среда, 25 января 2017 г.

привітання з днем св. валентина

67

Завжди знає Святий Валентин,
Хто закоханий, хто одружений, хтось один...
У кожного доля своя,
Чекає і тебе любов твоя.

Озирнись навколо сьогодні,
В очі дівчат ти всмотрись,
І в День Закоханих неодмінно
Любов свою знайдеш миттєво.
Автор: Юлія Струк

68

У лютневий день, день Валентина
Тобі хочу сказати, коханий,
Як сильно я тебе люблю,
І доброту твою ціную.

Ти будь завжди зі мною поруч,
Зігрій мене закоханим поглядом,
І з кожною миттю все дужче
Люби мене, будь лагідна.
Автор: Юлія Струк

69

Ми з тобою – дві половинки,
Як у пустелі, дві піщинки,
Нерозлучні ми з тобою,
Будеш ти завжди зі мною.

Валентин наш покровитель,
Він не змій, не супротивник,
Але з легкістю серця єднає,
Навіки любов'ю наповнює душі.
Автор: Юлія Струк

70

У цей день хочу сказати: «Люблю!»
Одну тебе обожнюю,
У День Всіх Закоханих побажаю я
Бути все прекрасніше день від дня.

Я хочу подарувати тобі зірку,
До сердечку твоєму я з нею стежку знайду,
Зігрітися я хочу в променях любові,
А якщо що не так, так ти мене прости...
Автор: Юлія Струк

71

Кажуть, що любов приходить з весною,
Тоді на тебе чекає зустріч з коханою, одного,
Але адже в лютому Святий Валентин,
Чудо творить – ніхто не залишається один.

Сьогодні якраз 14 лютого,
Як довго всі чекали цього дня,
Так нехай збудуться твої мрії,
Знайдеш кохання в цей день ти.
Автор: Юлія Струк

72

З Днем Святого Валентина
Вітаю я тебе,
Ти улюблений мій чоловік,
Не можу я без тебе...

З кожним роком ти красивіше,
З кожним днем ти все сильніше,
Бути поряд з тобою, милий,
Бути хочу до кінця днів.
Автор: Юлія Струк

73

У день святого Валентина
У рубежах будь-якої країни
Всі закохані чоловіки
Жінок вітати повинні;
Ну, а ті хлопців, навпаки,
Засліплюють блиском очей...
Так що, якщо Ви не проти,
Я хочу привітати Вас!
Автор: Олексій Резніков

74

Не дарма ченця Валентина
Зарахували в ряди святих:
З тих давніх пір в цей день чоловіки
І жінки складають вірш,
Потім його читають чинно
Предмету пристрасті і туги –
Щоб були вагомі причини
Порватися серця на шматки,
Щоб затвердити і щоб уявити
Всепереможну любов...
... Але мені-то, щоб тебе привітати,
Зовсім не потрібно гучних слів –
Нехай тріск фраз зійде до нуля!
Я простіше: я тебе люблю!
Два сердечка - листівка на День Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий