среда, 25 января 2017 г.

Привітання на 14 лютого

75

Промінчики у сонця – наче павутинки:
Дзвінки, невагомі, солодкі на смак...
Нехай летять по світу листа-валентинки –
Звісточки коханим, таємниці кращих почуттів!
Ось і я сьогодні трохи поднатужусь,
Почуття втілюючи в красивих слів нитка:
Як тебе люблю я! Це просто жах!
Навіть неможливо так, як я, любити!..
Автор: Олексій Резніков

76

Нікуди тепер не дітися:
В середині лютого,
Розриваючи серце геть,
Душу люто палячи,
День святого Валентина
Світом радісно йде...
Що ж, дозволь мені бути чоловіком –
Гаркнути: «Вітаю!» Ось!
Автор: Олексій Резніков

77

Звичайно, можна і по телефону
Сказати тобі заповітні слова,
Але це буде всупереч канонам,
Та й заслужив прощення ледь;
Тому я все ж благочинно
І правильно, напевно, зроблю,
Що нині, в день святого Валентина
Скажу тобі, що я тебе люблю!
Автор: Олексій Резніков

78

Я напишу на «валентинке»
Трохи дуже важливих слів –
Мені недостатньо картинки,
Зображує любов;
Її тираж великий, напевно,
І тому я поспішу,
І промах цього виправлю першим –
Всього три слова напишу:
Я тебе люблю!
Автор: Олексій Резніков

79

Немає у день закоханих місця страху:
Любов – і більше нічого!
Не дарма йшов Валентин на плаху,
Не дарма запам'ятали його;
Не дарма запозичений звичай
Лютневий цей, нарешті:
Не заради обов'язку та пристойності,
Але за велінням серця;
Я теж, як не дивно, в темі,
І свої сили устремлю,
Щоб говорити тобі весь час,
Як сильно я тебе люблю!
І в день святого Валентина,
І кожна година і кожна мить
У поемах, піснях і картинах
Я буду оспівувати твій лик!
Автор: Олексій Резніков

80

Не тільки в свята данину,
Але і по велінню душі,
Поспішаю я сказати про кохання
І ти мені відповідай, поспіши!
Мені здається, ми створені
Один для іншого, і ось
Щасливий момент єднання
Для наших сердець настає!
Автор: Наталія Сухомлин

81

В цей Валентинів день
Зізнаватися мені не лінь
У почуттях, мила, до тебе.
Ти — маяк у моїй долі.
Мені вказуєш шлях,
Не даєш з нього звернути,
У цей вечір лютого
Як завжди, люблю тебе!
Автор: Наталія Сухомлин

82

Вітаю з святом кохання,
З святом святого Валентина!
Я бажаю, щоб завжди сама
Ти кохала і була любима!
Від взаємного і радісного почуття
Нехай твоя голова паморочиться,
Адже вміти любити – це мистецтво,
А не лише красиві слова.
Два ведмежа на луні

Комментариев нет:

Отправить комментарий