четверг, 17 ноября 2016 г.

Вульгарні Вітання з Днем Святого Валентина у віршах

Я до многословью не звик,
На оду не наважуся:
Не куртуазен мій язик,
Зате в іншому умілець;
І ось, пірнаючи вглиб штанин,
Одну прошу я трохи:
Нехай відвернеться Валентин,
Щоб ти не відволікався


"Привітання з днем Святого Валентина вульгарні"

В День святого Валентина -
Більше сексу та інтиму!
Будуть гроші і інтим -
Нафіга нам Валентин!


"Вульгарні вітання з днем Закоханих"

В день святого Валентина,
He ходи без вазеліну.
Може - ти, а можь тебе,
Головне, що все - люблячи!


"Вульгарні вітання з 14 лютого"

З днем святого Валентина, я вітаю тебе,
І згоден, що сьогодні! Буду тр**ать я тебе.
А ти ляж, розслабся і оргазму почекай,
Все, готовий я, роздягайся, йди в спальню і там чекай.
Там зніму з тебе я ліфчик і зірву твою білизну,
Все, що я знайду під ним, буде відразу ж моє.
Буду я тебе пестячи, цілуючи у всі місця,
Я ж знаю – це свято, дуже довго ти чекала.


"Вульгарні вірші з днем Святого Валентина"

Лютий не тільки хурделицею знаменитий,
Не настільки похмура снігова картина.
Лютий грайливо людям говорить:
Ось свято вам, Святого Валентина!
Прийшовши з морозу, ми нап'ємося чаю...
Роздягнемось... Скоріше під ковдру!
Сплетемся там тілами, відчуваючи,
Як щось затверділо і повстало.
Є у тебе містечко для нього,
Спрямуй рукою, допоможи увійти...
О, як твоє набухло єство,
Охоче розкриваючись на шляху!
Ти прошепотіла тихо: Я твоя!
Пролунав стогін твій в тиші полночной,
Коли фонтаном спекотна струмінь
Твоє ущелині зросила потужно.
Сьогодні класний свято, визнаю!
День Валентина – це свято в моді.
Ну, що повторимо? Я знову в строю!
Знову моя зброя на взводі!


Знову прийшов у всій красі
День святого Валі.
Чим не привід, щоб всі
Кожному давали?


У день святого Валентина
мені потрібна твоя вагіна,
Ну, а якщо скажеш: «HET»,
я згоден на мінет.


Бажаю всім любити, кохати,
Одружитися, сексом займатися.
Потім плодитися, розмножуватися,
І також займатися сексом.
Роботі з жаром віддаватися,
А після - сексом займатися.
Благами життя насолоджуватися
І сексом завзято займатися.
Все, про що мріяв, дочекатися,
А сексом все ж займатися.
Та перед віком не здатися! -
Старіти, але сексом займатися!
Пора , мабуть, закруглятися:
Покликали сексом займатися...


Зі святом тебе, рідна,
Ти тільки не психуй,
Що подарувати тобі не знав я,
Вирішив, що любиш ти мій х**!
З днем святого Валентина,
Бачиш, він вже стоїть,
Тільки ніжки ти розкинеш,
Відразу він у тебе влетить.


Сьогодні таємна любов
Отримає іскорку надії,
Всі розгоряючись знову і знову,
Втрачаючи по дорозі одяг...
Гори, Гори, моя любов,
Сжигаясь пламенною пристрастю,
Швидше по венах хлине кров...
Нехай день Закоханих щастя!


Будь моєю панею,
Стань моєю господинею,
Я буду для тебе учнем,
А хочеш, стану зайчиком.
І хоч промчав новий рік,
Сьогодні день святого Валентина,
Мій год**н давно вже встав,
Піднявши з собою пана.


Сьогодні світле свято всіх закоханих!
Купив коньяк і твій улюблений кекс,
Йду, приємною думкою окрилений,
До тебе, з великою надією на секс!
А як інакше – любимо адже один одного!
Та й знайомі вже без малого п'ять днів!
Сьогодні, моя мила подруга,
Ти переді мною не зможеш встояти!


Здрастуй, моя половина, -
Ніжно тобі прошепочу:
У радісний День Валентина
Я тебе дуже хочу...
У день всіх закоханих почну я
Тіло твоє цілувати,
Від мого поцілунку
Станеш ти пристрасно тремтіти.
Ніжно я спущуся до затишних
Дверцят твоїх пелюсток...
Один мій стане величезним,
Зухвало сигналячи: Готовий!
Впустиш його в дверцят ці:
Чудова, право, картина!
Так ми з тобою і відзначимо
Радісний День Валентина!





Бажаю, щоб була улюблена
Ти в день святого Валентина,
Щоб не зламалася б ліжко...
Коли будуть вітати


День закоханих сьогодні настав.
День Валентина, здогадатися не складно.
Нам доведеться витратити багато сил,
Щоб відзначити його так, як повинно.
Горить в мені бажання пожежа...
Стелю постіль і розставляю свічки,
Щоб висвітлити інтимно будуар,
Коли прийдеш до мене в лютневий вечір.
Духів трохи брызну я на груди,
Де піднялися вже соски відважні...
І чекають тебе, про це не забудь,
Мої глибини, теплі і вологі!
Ну, де ж ти? Я мокра вже,
Я чекаю, коли пронзишь мене списом,
Підемо в наш рай, нехай він не в курені,
А на ліжку з шовковою білизною.


На вулиці стоїть лютий,
І наближається день Валентина,
Я приготував свято для тебе,
Е**ться будемо ми без перерви.
Тебе я для початку совращу,
Потім зніму твій одяг,
Рукою в ліжечко поманю,
І буду самим у світі ніжним.


Ну нарешті настав той день,
Коли мені «ні» вона не скаже.
Ледь на сонце ляже тінь,
До мене на ложі вона ляже.
Закоханим Ерос править бал -
Гостра стріла і піднята вгору.
Поки сагайдак мій не впав,
Пройдемо, мадам, мої палати...


Мені потрібна твоя одяг,
І знімай свою білизну,
Буду я з тобою ніжним,
Все моє-давно твоє.
Ч**н давно вже забрала,
Він на службі у тебе,
Але не забувай рідна,
Твоя піз**на – давно вже моя.
І тому в екстазі,
Покличемо скоріше оргазм,
Починаємо неподобство,
Все, що хочеш – тобі дам.


В День святого Валентина,
Дуже хочеться інтиму,
Хочеться квітів, подарунків,
Від любові, щоб стало жарко!
Ти завжди мені був приємний,
Якщо мій натяк зрозумілий,
То до тебе я йду сміливо,
Беремося за діло!
Відкритка до Дня святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий