среда, 25 января 2017 г.

привітання до дня святого валентина

51

А я для зла невразлива -
Хвороби, роки, навіть смерть,
Всі камені - повз, кулі - повз,
Не потонути мені, не згоріти.
Все це тому, що поруч
Стоїть і береже мене
Твоя любов - моя відрада,
Моя захисна броня.
І мені інший броні не потрібно,
І свято - кожен будній день.
Але, без тебе я безоружна
І беззахисна, як мішень.
Автор: відвідувач сайту Привітай.ру

52

Сьогодні є особлива причина,
Щоб кожна людина любов'ю жив:
Адже день прийшов Святого Валентина,
А значить, ти признанья заслужив.

Тобі гарячої любові я бажаю,
І щоб збувалися всі твої мрії.
Щоб цей день прожив, турбот не знаючи,
І розквітали на душі квіти
Автор: Солдатова Марія

53

Весь світ побудований на любові,
І хто б що не говорив,
Мрії збуваються твої -
День Валентина настав,

І він приніс тобі любов,
Лише тільки найкращі даруючи
Наче з чарівних снів,
Нехай життя буде казкою твоя!
Автор: Солдатова Марія

54

День святого Валентина –
Найважливіший день у році,
Адже сама любов картину
Написала. І біду

Відвести вона зуміє,
Тільки щастям обдарує.
Нехай любов на серці зріє
І тебе обожнює!
Автор: Солдатова Марія

55

Любов подібна чарівництву,
А пристрасть – неймовірною казкою.
У день Валентина я хочу
Тобі бажати любові і ласки,

Щоб ніжність в життя твою увійшла
І назавжди в ній оселилася,
Щоб радість, щирість прийшла,
Сама любов в тебе закохалась!
Автор: Солдатова Марія

56

Нехай цим прекрасним днем,
Приємно розбурхуючи кров,
Чудовим легким вітерцем
В життя назавжди увійде любов

Святого Валентина годину
Сьогодні на землі пробив.
Нехай цвіте любов у нас,
Щоб кожен ближнього любив.
Автор: Солдатова Марія

57

Я кохання тобі бажаю
У Валентина день святий,
Без неї не уявляю
Це свято я великий.

Нехай сьогодні валентинок
Не зумієш полічити –
Яскравих, барвистих картинок
Багато в житті побачити!
Автор: Солдатова Марія

58

В чудове свято всіх закоханих
Ласкаво хочу вам подарувати,
І всіх, обділених любов'ю,
Від чистого серця любити.

Нехай любов кольорові фарби
Вам життя навіки привнесе,
І море ніжності і ласки
З палким привітом пошле!
Вітальна відкритка на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий