четверг, 26 января 2017 г.

Красиві короткі привітання з Днем святого Валентина коханому хлопцю, чоловікові

Любов закружляло нас вьюгою сніжної,
Святий Валентин нас з тобою згуртував,
Тобі обіцяю бути самою ніжною,
Бажаю завжди, щоб ти мене любив.
Прийми моє посланье, дорогий,
Сьогодні, в день Святого Валентина,
Ти для мене як казковий герой
І найкращий на землі чоловік!

Хай час біжить, не наздогнати,
З тобою я ціную кожну мить,
Дозволь же мені від серця побажати
Тобі любові, здоров'я та везіння!
В день, коли святий Валентин править світом, я дарую тобі, мій милий, єдиний, свої пристрасні поцілунки, ніжні дотики і палкі обійми, я посилаю тобі всі потаємні думки і солодкі мрії. І любов свою я віддаю тобі, чекаючи лише взаємності.
Немає тебе надійніше, рідний,
Немає прекрасніше, немає сміливіше.
Ти мій світ, відрада і спокій,
Життя з тобою яскравіше, веселіше.
Щаслива з тобою, коханий,
З Днем Святого Валентина!
Валентин романтику вдихнув
У наші душі, подарувавши посмішки,
Ми, коханий, - одне ціле з тобою,
Та не може цього бути помилки.

Так давай розправимо крила за спиною,
Ті, що доля нам подарувала,
Щоб ми літали над землею,
Адже любов парити нас навчила.
З Днем святого Валентина, рідний, коханий! Бажаю, щоб наші полум'яні почуття ніколи не згасли, а розгорялися з новою силою кожен день. Нехай душа буде повна ніжної теплоти, щастя, життєвих радощів.
Тебе нехай Валентин незримо
Зараз благословить, коханий,
Від розставань і образ
Завжди нехай він любов зберігає.
В день Валентина, дорогий ти мій солодкий,
Бажаю життя чудовою, дуже гладкою.
Бажаю радощів, успіху та здоров'я,
І насолоди і світом, і любов'ю!

Хай буде все, як ти захочеш, як захочеш,
Нехай приємні будуть дні, чарівні ночі.
Нехай вирішуються миттєво всі завдання,
І нехай переслідує тебе завжди удача!
Шикарного настрою, запаморочливого веселощів, запальних танців тобі сьогодні! І всього цього, звичайно, зі мною, адже настав наш свято - чудовий і просто чудовий день закоханих!
прослухати
Краще чоловікові в День Св. Валентина! - пісня
відправити
Коханий, з днем особливим вітаю,
Хай радість дарує добрий Валентин!
Любовний запал зберігати тобі бажаю,
І пам'ятай, що тепер ти не один!
Тобі, рідний, своє кохання дарую,
І в цей світлий день любові земної
За все тобі спасибі кажу,
За поцілунки, зустрічі під місяцем.

Бажаю: будь завжди непереможний,
З своїх рук не випускай успіх.
Щасливий той, хто щиро любимо.
А значить, будеш ти щасливіше всіх!
Мій реальний лицар, моя надійна опора, моя справджене щастя! З валентиновим днем! Будь поруч завжди, дорогий, даруючи свою увагу, адже мені це по-справжньому!
Бажаю у День святого Валентина
Випробувати себе як сім'янина.
Нехай ця роль припаде до душі,
Щоб у життя колишню не вабило вже.
З Днем Закоханих, мій кошеня,
Вітаю я від серця!
Нехай, хоч ти й не дитина,
Життя відкриє в казку дверцята!

Я добра тобі бажаю,
Багато сонячних моментів!
Знай, я тебе обожнюю,
Ти гідний компліментів!
Нехай покровитель усіх закоханих Валентин щедро нагородить тебе за ту любов, яку ти даруєш мені щохвилини. Хай він дасть тобі стільки благ, скільки ніжних поцілунків і палких обіймів ти мені подарував.
Для коханого вітальна листівка на день кохання

Комментариев нет:

Отправить комментарий