четверг, 17 ноября 2016 г.

Анонімні Привітання з Днем Святого Валентина у віршах

Прийми ти анонімне признанье,
У день всіх закоханих я хочу сказати!
Бажаю щастя, радості і знаю –
Коли-небудь твоїм зможу стати!


Ти моє ім'я не побачиш
На барвистому глянці картинки.
Я твій анонімний шанувальник,
Що пише тобі Валентинки.
І нехай в цей день не зі мною
Щасливо сміятися ти будеш...
Я вірю, що все ж помітиш.
Помітиш мене і полюбиш.


Як щаслива, що я тебе люблю.
І що ти ходиш десь поруч.
Але я тобі іноді просто лду
Своїм холодним, неприступним поглядом.
Я про кохання тобі не кажу,
Тобі любові моєї не треба.
Але бога я знову дякую
За те, що ти живеш, і я тим рада.


Я в День закоханих вітаю
Тебе, далекий мій чоловік!
Моє ти ім'я не дізнаєшся,
Є у мене на то причина.
Бажаю тобі тільки щастя!
Любові і добрих пригод!
Здоров'я багато, багато пристрасті!
І теплих, яскравих відчуттів!


Як часто ти проходиш повз,
Я на тебе дивлюся!
І вслід тобі шепочу – коханий,
І про увагу молю!


З яскравих сонячних осколків,
Квітів, зізнань, апельсинів
Створю подарунок на День Закоханих,
На день Святого Валентина.
А десь там, на дні коробки,
Коли захочеться зігрітися,
Я поклав тобі в конвертик
Своє палаюче серце!


Я від любові сходжу з розуму.
Без вас усе життя моя марна.
Без очей, без ваших губ,
Без ваших рук я так нещасна.
Я не зрозумію, але чому
Доля дає мені з вами зустрічі.
Щоб кожен раз, побачивши вас,
Сумувати, коли настане вечір.


Приходить день Святого Валентина
У суворому, стылом, сніжному лютому,
Щоб сірих буднів нудна рутина
Любов'ю осяялася на Землі.
Так нехай любов тебе не покидає,
І в серці хай горить вогонь її,
Нехай життя твоє весняним травнем стане,
І Святий Валентин благословить.


Якщо раптом я відкриюся
В День святого Валентина,
Як порядний чоловік,
Не обдурите мене?
Краще я візьму відмова,
Ніж обман любові від вас.


Цей світ як знак інь-ян -
Все має половину.
Де любов, а де обман?
Грань майже неможливо розрізнити...
Дано нам Валентинів день.
Щоб розібратися в почуттях,
Тільки самий черствий «пень»
В цей день любові не здасться!


Я вас люблю, люблю сердечно,
Любов'ю цієї дорожу,
І лише тому, звичайно,
На ти я не переходжу!


Зазвичай ти мене не помічаєш,
Коли я проводжаю тебе поглядом.
Мені більшого, мабуть, не треба.
Що є ти – для мене вже нагорода!
Але День сьогодні особливий,
Тому приховуючи своє ім'я,
Я все-таки, люблячи, тебе привітаю
З Прекрасним Днем Святого Валентина!


Переповнює кожен вірш
Любов без міри і без краю,
Але цих ніжних почуттів своїх
Я відверто не приховую!
Любові всі віки покірні,
Як мудрий класик говорив.
Так нехай поміж нас Амур моторний
Пурхає, не шкодуючи крил.


Є людина у якому все замикається при зустрічі -
Моя робота, життя, любов
І ось вже дощовий сніжний вечір,
В який з думками про нього ввійдеш.
Змиває все така негода
І щасливе життя, і гірку мою...
Я залишаюся наодинці з природою,
Але в думках все про нього сумую.
З тобою все замикається при зустрічі
Ти мій - у сні й наяву,
Але кожен рік, у певний вечір,
В твої очі як у дзеркало дивлюся
І нехай воно тьмянішими і тьмянішими,
І пилу шар на ньому все товщі і брудніше:
Була б я трішки сміливішою -
Була б я давно твоєї.





У лютневий День Святого Валентина
Пишу тобі я щирі рядки!
Щоб знала ти, що в світі є чоловік,
До тебе палаючий глибокою симпатією!
Я не скажу, хто я, сама ти не дізнаєшся.
В душі надійно приховую свої почуття.
Бажаю тобі все, чого сама бажаєш!
Любові, та спекотної пристрасті до нестями!


Прекрасний світ великою любов'ю...
Зі святом закоханих вітаю вас!
Усмішок, радості, здоров'я
Бажаю в цей світлий годину!


Я до Вас пишу, чого ж боле
Ще залишилося Вам бажати?
І я інший не спрагу частки –
Як можна ближче Вас дізнатися...
Схованку душі, повний скарбів,
Ви відкрийте для мене.
Всередині мене бушують хвилі,
Виблискують відблиски вогню.
Ви для мене – король, володар,
І солодкої пристрасті міцний полон.
Ви – наче демон-спокусник...
Але не прошу я змін!
Мене Ви обіймете міцніше,
Так, щоб паморочилося...
Хворий любов'ю стане легше...
До чого тут зайві слова?


Нехай любов тебе окриляє
І горить її вогонь завжди!
Нехай мрії перешкод не знають!
Не забуду тебе ніколи!


У день Закоханих не позіхай:
Мерщій стрілу хапай!
Та скажи ти Купідону,
Для повернення немає резону:
«Мені оружье згодиться,
Щоб досягти своєї мети:
Їй серденько підстрелю
Я того, кого люблю!»


У День святого Валентина
Вам зізнатися я вирішив,
Що давно вас полюбив.
Ви мені так необхідні!


Не треба слів і зустрічей не треба
У заплавах чуттєвої весни,
А ось гляну разок - і добре,
Щоб довго-довго бачити сни.
В надійних таємниці не буду,
Признаньем пристрасним не парю,
Але знаю тільки - не забуду...
І ніколи не разлюблю!
Листівка на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий