четверг, 26 января 2017 г.

З днем Святого Валентина коханій

У день святого Валентина
Я закоханий, а ти кохана.
Я б хотів, щоб ти
Мені зізналася в любові.
Бідам всім прийде кінець
І підемо ми під вінець.

Любити тебе мені важко
Любові відповідної немає.
Хочу в душі стерти твій слід,
Але, видно, не дано.
Впусти хоча б сльозинку
На просту валентинку!

Ця мила картинка
Нехай утішить на шляху.
Подивися на валентинку:
Ти кохана — не сумуй!

Люблю я все дужче,
Люблю я все сміливіше,
Люблю — бути може, всупереч розуму.
Люблю і вірю: до скончанья днів!
Повір, я прошу, серцю моєму.

Я був сліпим, але, полюбивши, прозрів,
Був розумний — закохавшись, порозумнішав,
Але розум мій тепер любов туманит,
Відважний я — і все-таки несмел.

Стара Легенда жива,
І вірю, що незаперечна.
Така казка нам потрібна,
Щоб раз у році, у день Валентина,
Зізнатися міг в любові тобі:
Тебе немає краще на Землі.

Доля тебе вручила мені, рідна,
І кращого подарунка я не знаю!

Я люблю тебе, люблю!

У світлий Валентинів день я
Ніжних почуттів не ображу,
А скажу тобі з волненьем:
Я люблю тебе, люблю!?




Буде радості причина,
І зірка зійде кохання:
У День Святого Валентина
Зустріч нас з тобою чекає.

Для мене з тобою в розлуці
Кожен годину — наче рік.
Я терплю такі муки!
Хто закоханий — той зрозуміє.

Ніжність, ласка в душі розцвітають
Тому, що тобою я любимо,
Нехай лютневий сніжок розтане весь!
Не зникне любов разом з ним! ©

Любов моя — небесна відрада.
Мені більше в житті нічого не треба.
З тобою я дізнаюся блаженство раю,
І не страшні мені будуть муки пекла.

Є у нас з тобою причина,
Щоб запалити вогонь в крові.
У День Святого Валентина
Я прийду — лише поклич!>

В гарне свято, Валентинів день,
Немає троянд, нарцисів, не цвіте бузок,
Але я в любовному запалі горя!
Тобі серденько своє дарую! ©


Голосові поздоровлення коханої з днем Святого Валентина

привітання на мобильныйЯ хочу бути з тобою, ніжною, милою такий - пісня привітання на мобильныйЯ у День Святого Валентина До твоїх ніг прекрасним упав! - вірші вітання на мобильныйЧтоб ти завжди любила тільки мене! - пісня
Може, станемо ми ближче?
Що зможу, Я Вам дам.
Разом краще буде нам.
Я присягаюся, що не ображу!

Ах, тільки таємна любов
Бадьорить і розбурхує кров,
Коли, обійнявшись, нишком
Один з одного ми не зводимо очей..
А той, хто любить напоказ,
У любові зовсім не знає пантелику.

Який вогонь кипить в крові!
Є, чую, за любов розплата.
Ну так, я розумним був колись...
Навіщо мені розум без любові?

Ідеш - і всі твої рухи,
Вчинки і риси
Так сповнені почуттів і выраженья,
Так сповнені чарівної простоти!

Може, станемо ми ближче?
Що зможу, Я Вам дам.
Разом краще буде нам.
Я присягаюся, що не ображу!

Люблю — але рідше говорю про це,
Люблю сильніше — але не для багатьох очей.
Торгує серцем той, хто перед світлом
Всю душу виставляє напоказ.
Я не хочу хвалити любов мою —
Я нікому її не продаю.

Бажаю бути загадковою, бажаною,
Самою ніжною і довгоочікуваною,
Найулюбленішою і найкрасивішою,
Най-найкращій на світі щасливою!

Ти - як весна, світла та хороша.
Всі досконалість - тіло і душа.
Ти мені дала сяйво дня і світло в ночі.
Дозволь тобі любов мою вручити.

Будь красива як Мальвіна,
Щоб закохався Буратіно
Артемон водив в кіно
І вірші писав П'єро.
Вітальний малюнок на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий