четверг, 17 ноября 2016 г.

Поздоровлення Чоловікові з Днем Святого Валентина у віршах

"Привітання з днем Святого Валентина чоловікові"

Нехай же в день святого Валентина
Буде святом нашого будинку.
Щоб вічно любов у ньому цвіла
І теплом наповнювала серця.
Вітаю тебе, мій коханий,
З Днем найдобрішої Валентина.


"Привітати з днем Святого Валентина чоловіка"

Святий Валентин у цей день дозволяє
Тим зізнатися в любові, хто поки що не знає,
Який спосіб обрати, щоб відкрити
Всю свою душу і любов оголити.
З надією тобі валентинку вручаю.
Не смійся! Святий Валентин не пробачає
Насмішку в любові. Адже коли сам полюбиш,
У відповідь бумерангом насмішку отримаєш.


"Вірші з днем Святого Валентина чоловікові"

Дорогий мій! Лише тобі я
Валентнку свій принесла.
Поцілую ніжно-ніжно
І відповім, не тая.
Ти один такий, коханий!
Милий, ласкавий, смішний.
Краще не було чоловіка
На Землі, мій любий!


"Привітання з днем Закоханих чоловікові"

У День святого Валентина
Хочу зізнатися тобі в любові!
Ти мій єдиний чоловік,
Хочу, щоб були разом ми!


"Вітання з 14 лютого чоловікові"

У день святого Валентина
Як щаслива, що я тебе люблю.
І, що ти ходиш десь поруч.
Але я тобі іноді просто лду
Своїм холодним, неприступним поглядом.
Я про кохання тобі не кажу -
Тобі любові моєї не треба.
Але бога я знову дякую
За те, що ти живеш, і я тим рада.


Не потрібні мені валентинки,
Не пиши ти мені вірші,
Подаруй ти мені черевики,
Шубку, шапку і духи.
Не сердься на цей жарт,
Сховай подарунок дорогий.
Мені всього миліше — хвилинка,
Проведена з тобою.


Струни серця зачіпаючи,
Про тебе, коханого, співає душа,
Невже так буває,
Невже знову знайшла тебе.
Дарують руки ласку,
Ніби тішать саму любов,
Не мрія, не казка,
А реальність хвилює кров.
Ти цілуєш руки
І тривожиш в серці любовний храм,
Райське життя труби
Заграють про щастя нам.
Погляд зустрічаю поглядом,
Видає рум'янець пожежа всередині,
Ти зі мною, ти – поруч,
За хвилину слабкості – вибач.
І у відповідь на ніжність
Чую трепет в твоїх грудей,
Зоряна безкрайність
І любов чекають нас попереду.


Я від любові сходжу з розуму.
Без вас усе життя моя марна.
Без очей, без ваших губ,
Без ваших рук я так нещасна.
Я не зрозумію, але чому
Доля дає мені з вами зустрічі.
Щоб кожен раз, побачивши вас,
Сумувати, коли настане вечір.


Серед зими чудове свято
З подарунком я до тебе, рідний,
Слів накопичила самих різних
Ти найкращий, ти ж мій!
І День Святого Валентина
Лише привід сказати про кохання
Ти — моя головна причина
Зі щастям життя мою зв'язати!


Тебе я міцно обіймаю
І валентинку відправляю!
Чекаю ласки, ніжності, любові!
Цілу ніжно. Подаруй
Сьогодні мені любов свою!
Пиши, я валентинку чекаю!


Я підписала «валентинку»
Тобі звичайно, милий мій
І вибрала на ній картинку.
Що мені сподобалася самої
Нехай поцілунок, з цієї картинки
Реальним стане в цей день
І стане нашою прикметою,
Як на щастя перша щабель.


Кохати і бути коханою –
Ось щастя на віки,
Але як же щастя крихке,
І як же грань тонка...
Я в цей день закоханих
Хочу тобі сказати,
Як це – бути коханим,
Ти повинен точно знати!


У День всіх Закоханих я
Хочу тебе привітати.
Ми навіть не друзі,
Так, бачилися, спілкувалися.
Навіть рука руки
Жодного разу не торкнулася,
Але, всупереч глузду,
В душі любов прокинулася.
Світ здається таким
Веселим і щасливим,
Таємничим, іншим,
Добрим і милим серцю.
Дарую його тобі,
Щоб міг їм милуватися,
Щоб він в твоїй долі
Міг щастям відбиватися!


Самий коханий, самий бажаний!
Милий, добрий і довгоочікуваний!
Я полюбила чисто і ніжно,
Серце забилося так безтурботно!
Пишу смску, признанье святе,
Ти – весь мій світ, ти вино дороге!
Дай же мені вдосталь напитися тобою,
Життям одна не можу натішитися!
Прийми валентинку – частинку Любові,
Вірю, що ми разом будемо з тобою!
Ти ж мій ангел, моє натхнення,
Разом ми будемо, лише потрібно терпіння!





З днем закоханих вітаю тебе,
І хочу, щоб в дорозі твоїй
Ні кінця не знайшлося, ні краю
Для щасливих і радісних днів.
Щоб любовний човен не знала
Ні штормів, ні поломок, ні гроз,
І надія-штурвал управляла
Кораблем твоєму житті всерйоз.


У день святого Валентина
Я хочу тобі бажати
Бути скрізь завжди чоловіком!
Про мене не забувати...
Я люблю тебе, мій солодкий,
Посміхайся ти завжди.
Хай в любові все буде гладко,
Не сумуй ніколи!


Серед зими чудове свято
З подарунком я до тебе, рідний,
Слів накопичила самих різних
Ти найкращий, ти ж мій!
І День Святого Валентина
Лише привід сказати про кохання
Ти — моя головна причина
Зі щастям життя мою зв'язати!


Не потрібно ні подарунків, ні квітів,
Мені потрібен тільки ти, мій милий.
А краще висловити мою любов
Допоможе День Святого Валентина.
Адже це – свято усіх, в чиїх серцях
Живе любов, і хто їй вірний.
Хочу все життя тонути в твоїх очах,
Ти будь у моїй любові завжди впевнений!


З тобою бути поруч – світло і щастя!
З тобою рік – як мить один!
Перед любов'ю нашої пристрасної
Святий схилиться Валентин!
До твоїх ніг прекрасним кину
Я життя своє і цілий світ
І зірок холодну порошу,
Де яскраво світить Альтаїр!


Сьогодні, в цей світлий день,
Тобі я подарую серце.
Мені потрібен тільки ти, повір,
І вірність я тобі довіряю.
А валентинка – це знак,
Що дуже я тебе люблю.
Відчуй силу в тих словах,
Адже кажу я їх люблячи!
Різдвяна та Новорічна картинка привітання на рік Півня 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий