среда, 2 ноября 2016 г.

Вірші та проза на день студента

Сесії, екзамени, дружба і любов,
Книги та підручники... Пісні та друзі...
Безпричинною радістю світлий день будь,
І дороги різні, не одна дорога.
Чеканні свята і веселих днів,
І року навчання - як один момент.
Життя біжить стрімко, встигай за нею!
Веселися і радій! Зі святом, студент!

***

Що можна побажати студенту?
Звичайно, легкі квитки!
А краще - відразу "автомат",
Поменше грошових розтрат!
Стипендію розміром з гору,
З відповіддю потрібне "мікро-шпору".
І щоб веселий День студента,
Тривав до початку літа!

***

Професія "студент" - це дуже класно,
Хоча, на жаль, завжди короткочасно:
Десять семестрів за п'ять років -
Такі короткі наші рядки,
Тож поспішимо привітати:
Із Днем студента! З нашим святом!

***

Нехай сесія легко здається,

І пара швидше йде.
Нехай іспит вдається,
Коли студент халяви чекає.

Викладач нехай забуде,
Що це значить – бути суворим.
Нехай студент буде намагатися
Деколи хоч що-небудь вчити!

***

Студенти, вам я хочу побажати,
Щоби не малі ві ні рогів, ні хвостів,
Встигали щоб поїсти і поспати,
І щоб в гуртожитку не було тарганів.
Щоб викладач на парах не валив,
Щоб кожен з вас менше пива пив,
І щоб в навчанні і в коханні вам щастило,
І оминало у житті вас злеє зло!

***

Сьогодні свято - День студента!
Що я хочу тобі такого побажати?
Щоб сесії кінчалися хэппиэндом,
Щоб потім ти міг з посмішкою згадувати

Той час лекцій, праков, семінарів,
Закоханостей і сну на перших парах,
А вечірки? Як гуляли до ранку?
Все це називається студентства пора!


Сестру-студентку вітаю,

Тобі я кращого бажаю –

Прекрасних днів, успіху, щастя,

І щоб не було негоди.

Щоб поруч був з тобою коханий,
Єдиний, незамінний,
Щоб все на світі вдавалося,
Щоб тільки частіше посміхалася!

***

Мій брат, студент, пишаюся тобою,
Бажаю всього домагатися,
Здійсниться все найкраще нехай,
Не варто нічого боятися,

Адже тільки краще прийде,
Адже воно поруч очікує,
Удача хай тебе знайде
І ніколи не покидає!

***

Наш син студентом дорослим став,
Заслуговує він похвал.
Ми в день студента вітаємо,
Всього найкращого бажаємо.

Нехай сесії легко здаються,
Нехай успіхи посміхнуться.
Здоров'я, миру ми бажаємо
І з днем студента вітаємо!

***

У день студента я бажаю,
Щоб закінчив універ.
З днем чудовим вітаю,
Ти завжди в себе сам вір!

Нехай щастить тобі неждано,
Якщо сесія прийде,
То удачі невимовною
Я бажаю круглий рік.

***

Я улюбленого студента
Вітаю з цим днем,
Користуючись таким моментом,
Багато я скажу про нього.

І побажаю удачі,
І відсутність хвостів,
Вітаю! Вітаю!
Будь, студент, завжди готовий!

***

Веселися, студент, гуляй!
Пий і знову наливай!
В цей день вам пощастить –
День студента біля воріт.

Я бажаю Вам удачі!
З днем студента вітаю.
Будьте завжди веселі,
Не сумуйте ніколи.

***

Моя улюблена студентка,
Тебе прекрасніше не знайти,
Ти – ніби солодка цукерка,
Бажаю щастя віднайти.

На навчання частіше пірнай,
Адже знаєш, що навчання - світло.
І мені частіше усміхайся,
Щоб були разом багато років.

***

Шановний студент! Якщо ти ще в змозі приймати поздоровлення, то я бажаю тобі, що б твоя голова була місткою, як жорсткий диск і на всю необхідну інформацію завжди вистачало пам'яті, а організм, як потужний процесор, ніколи не барахлить! З Днем студента!

***

Це незабаром ти станеш інженером, лікарем чи вчителем! А сьогодні твоя професія — студент. Вітаю з професійним святом! Бажаю відзначити його так весело, щоб запам'яталося на довгі роки, але все ж так гідно, щоб на наступний день не було болісно боляче і соромно! Пам'ятай: таких свят на твій вік всього 5 чи 6!

***

Вітаю з Днем студента! У цей радісний день бажаю тобі добрих викладачів, терплячого коменданта в гуртожитку, вірних друзів, веселих подруг і грошей побільше!

***
Ну що, студент, з святом! Приймай вітання і побажання легкої навчання і безтурботної юності. Нехай тобі все дається легко, з задоволенням, нехай радує тебе кожен день, а не тільки День студента!
Відкритка з днем студента

Комментариев нет:

Отправить комментарий