среда, 25 января 2017 г.

Вітання з днем всіх закоханих

Святий Валентин - ангел дурний
Він послав свої стріли запускає знову.
У своєму серці її тільки намацай,
Навіщо вона там? Тільки б знати...

Він стріляє часом зовсім без розбору,
Так і хочеться лук у нього відібрати!
Не вміє стріляти – уникав би ганьби!
Але закохається вже повинен тепер ти знову.
Автор: Надія Малафеевская



День святого Валентина постукав у ваші двері –
Бажаю Вам любити сильно, ніколи не знати втрат.
Щоб шанувальники, страждаючи, падали до ніг швидше!
Жити легко, турбот не знаючи, багато справжніх друзів.

А ще бажаю щастя – отримувати компліменти,
На визнання з пристрастю і любов'ю відповідати.
Краси неймовірної – щоб слепли все навколо,
Жити чудово і приємно! Яскраво проводити дозвілля!
Автор: Солдатова Марія



В цей День Святого Валентина,
Щоб, як себе, мене любила,
Щоб світ прекрасних очей,
Обогрел мене ще сильніше!
Нехай капризи будуть дешевші,
Зрозуміла щоб подаруй мені Бентлі,
Або перстень, ну, хоча б з діамантом,
І піднеси його галантно!
Я тебе люблю, якщо серйозно,
Не любити тебе неможливо!
Проведемо День Валентина разом,
Дні адже в цьому світі немає чудесней!
Автор: Ольга Фурсова



Ось така картина
У день святого Валентина:
Ходять парами подружки –
Я дивлюся знову на дно кружки
І сумую до ранку
Я одна... одна... одна...
Де ви, чіткі хлопці?!
Всіх забрили вас в солдати?
Нічого – повернуться додому
І гуляти всі зберуться:
Ось тоді я потусуюсь,
Вдосталь з вами нацелуюсь!
Автор: Олена Тихонова



День Святого Валентина – це свято на століття!
Тому що, треба, як-то, вплинути на мужика.
Щоб став добрим і ніжним, романтизмом весь просяк,
Погодився з'їсти вечерю в піджаку і при свічках!
Щоб подарунок приготував, і букет квітів купив,
Кулінарні шедеври своєї дами оцінив!
Так що ось тобі подруга, бажаю в цей день:
Хоч на вулиці і завірюха – нехай цвіте твій милий пень.
Автор: Катерина Лимар



Амури, купідони, сердечка і квіточки –
Святому Валентину все це дуже подобається.
Тебе я вітаю з прекрасним Днем закоханих
Хай щастя твоє особисте великим-великим виявиться!
Бажаю ніжних зітхань, зізнань, поцілунків,
Без них же в житті важко, і нудно, і сіро.
Бажаю, щоб серце твоє велике жарке
Завжди любити бажало, хотіло і могло!
Автор: Тетяна Бєляєва



Прокинувся Амур в свій відповідальний день,
Кучерики розправив, поправив підтяжки,
І крила почистив – сьогодні не лінь,
Погладив шнурки, накрахмалил сорочку!
Перевірив сагайдак, сотні стріл нагострив,
Під приціл оці чашкою кави підправив,
І бадьорий такий, повний життєвих сил
На цілу добу залишив свій будиночок.
Сьогодні Амур буде влучно стріляти,
Вселяючи любов, ні на мить не халтуря,
Ти можеш любов, як дурень, заперечувати,
Але будеш переможений стрілою Амура!
Так нехай же кучерявий стрілок не промаже,
Нехай раптом завирує, закипить твоя кров,
Змінитися світ, стане новим і навіть
Повіриш в любов ти вперше іль знову!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Я зірвав з афішної тумби
У формі серця Вам плакат;
Обірвав квіти на клумбі –
Мер, напевно, буде радий:
Адже подібних мені кретинів
У нашому місті мільйон...
З днем святого Валентина –
Я ж у Вас давно закоханий!..
Вітальна відкритка до Дня святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий