є у мене,
Що любиш і пестиш мене,
Ти знай, що для тебе я створена,
Я знаю, що мене бажаєш.
Тому раз празничок такий,
І народ святкує день всіх закоханих,
Одягну я халатик заводний,
І ми зануримося у дні сексу безтурботних.


Я хочу до тебе торкнутись,
Я хочу тебе обійняти,
Я хочу з тобою залишитися,
Я хочу не засипати.
Я хочу любити тебе лише,
Я хочу з тобою бути,
Я хочу, щоб ти стогнала,
Я хочу про все забути.
День святого Валентина,
Я хочу тебе пестити.
Я хочу, щоб ти кричала,
Я хочу з тобою кричати.


Моя любов до тебе коханий,
Як вічна зірка любові,
Ти як кошеня дуже милий,
Я так хочу зараз до тебе.
Сьогодні свято Валентина,
Я чекаю, коли ж ти прийдеш,
Щоб насолодитися твоїм тілом,
Що пробігла в тілі дрож.


Кохана ти знаєш, як тебе хочу,
І чекаю я тебе з собою поруч,
Коли ми порізно без тебе я не можу,
І слів кохання мені говорити зараз не треба.
Я сам все для тебе зараз скажу,
І ніжно поцілую твої губи,
З днем Валентина сонечко, я тобі кажу,
Нехай наші почуття завжди поруч будуть.


Я зірву з тебе одяг,
І до ліжка віднесу,
Подарую свою я ніжність,
Пристрастю тіло обіллю.
Адже сьогодні день закоханих,
Лише для нас двох з тобою,
Я люблю тебе рідна,
Ти мій талісман земної.
Я відчую подих,
Оголений вогонь тіл,
Я пылаю, я бажаю,
Я тебе весь день хотів.
Я тебе люблю

Комментариев нет:

Отправить комментарий