четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Днем Святого Валентина Чоловікові у віршах

У День Святого Валентина
Я мушу тобі зізнатися –
Ідеальний ти чоловік!
Не втомлююся захоплюватися!
Ти розумний, гарний собою,
І фігура бездоганна!
Я бажання не приховую
Бути поряд з тобою вічно!


Мій чоловік, коханий, головний,
Найвідданіший на Землі!
У цей день від душі бажаю
Загорітися твоєї зірки!
Нехай всі мрії здійсняться,
А в сумі втечуть вдалину,
Буде щастя в руках плескатися,
Обдаровуючи навесні лютий.
У День закоханих з тобою поруч -
Що ще я можу бажати?
Мій захисник, моя відрада,
Буде в серці любов палати!


Справжньому чоловіку,
І коханому до того ж,
Я хочу сказати: коханий,
Кожна мить ти так мені потрібен!
Без тебе буває нудно,
Самотньо і сумно.
А з тобою – набагато краще!
Приходь швидше, милий.


Променистий світ улюблених очей
Зігріє навіть в зимовій холоднечі.
У моєму він серці не згас –
Всі так само сильно ти мені потрібен.
Пройшли роки від першої зустрічі,
Але серце дбайливо зберігає
Твоє тепло в той зимовий вечір
Що ти встиг мені подарувати.
Нас розділяють сотні тисяч
Доріг, людей... наш Тернистий шлях.
Ти для мене, як ясний місяць.
Ти наші зустрічі не забудь.
Ти збережи все те, що було.
Все, що я в серці бережу.
Ти знай – я так і не забула
Око милих ясну зірку.


Бажаю в День Святого Валентина,
Щоб серце від любові заспівало раптом!
Щоб знайшлася твоя друга половина,
І став ще щасливішою ти, мій друг!
Щоб забув негаразди та незгоди,
І в почуттях був своїх невтомний!
І щоб знайшов своє Велике Щастя!
Був бадьорий і веселий, світлий і любимо!


З тобою вранці прокидаюся,
З тобою вночі спати лягаю,
З тобою я дізналася щастя,
Тобою я завжди пишаюся!
Для мене ти той самий чоловік,
Той єдиний і самий рідний,
Самий ніжний і самий улюблений...
Ти створений для мене лише одного!


Як мені з тобою пощастило!
Я так задоволена, всім на зло!
Справжній чоловік такий
Лише у мене є в одній!
З днем Валентина, любий!
Давай влаштуємо бенкет горою.
Нехай збуваються мрії,
І тільки я ти...


З днем закоханих вітаю тебе,
І хочу, щоб в дорозі твоїй
Ні кінця не знайшлося, ні краю
Для щасливих і радісних днів.
Щоб любовний човен не знала
Ні штормів, ні поломок, ні гроз,
І надія-штурвал управляла
Кораблем твоєму житті всерйоз.


З Днем Святого Валентина
Вітаю я тебе,
Милий, відданий чоловік,
Хвилюючих почуттів зберігаючи.
Побажаю я, удачі,
Щастя і успішних днів! -
Тільки так, а не інакше
Повинно бути в долі твоїй.
Будь завжди таким же сміливим
І надійним, як зараз,
Милим, ніжним, добрим, -
Кожен день і кожну годину!


У День Святого Валентина
Привітання подарую,
Того, кого завжди любила,
Того, кого зараз люблю!
Нехай ми іноді сваримося,
Я сльози ллю, а ти кричиш,
Сьогодні нічого не приховую,
Я так люблю тебе, малюк!
Всі твої фото березі,
І ті, де ти не дуже вийшов,
Без тебе жити я більше не хочу,
Так і в мене ти по вуха закохався!
Люби мене у сні й наяву,
Даруй іграшки мені, цукерки і квіти!
У відповідь хорошою бути зможу
І виконати найзаповітніші мрії!


Мрії мої витають у хмарах,
Ловлю себе знову на безглуздої думки...
Хочу, щоб носив ти на руках
Мене одну і цілував ледь чутно!
Я вітаю з Днем Святого Валентина,
І ніжно обійму тебе рукою...
Стукають тепер сердечка так єдине,
ТИ знай, що мені комфортно бути з тобою.


День як день. Ніби Зима.
Снігова рівнина, біла луна.
День, як день, тільки я не сплю.
Хочеться сказати: Як я люблю.
Хочеться кричати, що Валентин
Серце моє на смерть прострілив,
Але я вижив і тепер довіку
Самий дивний у світі людина.





Улюблених очей безмежні озера,
Весела вдача, іскристий добрий сміх,
Посмішка світла... Безперечно,
Для мене завжди ти краще за всіх!
Бажаю, випивши келих до дна,
Щоб ти пройшов життя без перешкод.
Щоб любов навік була одна,
Щоб другом був вірним тобі успіх!


Так хочеться до тебе притулитися,
І від душі поцілувати!
І в день Святого Валентина
Хочу скоріше тебе обійняти...
Поспішаю швидше, мій рідний,
Притиснутися до теплого плеча...
Мені так затишно бути з тобою,
Я про любов тобі шепочу!


Нехай темний дощ особа исхлещет мені,
Взберусь на гори, изодрав одягу,
Щоб тебе знайти на височині,
А якщо не тебе, то хоч надію.
Коли річка взлохмачена, сліпа,
І в піні хвиль оскалом пороги,
Я вбрід піду, до крові сбивши ноги,
Щоб до тебе не перервалася стежка.
На дні морському знайти тебе беруся,
Мені не страшні бездонні глибини,
Щоб тебе побачити, мій коханий,
Я плавати немов риба навчуся.
Ти так необхідний в моїй долі,
З тобою багата, без тебе бідна я,
Я знаю всі шляхи ведуть до тебе,
Але де їх відшукати, поки не знаю...


Вітаю зі святом Закоханих
Того, хто підкорив серце,
Прекрасною птахом окриленою,
Мені душу світлу відкрив!
Нехай буде життя твоє прекрасне
І щастя ллється через край
Любов же - справжньої,
І пристрасті шаленій сяють!
Лови чудові моменти
Лише дбайливим і ніжним поглядом
Даруй улюбленим компліменти,
Долі своєї батоги візерунки!


Скажи мені, що тебе турбує,
Про що душа твоя болить?
Я всі тривоги заспокою,
Ти лише в очі мені подивись.
Відкрий мені свої серця таємниці,
Бути може, я знайду відповідь.
До тебе я прийшла не випадково,
І я врятую тебе від бід.
Повір мені, милий, я зумію
Тебе почути і зрозуміти.
Любові твоєї просити не смію,
Дозволь мені лише тебе обійняти.
І відразу смуток твоя зникне,
Пройде тривога і туга,
Тебе я витягну з безодні
І стане життя твоя легка.
Ти тільки мені довірся, милий,
Тобою одним я лише живу,
Я – ангел твій невтомний,
Я – твоє щастя наяву.
З Днем святого Валентина!

Комментариев нет:

Отправить комментарий